שירות 24 שעות

כשהרכב שלכם הופך להיות קופסת ברזל חבוטה על ארבעה גלגלים שאי אפשר עוד לסמוך עליו ולצאת לכביש אתו, זה הזמן בו עליכם להוריד אותו מהכביש. לאחר שהרכב עבר תאונה ונקבע כי הוא לא מתאים עוד לשימוש ולנסיעה על הכביש אין מנוס ועליכם למצוא את הקונה הזה שירצה לרכוש מכם את הגרוטאה הזו, כי את החניה שלכם אתם רוצים לפנות… אז מה עושים עם הרכב?

מכינים את הרכב למכירה

קונה רכבים ישנים

ראשית לכל יש לדעת כי כאשר אתם מבצעים מכירת רכב לברזל עליכם לוודא כי הרכב כבר אינו נושא רישוי בר תוקף. לפיכך עליכם לפנות לסניף של משרד הרישוי לשם ביטול תעודת הרישוי. לשם כך עליכם להצטייד בתעודת זהות וכן בתעודת הרישוי של הרכב. כמו כן עליכם להביא את לוחיות הרישוי של הרכב. לאחר מילוי הטופס והגשתו יבוטל הרישוי של הרכב. באם שילמתם אגרת רישוי בעד תקופה שטרם חלפה עליכם לזכור לבקש החזר בעד התקופה שעדין לא עברה. בקשו למלא טופס בקשת החזר אגרת רישוי. תוכלו לקבל את היתרה ששילמתם בעד התקופה שטרם חלפה בהפקדה לחשבון הבנק שלכם כעבור מספר ימים.

ניתן למכור

כעת לאחר שהרכב אינו נושא עוד רישוי תוכלו למכור אותו למטרה של שימוש בברזל. למעשה רכב שאינו יכול לשמש ככלי רכב יכול להימכר למטרת שימוש בחלקים התקינים שלו לצורך חלקי חילוף. רק אם החלקים אינם מתאימים לשימוש מתאים יהיה לגרוט את הרכב ולהתייחס אליו רק כעל מקשת ברזל. ואז עליכם לפנות מי שמתעסק בתחום של מחזור ברזל לצורך מכירת כלי רכב לברזל. ניתן לפנות למגרשי מכוניות או לאנשים שמתעסקים בתחום זה. בעד הרכב תוכלו לקבל סכום לא משמעותי בהתאם לכמות הברזל. בשביל לדעת שאתם מקבלים מחיר הוגן תוכלו לפנות למספר סוחרים ולבקש הצעות מחיר. כך תוכלו לקבל מושג ביחס לערך ולשווי האמתי של הגרוטאה שלכם, ולנסות למצות אותה לקראת פרידה ככל האפשר.

שינוע הרכב

שינוע רכבים לפירוק

כיצד מעבירים את הרכב למקום היעד שלו? אם מדובר ברכב שהוא עדיין תקין ויכול לנסוע נסיעה לא ארוכה, תוכלו לנסוע אתו לקונה שלכם, אך במקרה כזה חובה לזכור כי לאחר ביטול הרישוי לא תוכלו לנסוע אתו על הכביש, אף אם טכנית זה מתאפשר. לפיכך עליכם יהיה לדאוג למצוא קונה לרכב ולהעביר אותו עוד לפני שביטלתם את הרישוי, וכך תחסכו עלויות שינוע. באם אין אפשרות לנסוע עם הרכב על הכביש או שאם בוטל הרישוי יהיה עליכם להעביר את הרכב באמצעות שירותי גרר.

מי משלם?

סוחרים קונה רכבים לפירוק

 

כאשר אתם מוכרים את הרכב למטרת שימוש בברזל כחומר גלם לייצור, עליכם לתת את הדעת לדבר עלויות הגרירה במידה ואתם מוכרים רכבים לפירוק במקרים מסויימים הגרירה על הקונה! תלוי בקונה!, באם יהיו. ולכן יש לסכם מראש מי ישלם את המחיר, הקונה של הרכב או אתם, המוכרים. מדובר בסכום לא גבוה אך משמעותי ביחס למחיר העסקה.

מעוניינים למכור רכב לפירוק? התקשרו לניר המהיר בטלפון: 052-488-5763

דילוג לתוכן