שירות 24 שעות

החלפת מצבר לג'וי רייד (סאן יאנג) במחירים ללא תחרות


להצעת מחיר וקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות השאירו פרטים

ג'וי רייד מבית סאן יאנג (sanyang JOYRIDE) נחשב ללהיט מכירות בארץ מאז 2007 ויש לו שוק מכירות חזק מאד בקרב חובבי הקטנועים. העיצוב של הג'וי רייד נותן תחושת יוקרה לרוכב, המנוע חזק והמהירות טובה. אבל מה קורה עם המצבר בג'וי רייד מושבת בדיוק כשאתה ממהר בבוקר? לשם כך נועד השירות המעולה שלנו – החלפת מצבר לגו'י רייד עד הבית. חייג אלינו אם נתקעת עם מצבר מושבת, תוך דקות אנחנו עם המצבר אצלך.

הזמנת שירות מצבר לג'וי רייד עד הבית בתוספת תשלום 

 

החלפת מצבר לגוי רייד

אילו תקלות עלולות להשבית מצבר בג'וי רייד?

  • לא רק למצבר קטנוע של ג'וי רייד, אלא בכל המצברים יש אורך חיים, זמן תפוגה, לרוב בין 2-4 שנים. אם חלפה תפוגת המצבר, לא תוכל להניע את הקטנוע.
  • קושי וניסיונות מרובים בהתנעה מעידים על מצבר חלש שעומד להתרוקן.
  • רעשים ותקתוקים נשמעים מכיוון המנוע בזמן העבודה.

היה ונתקלת באחד מהסימנים הללו, אל תחכה לרגע האחרון, מצבר עד הבית לג'וי רייד, בדרך אלייך תוך חצי שעה מקסימום ואפילו לא הזמנת גרר.

המצבר מושבת. מה לעשות?

מבחינתנו יש לך שתי אפשרויות: 

  1. אתה יודע ומבין בהחלפת מצברים לג'וי רייד וזקוק רק למצבר המתאים שיגיע עד אלייך.
  2. אינך מנוסה ו/או יודע כיצד מחליפים מצבר לג'וי רייד וזקוק לשירות מלא של משלוח והתקנה.

אצלנו ב- IDM מצברים, ערוכים להעניק לכם שירות מצבר לג'וי רייד עד הבית, עפ"י דרישה וצורך, אתם אומרים לנו מתי ולאן להגיע (במקרה ואינכם יכולים להמתין במקום) ומה אתם צריכים- אם מדובר רק במצבר לג'וי רייד או בשירות מלא של משלוח והתקנה, אנו עומדים לרשותכם.

איך בוחרים מצבר לג'וי רייד?

  • הדבר החשוב ביותר כאשר קונים מצבר לג'וי רייד הוא, היצרן, שימו לב לשם החברה המופיע על המצבר, אם אינו מוכר והמחיר זול במיוחד – אל תתפתו.
  • חשוב לדעת כי לכל כלי רכב יש את המצבר המתאים לו, בדיוק כפי שיש מצבר לקטנוע, מצבר לאופנוע, מצבר למשאית, כך גם יש מצבר לג'וי רייד לו מתאים מצבר 9 אמפר, במידות (במ"מ) אורך 151 רוחב 87 גובה 105

אם אתם זקוקים למידע נוסף אודות מצברים אחרים, כאן באתר ישנה רשימה מפורטת של כלי רכב ודגמי המצברים המתאימים להם עפ"י המפרט הטכני.

מצברים מומלצים לג'וי רייד (סאן יאנג)

היכן כדאי לקנות מצבר לג'וי רייד?

אם הגעת אלינו, אין צורך להמשיך ולחפש, שכן, כאן תקבל שירות מלא, תחת קורת גג אחת. באתר, תוכל למצוא את המצבר המתאים לכלי הרכב שלך, בין אם מדובר על מצבר לקטנוע או מצבר לרכב סוזוקי איגניס ורכבים אחרים, כולל המפרט הטכני ומחיר המצבר.

את המצבר אנו נשמח לשלוח אלייך בשירות החלפת מצבר לג'וי רייד עד הבית תוך חצי שעה (תלוי הקשר מיקום) יגיע אלייך הטכני שלנו עם כל הציוד הנדרש לטפל במצבר שלך, לשביעות רצונך המלאה.

המחירים שלנו הוגנים ותמיד ניתן למצוא אצלנו באתר מצברים בזול או מצברים משומשים של כל החברות הטובות בעולם:

על כל המצברים מגיעה אחריות לתקופה שבין 12-24 חודשים.

צוותים מקצועיים בשירות הלקוחות ובשירות הטכני, ממתינים לסייע לכם בכל שאלה ו/או תקלה במצבר.

זמינים לשירות 24/7

אנו מעניקים שירות החלפת מצבר עד הבית וגם מצברים במבצע לכלי רכב דו גלגליים נוספים, כמו החלפת מצבר לקטנוע 50 סמ"ק, החלפת מצבר לקטנוע 125 סמ"ק, החלפת מצבר לקטנוע 200 סמ"ק ועוד.

שירות מצבר עד הבית כרוך בתשלום של 50-100 ש"ח ושווה את השקט שאתם מקבלים! 

נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,

צוות IDM מצברים.  

דילוג לתוכן