שירות 24 שעות

החלפת מצבר לרכב מאזדה 3 במחירים ללא תחרות


להצעת מחיר וקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות השאירו פרטים

זקוקים למצבר לרכב עוד היום? חבל על כל שניה מיותרת! יש לנו מבחר רחב של מצברים להציע לכם, וצוות שיוכל להגיע אליכם תוך כחצי שעה, לפי אזור השירות בו אתם נמצאים.

מצבר לרכב Mazda 3 במבצע:

מצברים למאזדה 3 60 אמפר החל מ-460 ש"ח

מצבר מבית חברת ורטה למאזדה 3 החל מ-610 ש"ח

הזמנת שירות מצבר עד הבית בתוספת תשלום 

להזמנת מצבר למאזדה 3 בשירות עד אליכם התקשרו: 072-372-8107

החלפת מצבר לרכב מאזדה 3

מה חשוב לכל אחד לדעת אודות מצבר לרכבי מאזדה 3?

מצבר לרכב, בין אם מדובר על מצבר למאזדה 3 ובין אם מדובר על מצבר לרכב אחר, הינו בסופו של דבר סוללה, כלומר: סוללה העומדת במרכזה של מערכת החשמל ברכב. כמו כל סוללה, גם המצבר הינו בעל טווח מסוים של "חיים", כלומר מצבר הוא חלק הרכב שלא יכול לשרוד לנצח ולכן נצטרך להחליפו. חשוב להסביר, כי ללא המצבר, הרכב לא יכול לפעול למעשה, אפילו לא להתניע.

צריכים מצבר למאזדה 3? למה אתם מחכים?

אנשים רבים מופתעים כשהמצבר שובק חיים לפתע, למרות שבמקרים רבים, מדובר על תקלה הגיונית, שלא לומר צפויה מראש. בכלל, מצבר רגיל, הכוונה למצבר עופרת חומצה, שלא יטופל כל שנה או אפילו חצי שנה, צפוי ללקות בליקויים ותקלות שונות ככל שיתבגר, בייחוד אגב, אם תאריך הייצור שלנו הוא מוקדם יחסית, כלומר שהתקנתם ברכב מצבר למאזדה זמן רב יחסית לאחר שיוצר. סימנים מוקדמים שיכולים להעיד על תקלה הם שמיעת "תקתוקים" בעת ההתנעה או קושי בהתנעה, ליקויים בפעולת מערכת החשמל של הרכב באופן כללי וכיוצא באלו.

מצברים למאזדה 3 (המומלצים)

החדשות הטובות: השוק מלא במצברים למאזדה 3 איכותיים במחירים מעולים

החלפת מצבר כיום עולה  הרבה פחות ממה שעלתה בעבר, הודות לתחרות רבה בין החברות המייצרות את המצברים ושיפורים טכנולוגיים המאפשרים ליצור מצברים חדשים ומצוינים בקלות רבה יותר. כמובן, שמהתחרות הזו אתם מרוויחים, משום שאתם יכולים ליהנות ממגוון רחב של מצברים במחירים שפויים בהחלט, בין אם מדובר על מצבר 60 אמפר, מצבר 70 אמפר או כל מצבר אחר הקיים בשוק.

נתונים טכניים של מצבר 65 אמפר לרכב מאזדה 3:

שם מוצר
מק"ט שנ"פ627/1
קיבול אמפר ל-20 שעות65
RC99
מתח (V)12
זרם התנעה (א.ש.)560
אורך (מ"מ)270
רוחב (מ"מ)173
גובה (מ"מ)223
חודשי אחריות12

אך חשוב לשים לב: לא כל מצבר זול הוא גם איכותי

ניתן למצוא מצברים זולים של מגוון החברות הפופולאריות אצלנו, כמו שנפ, וורטה, בוש ועוד (חברות אלה, מייצרות את המצברים מראש באופן שבו הם יתאימו לאקלים הישראלי), אולם אנו בטוחים שלצד המצברים האיכותיים שלהן ומחירם הזול ככל שיהיה, תמיד לצערנו יהיו חברות שרלטניות בשק שיציעו ללקוחות מצברים זולים בהרבה, אך שאיכותם מוטבלת בספק. כדי לבדוק האם מצבר זול הוא באמת איכותי ויתאים לרכב שלכם, מעבר לדרישות הטכניות מן המצבר, יש לבחון גם את מקור המצבר, הסוג שלו ובעיקר ? את החברה המייצרת ואת האחריות שתקבלו על המצבר.

באותה נשימה, נציין כי הדרך הפשוטה והבטוחה ביותר לדאוג לעצמכם למצבר איכותי היא לפנות לחברה המתמחה בעולם המצברים, חברה שתוכל להעניק לכם מידע מלא על כל מצבר ומצבר שמעניין אתכם והכי חשוב ? להתאים לרכבכם את המצבר ע"פ כל הדרישות.

מחפשים מצבר למאזדה 3? צוות IDM מצברים ישמחו לסייע לכם!

לא משנה אם אתם זקוקים למצבר למאזדה 323, מצבר לדייהטסו סיריון או לכל רכב אחר שברשותכם, לצוות IDM מצברים יהיו המון מצברים איכותיים להציע לכם. את המצבר שתבחרו, נוכל לספק לכם בשירות מצבר לרכב מאזדה 3 עד הבית, תוך כחצי שעה מרגע שהזמנתם. יש לנו מעל 10 שנות ניסיון והתמחות בעולם המצברים, כך שתוכלו להיות בטוחים כי עם השירות של IDM, אתם בידיים הכי טובות שיש!

מתלבטים? התקשרו ל-IDM מצברים ודברו עם אחד מאנשי הצוות המקצועיים שלנו! אנו זמינים עבורכם 24 שעות ביממה. 

מצברים נוספים עבור רכבי מאזדה:

שאלות נפוצות

icon

אצלנו תוכלו למצוא מצברים למאזדה 3 בטווח מחירים מחירים בין 460 שקלים ל 610 שקלים , תלוי במצבר שתבחרו, במידה ותרצו לקבל את המצבר עד הבית ישנה עלות משלוח נוספת.

icon

עבור מאזדה 3 יתאימו מצברים 60 וגם 65 אמפר. תוכלו למצוא אצלנו מגוון מצברים של החברות השונות העונים להגדרה זו.

icon

ניתן להזמין אצלנו מגוון מצברים במחירים מיוחדים עד הבית עבור מאזדה 3 בכל רחבי הארץ. עלות משלוח המצבר עד הבית היא בתוספת תשלום.

icon

אנו זמינים 24/7 כך שניתן בכל שעה ובעת חירום אם נתקעתם ללא מצבר לרכב מאזדה 3 ליצור איתנו קשר.
דילוג לתוכן