שירות 24 שעות

החלפת מצבר פריקה עמוקה במחירים ללא תחרות


להצעת מחיר וקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות השאירו פרטים

מצבר פריקה עמוקה הינו מצבר עוצמתי, אך בדיוק כמו כל מצבר הוא גם סול מתקלות לפעמים. צוות IDM מצברים כאן לשירותכם עבור אספקה והתקנה של המצבר בשירות עד הבית, ללא דיחוי מיותר, מהחברות האמינות והמובילות בתחום, כמו שנפ, ורטה ועוד.

מחיר מצבר פריקה עמוקה במבצע:

מצבר שנפ 220 אמפר  1700 שקלים

מצבר MUTLU 220 אמפר ב 1850 שקלים

הזמנת שירות מצבר פריקה עמוקה עד הבית הינה בתוספת תשלום 

לקבלת מחיר מיוחד עבור המצבר בשירות עד אליכם צלצלו אלינו: 072-372-8107

החלפת מצבר פריקה עמוקה

מהו מצבר פריקה עמוקה?

מצבר פריקה עמוקה, או מצבר "רטוב" הינו מצבר שהינו בעל יכולת להיטען מחדש אם הן מתרוקנים, מבלי להצטרך מקור חיצוני לאנרגיה. מצברים אלה אינם נפוצים בכל כלי הרכב ובעיקר ברכבים תפעוליים, אולם הן בעלי יתרונות ספציפיים מאוד המתאימים במיוחד לרכבים כמו: קלנועיות, מכונות תעשייתיות, מכוניות גולף וכד'.

מצברי הפריקה העמוקה הינם קטנים יחסית, אולם הם בעלי משקל גבוה יותר מכיוון שהם מכילים אחוז רב יותר של עופרת. הודות למבנה שלו, מדובר על מצבר המסוגל להעביר עוצמה רבה הן לכלי רכב קטנים והן לכלי רכב או מכונות גדולות.

סוגים של מצברי פריקה עמוקה

מצברי פריקה עמוקה כוללים שלושה סוגים: מצבר מים, מצבר ג'ל ומצבר AGM. שני הסוגים האחרונים הם מצברים אטומים אשר לא דורשים טיפול, אולם מצבר מים זקוק לטיפול שוטף כל כמה זמן, בדיוק כמו שאר המצברים. באופן כללי, מדובר על מצברים יקרים יותר משאר סוגי המצברים, בייחוד לעומת מצברים לרכבים רגילים \משפחתיים.

כמו כן, קיימים מצברי פריקה עמוקה המשתנים בתפקיד: קיימים מצברים שבדומה למצברים רגילים, נועדו כדי לתת כוח הנעה או כוח בזמן קצר, בעוד שקיימים מצברים שיכולים להעניק כוח רב, אך לא ברמה הרגעית ולכן אינם מתאימים לשימוש בכלי רכב יומיומיים, אלא מתאימים יותר לגיבוי או למכונות תעשייתיות.

כמה דברים שחשוב לדעת בתחום מצברי פריקה עמוקה ורכישתם

  1. כשרוכשים מצבר פריקה עמוקה בשירות עד הבית, יש לבדוק קודם כל האם הרכב מאפשר את התקנתו של מצבר כזה, בהתאם לצורכי הרכב, מממדיו הפיזיים של המצבר ועוד.
  2. אם בחרתם להשקיע כלכלית במצבר פריקה עמוקה איכותי, אנחנו ממליצים באופן אישי (ורק אם זה מתאפשר מבחינת הרכב) לרכוש מצבר שיצריך מכם כמה שפחות תחזוקה, כמו מצבר ג'ל. אם לא ניתן להתקין מצבר כזה ברכב ואתם נדרשים להתקין מצבר הדורש תחזוקה ? חשוב להקפיד על ניקיון קטבי המצבר, ורמת טעינה תקנית (מלאה). כמו כן, לכל מצבר קיימות הוראות הנוגעות לריקון החשמל בו.
  3. מצברי פרקיה עמוקה משרתים סוגים שונים של רכבים בגדלים שונים: קיימים מצברים לקלנועיות, מצברים למשאיות וכד'. לכן, לפני רכישת המצבר, בררו האם החברה שאתם רוכשים ממנה את המצבר מתמחה בסוג הרכב שלכם ולא במצברי פריקה עמוקה באופן כללי.

תקלות במצברי פריקה עמוקה

מצברי פריקה עמוקה מטבע הדברים, יכולים לסבול מתקלות בדומה כלל מצבר אחר. עם זאת, כשאר התקלה הינה במשאית למשל, במלגזה או בכל כלי רכב אגרסיבי אחר, התקלה יכולה לגרור נזקים רבים יותר מרק עיכוב קל בלו"ז, לכן, אם שי לכם רכב המשמש אתכם לעבודה יומיומית, או אם אתם משתמשים בו יותר מהשימוש הממוצע (למשל, נוסעים ברכב כמה פעמים ביום, ולא רק הלוך-חזור לעבודה או לילדים), מומלץ להיות עם היד על הדופק בכל הקשור לתקינות המצבר. אנחנו בכלל ממליצים להחליף מצבר בזמן, בייחוד במקרים כאלה.

מעוניינים לרכוש מצבר פריקה עמוקה? צוות IDM כאן לשירותכם!

חברת IDM מתמחה בין היתר במצברי פריקה עמוקה מסוגים רבים, וכן אנו מספקים שירות אספקה והתקנה של מצבר פריקה עמוקה עד הבית, תוך כחצי שעה מזמן ההתקשרות. צוות החברה הינו וותיק, מנוסה ואדיב, ועל כך יעידו לקוחות רבים להם סייענו במהלך השנים. אנו מאפשרים לכם לבחור ממגוון סוגי המצברים הקיימים אצלנו וכן, נשמח לספר לכם על מאפייני כל מצבר ומצבר.

אנו זמינים עבורכם לכל בקשה או שאלה הנוגעות למצברי פריקה עמוקה ומצברים בכלל! צרו קשר, הזמינו מצבר, ונגיע אליכם במהרה!

לבחירתכם מצברי פריקה עמוקה:

דילוג לתוכן