שירות 24 שעות

החלפת מצבר לרכב דייהו נובירה במחירים ללא תחרות


להצעת מחיר וקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות השאירו פרטים

יש כאלו שרכב בעבורם הוא כלי עבודה הכרחי ביומיום, אם הרכב שלכם הוא כזה – מצבר בדייהו נובירה שלכם אשר שבק חיים, יכול בהחלט לשבש את כל היום וכל התכניות. על מנת שלא להגיע למצב שכזה, צוות IDM מצברים, עומד לרשותכם עם שירות של מצבר לדייהו נובירה עד הבית. מעולם לא היה קל יותר להחליף מצבר, צרו קשר כעת, אנו בדרכינו אליכם!

מצברים לדייהו נובירה (Daewoo Nubira) במחירים מיוחדים:

מצבר לרכב דייהו נובירה  של מצברי ורטה מ- 640 ש"ח

מצברים מבית חברת שנפ לרכב דייהו נובירה החל מ- 460 ש"ח

שירות מצבר לדייהו נובירה עד הבית היא בתוספת תשלום 

להזמנת מצבר לדייהו נובירה עד הבית צרו איתנו קשר: 072-372-8107

החלפת מצבר לרכב דייהו נובירה

החלפת מצבר בדייהו נובירה, יכולה להיות עניין פעוט לאלו מבניכם המבינים בכך, אך למען אלו שלא, ריכזנו כמה כללי אצבע, בכל הנוגע לזיהוי בעיה במצבר, מה צריך לדעת לפני רכישת מצבר ומה לעשות כאשר זיהיתם בעיה במצבר הדייהו נובירה שלכם.

כיצד לזהות בעיה במצבר דייהו נובירה?

  • רעשי תקתוק בעת התנעת המנוע וקושי בכוח ההתנעה.
  • מערכות שונות ברכב פועלות בעוצמה פחותה מבדר"כ, כמו מערכת התאורה ומערכת המיזוג.
  • את המצבר מומלץ לבדוק אחת ל 3 חודשים לערך, כאשר תבצעו בדיקה באופן קבוע, תוכלו לזהות אם המים במצבר ירדו מתחת למפלס המומלץ, היה וכך, מלאו אותו בחזרה, במים מזוקקים בלבד.

מה צריך לדעת לפני רכישת מצבר לדייהו נובירה?

הכללים המצוינים, מתאימים לכל המצברים לכל סוגי הרכבים: 

ממי קונים: ברור שהמקום ממנו אתם מבצעים רכישה של מצבר, הוא החשוב מכולם, שכן, חברה מקצועית ואמינה תעניק לכם ראש שקט בהקשר לכל הפרמטרים המצוינים האחרים, הקפידו על כך.

מידות: אמפר וגוף מצבר. לכל רכב יש את המצבר המתאים לו ולנפח המנוע שלו, בררו איזה מהם מתאים לכם, במידה ואינכם בטוחים, שאלו אותנו- נסייע לכם בכך. אצלנו תמצאו מצברים בקיבול של 12 אמפר ועד מצברים 100 אמפר. אנו מעניקים ייעוץ טלפוני מקצועי לא עלות ונענה על כל שאלה בנושא.

שנת ייצור המצבר: לרוב המצברים חיים של 2-4 שנים. היה ורכשתם רכב יד 2 בדקו מהו התאריך המוטבע על המצבר ומהי תקופת האחריות שנותרה.

רכשו מצבר עם תקופת אחריות ארוכה ככל הניתן, כך תוכלו לקבל שירות של החלפה/ תיקונים ואחרים בתקופת האחריות ללא עלות.  

מצברים מומלצים המתאימים לדייהו נובירה

מה תעשו כאשר הבעיה במצבר הדייהו נובירה?

שתי תשובות לשאלה זו עם מסקנה אחת: כאשר זיהיתם שאכן כך והבעיה היא במצבר, אם החלפתם מצברים בדייהו נובירה, או ברכבים בכלל ואתם מנוסים בכך, צרו אתנו קשר ונגיע אליכם עם מצבר חדש ומתאים לפי דרישתכם.

בהנחה ולא כך המצב ואינכם מנוסים בהחלפת מצברים כלל, צרו אתנו קשר, נברר אתכם כמה פרטים הדרושים לנו לבחירת המצבר שלכם ונגיע אליכם במהירות, נחליף את המצבר המושבת בחדש, נבדוק כי הכל תקין ופועל כראוי לשביעות רצונכם.

כך או אחרת, צרו אתנו וקשר. שירות מצבר עד הבית לדייהו נובירה, בדרך אליכם, במהירות של 15-30 דק' מרגע הקריאה ונגיע עד אליכם הביתה.

מדוע לבחור ב IDM מצברים?

אנו מתמחים בהחלפת/ תיקון/ רכישה של כלל המצברים לרכבים כמו גם לדייהו נובירה, אנו מוכרים בתחום ועובדים אך ורק עם החברות המובילות:

מחירי המצברים לדייהו נובירה ובכלל, כוללים אחריות לתקופה 12-24 חודשים מטעם היצרן.

מקצועני IDM מצברים, מתחייבים בפני לקוחותיהם על שירות איכותי ומקצועי, אנו מקפידים להציע ללקוחותינו מגוון רחב של מצברים לרכבים, כמו למשל:

לא ממש משנה לנו איזה רכב יש לכם, אנו מעניקים לכולם, שירות החלפת מצבר לדייהו עד הבית והגעה תוך זמן מהיר ביותר.

השירות כרוך בעלות של 50-100 ש"ח (תלוי הקשר מיקום הקריאה) 

נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

IDM מצברים 

מצברים לדגמים השונים מבית DAEWOO:

שאלות נפוצות

icon

ניתן למצוא אצלנו מצברים לדייהו נובירה של מותגים שונים, מצבר לדייהו נובירה של חברת שנפ 55 אמפר ניתן למצוא אצלנו במחיר מיוחד של 460 ש"ח.

icon

שנות האחריות על המצבר משתנות לפי המצבר שבחרתם, מצבר לרכב בתל אביב בסיסי בד"כ מגיע עם 12 חודשי אחריות, במידה ורכשתם מצבר יקר יותר ישנם תקופות אחריות עד 24 חודשים.

icon

אנו זמינים 24/7 כך שניתן בכל שעה ובעת חירום אם נתקעתם ללא מצבר ליצור איתנו קשר.

icon

אנו מספקים שירות החלפת מצברים לדייהו נובירה עד הבית, לרב נגיע בין 15 דקות ל 60 דקות, תלוי בעומס כמובן ובמיקום שלכם. השירות בתוספת תשלום.

icon

לרכבים כמו דייהו נובירה מצברי 55 אמפר יהיו הכי מתאימים.
דילוג לתוכן