שירות 24 שעות

החלפת מצבר לרכב טויוטה פריוס במחירים ללא תחרות


להצעת מחיר וקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות השאירו פרטים

כאשר אתם נכנסים בבוקר לרכב, הדבר האחרון שאתם מצפים לו הוא, שהרכב לא יתניע. ובכן, הנה, גם לכם זה קורה והטויוטה פריוס שלכם, עומדת בשקט ולא זזה, שכן, הלך לכם המצבר.

מצברים לטויוטה פריוס (Toyota Prius) במחירים מיוחדים:

מצבר לטויוטה פריוס של מצברי סטארט אפ מ- 459 ש"ח

מצבר לרכבי טויוטה פריוס של חברת שנפ מ- 460 ש"ח

הזמנת שירות מצבר עד הבית הינה בתוספת תשלום 

להזמנת מצבר לטויוטה פריוס עד הבית צרו איתנו קשר: 072-372-8107

החלפת מצבר לרכב טויוטה פריוס

מעצבן ומרגיז ביותר, אך על מנת להמשיך ביומכם, עליכם להחליפו ובמהירות האפשרית. אם כך זה המצב, צרו אתנו קשר, צוות IDM מצברים, מעניקים שירות החלפת מצבר לטויוטה פריוס עד הבית, במרחק של כמה דקות מכם. שמעתם היטב- שירות מצבר עד הבית. חייגו כעת!

כיצד נשמור על מצבר בטויוטה פריוס במצב תקין?

על מנת שלא להיות מופתעים ברגעים הלא מתאימים של מצבר תקול, עשו לעצמכם מנהג קבוע – תנו הצצה מתחת למכסה המנוע אחת ל- 3 חודשים לערך. כך תוכלו לבדוק האם המים במפלס בגובה הנדרש. בבדיקה זו, תוכלו לראות בנוסף, האם גוף המצבר שלם וללא סדקים או נזילות וכמובן, את תאריך התפוגה של המצבר, זכרו- כל יום שאתם נוסעים עם מצבר פג תוקף, מגביר את הסיכוי שתופתעו, לכן, החליפו אותו כמה ימים טרם סיום התקופה.

כיצד אני יודע אם הבעיה במצבר הטויוטה פריוס שלי?

למצבר תפקיד חיוני בתפקוד המערכות השונות, בין אם מדובר על מצבר קלנועית או מצבר ברכב, שכן הוא מספק מתח לכלל הרכיבים החשמליים וככזה, יודעים הרכיבים השונים, לאותת לנו כי מצבר הטויוטה פריוס עומד לשבוק חיים, כמו למשל:

תאריך תפוגה- בין 3-4 שנים, תלוי הקשר תרבות הנהיגה של הנהג, הכוונה, במידה והנהג נוסע נסיעות רבות, ארוכות ובמהירות גבוהה, אזיי חיי המצבר יתקצרו. כאשר מתקרבת סוף התקופה- יש להחליף את המצבר.

גובה מפלס המים נמוך- יש למלא בחזרה במים מזוקקים בלבד.

התנעה קשה ומקרטעת, מלווה ברעשי תקתוק – מרמזת על מצבר חלש עם מתח עבודה נמוך.

מצברים מומלצים המתאימים לרכב טויוטה פריוס

איך בוחרים מצבר מתאים לרכב?

מצבר לרכב צריך להתאים כמו כפפה ליד ולכן עליכם לדעת מה המפרט הטכני שלו. כאן באתר תוכלו לראות מצברים שונים בגדלים שונים, המתאימים לסוגים שונים של רכבים, לפניכם דוגמה:

מצברים המתאימים לדגמי טויוטה הנמצאים למכירה באתר:

  • מצבר לטויוטה פריוס:

50 אמפר. מידות (במ"מ): אורך 204 רוחב 175 גובה 190

46 אמפר. מידות (במ"מ): אורך 237 רוחב 128 גובה 225

  • מצבר לטויוטה ויגו:

90 אמפר. מידות (במ"מ) אורך 303 רוחב 173 גובה 215

באתר תמצאו דגמים נוספים של מצברים קיימים לכל הרכבים בהתאמה.

מדוע לבחור ב- IDM מצברים?

כי הזמן שלכם שווה כסף ולנו חשוב שלא תבזבזו אותו לחינם, שכן, שירות החלפת מצבר לטויוטה פריוס חוסך לכם זמן בכך שאינכם צריכים לצאת כלל מהבית בזמן שאתם קובעים באיזו שעה או זמן תרצו שנגיע, כך אם אם אתם צריכים מצבר לסובארו אימפרזה או כל רכב אחר.

צוות IDM מצברים מובילים ומוכרים בתחום המצברים בארץ, אנו מעניקים שירות מהיר ומקצועי ביותר, הן ברמת איש המקצוע המגיע עד אליכם הביתה והן ברמת המצברים אותם אנו משווקים ללקוחותינו המגיעים מהחברות האמינות והמוכרות ביותר בשוק המצברים:

המצברים איתם אנו עובדים, תואמים את מזג האוויר הישראלי (החום והלחות) ומגיעים עם אחריות יצרן לתקופה של 12-24 חודשים ועלותם תלוית הקשר שנתון.

הוגנות במחיר והוגנות בשירות

עלות השירות עומדת על 50-100 ש"ח. היה וזיהינו בבדיקת המצבר כי אין צורך להחליפו, נעדכן אתכם מתי מומלץ וכיצד לשמור עליו לאורך זמן על מנת שימלא את תפקידו כראוי ועד סוף התקופה.

אנו משווקים ללקוחותינו אלפי מצברים בחודש,  מכל הסוגים לכל סוגי הרכבים, תוכלו למצוא כאן באתר, מצברים חדשים, מצברים משומשים (מטופלים ע"י הצוות הטכני שלנו, תקינים לחלוטין), מצברים בזול ומצברים במבצע.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,

IDM מצברים 

מצברים לדגמים השונים מבית TOYOTA:

שאלות נפוצות

icon

כן, ניתן להשיג מצברים לרכבי טויוטה פריוס, יאריס ויגו ולמעשה לכל דגמי הרכבים של החברות השונות.

icon

ניתן למצוא מצברים בזול עבור טויוטה פריוס החל מ-459 ש"ח בהתאם לסוג המצבר. ישנה עלות של משלוח מצבר עד לבית בגבעתיים בעלות של 50-100 ש"ח.

icon

אורך חיי המצבר לרכב הם 3-4 שנים. על המצבר לרכב מוטבע בדר"כ תאריך ייצורו.

icon

מצבר לרכב טויוטה פריוס של ורטה 40-46 אמפר עולה 610 ש"ח.
דילוג לתוכן