שירות 24 שעות

איך פועל השירות של החלפת מצברים עד הבית?

מצד אחד, נדמה כי אף נהג לא יכול לדמיין יום אחד בלי הרכב הפרטי שלו, אך מצד שני, נדמה כי שגרת תחזוק הרכב אינה הדבר החביב ביותר על הנהגים. בעוד עבודות תחזוק כדוגמת ניקיון האוטו עוד יכולות לבוא בחשבון, כל הקשור למלאכת תחזוק הרכב לרבות החלפת המצבר, מסתמנת כמשימה שהמון נהגים היו מעדיפים לוותר עליה. רגע לפני שגם אתם דוחים את החלפת המצבר שלכם או חוששים מהרגע בו תצטרכו לעשות זאת, דעו כי כיום קל הרבה יותר להחליף מצבר!

חיסכון אדיר בכסף ובזמן!

שירות של מצברים המגיע עד אליכם מעניק לכם את איכות החיים בשלמותה: אתם גם לא צריכים להגיע פיסית אל המוסך או אל חנות המצברים, אתם גם חוסכים המון זמן ובעיקר חוסכים המון כסף. כידוע, המתנה במוסכים או בחנויות אינה בדיוק המתנה נעימה, בטח לא כשמדובר על מקרה חירום בו מצאתם עצמכם בשיא היום עם מצבר תקול. הרשו לעצמכם ליהנות משירות המגיע עד אליכם ? לא משנה היכן אתם נמצאים!

נתקעתם? המתינו עד חצי שעה!

בעוד ישנם טיפולים ברכב שניתן לתאם אותם מראש, גם ישנם מקרי חירום שלא ניתן לצפות אותם. אחת התקלות השכיחות ביותר ברכבים היא של המצברים שמפסיקים לפעול וכך הם הופכים את הרכב לדומם. במידה ואתם מוצאים עצמכם תקועים עם הרכב באמצע הדרך או בחניית הבית בעת שהוא אינו מניע, דעו כי תוכלו באמצעות שירות ייחודי לקבל שירות של החלפת מצברים עד לפתח הבית! אירוע חירום מלחיץ יכול להפוך לאירוע שקט המבוסס על חוויה טובה של שירות.

לא רק בשעת חירום: המצבר מגיע אליכם:

השירות המהפכני אינו זמין רק לאלו מכם הסובלים מאירוע חירום בדמות מצבר תקול. כידוע, על כל מצבר ישנה מדבקה ועליה תאריך. הודות לתאריך המוטבע על המצבר, גם אתם יכולים לדעת מה התאריך המומלץ להחלפתו. כל עוד החלפת המצבר האחרונה שלכם הייתה של מצבר חדש, הרי שהוא עתיד לשרת את הרכב שלכם לתקופה שבין שלוש לארבע שנים. באופן זה, אינכם צריכים לחכות לרגע שבו תתקעו, אלא שתוכלו לתאם מראש את השירות המגיע עד אליכם, ליהנות משירות מלא הכולל את החלפת המצבר וליהנות מהדרך שלכם!

מחיר הוגן משקף מקצועיות ואמינות:

כשם שחשוב לכם לבחור במותג של מצבר לרכב מוכר ואמין, כך גם חשוב לרכוש את המצבר ואת השירות בשלמותו מחברה אמינה. למעשה, העבודה המקדימה ביותר שתוכלו לעשות היא לברר כמה השירות עולה לכם. לא תאמינו אפילו עד כמה המחיר משקף את אמינות ומקצועיות החברה. כל עוד אתם מקבלים מחיר הוגן וממוצע, אתם יכולים להיות שקטים כי מדובר על חברה הנצמדת למחירי המחירון. בהנחה וקיבלתם מחירים גבוהים מדי או נמוכים מדי, דעו כי מדובר על חברות שכדאי שלא לעבוד מולן.

 

דילוג לתוכן