שירות 24 שעות

החלפת מצבר לרכב מאזדה 323 במחירים ללא תחרות


להצעת מחיר וקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות השאירו פרטים

רציתם לצאת מהבית ונתקעתם עם רכב שלא מתניע? אולי אתם זקוקים למצבר חדש! התקשרו ל-IDM מצברים, ספרו לנו מה הבעיה, ונוכל להתקין לכם מצבר למאזדה 323, עם שירות מצבר עד הבית, תוך 15-30 דקות בהתאם למקום מגוריכם. המצברים שלנו מתאימים לאקלים הישראלי, מגיעים עם אחריות יצרן ומתאימים לכל סוגי הרכבים.

מצבר לרכב Mazda 323 במבצע:

מצברים למאזדה 323 מבית חברת המצברים בוש החל מ-539 ש"ח

הזמנת שירות מצבר עד הבית למאזדה 323 בתוספת תשלום 

להזמנת מצבר למאזדה 323 בשירות עד אליכם התקשרו: 072-372-8107

החלפת מצבר לרכב מאזדה 323

מצבר למאזדה 323 – כשם שהדגמים שונים, כך גם המצברים המיועדים להם

ייתכן שבעבר, מצברים לרכבים פרטיים ובייחוד לרכבים משפחתיים היו יחסית זהים, הן מצד הקיבולת הבסיסית (אמפר) והן מצד שאר הנתונים הטכניים שלהם, אולם כיום, קיימים דגמים שונים כ"כ זה מזה של רכבים, שלכל דגם (כשאפילו לדגמים זהים שיוצרו בשנים שונות) ישנו מצבר מיוחד משלהם עם מאפיינים, נתונים ויכולות ייחודיות. אין זה משנה אם מדובר על מצבר למאזדה 323 או מצבר ליונדאי I35 ועוד.

כיצד נקבע המצבר הייחודי לכל רכב?

מצברים מושפעים מכמה גורמים עיקריים:

  • נפח המנוע
  • צרכי מערכת החשמל בכל רכב
  • נתוניו הפיזיים של כל דגם ודגם

המצברים לרכבים המוכרים לנו כמו מצברי 65 אמפר של שנפ, מכונים "מצברי התנעה", משום שהם צריכים להיות מסוגלים לספק אנרגיה רבה בעת התנעת הרכב, ואנרגיה פחותה יותר במהלך הנסיעה. מצברי התנעה אם כך, מוכרים בזכות היכולת שלהם לספק אנרגיה רבה בזמן קצר, שלא כמו מצברי פריקה עמוקה למשל, שהם אינם מסוגלים לספק אנרגיה עצומה בבת אחת, אולם הם מסוגלים לספק אנרגיה רבה לאורך זמן רב.

מצברים למאזדה 323 (המומלצים)

לפי מה מסומנים המצברים?

הסימון הבסיסי והמוכר של מצברים הינו לפי הקיבולת, כלומר האמפר לשעה. אולם, שימו לב: כפי שציינו, קיים הבדל בין החשמל שצריך לספק המצבר בעת ההתנעה לבין החשמל שצריך לספק המצבר בעת הנסיעה עצמה. האמפר של המצבר, כלומר: מצבר 95 אמפר או  וכיו"ב נוגעים לחשמל שמסוגל להעניק המצבר בעת הנסיעה עצמה, בד"כ ל-20 שעות.

תמיד טוב להבין מעט במצברים, אבל עדיין יש לפנות לחברה מקצועית

חשוב לנו לומר, שאפילו לאחר שאתם מבינים באופן בסיסי במצברים ובמה שקשור אליהם, במידה ואין לכם השכרה מתאימה וידע מקצועי בתחום המצברים, אנחנו לא ממליצים לרכשו מצבר לבד וכל שכן, לנסות להתקין אותו לבד ברכב. פנייה לחברה מקצועית, שלה מלאי מכובד של מצברים איכותיים להציע לכם, לצד אנשי מקצוע מתחם הרכב וחשמלאות הרכב, תוכל להבטיח את מקצועיות החלפת המצבר ולמעשה, את השקט הנפשי שלכם לאורך זמן.

מצבר 65 אמפר למאזדה 323 – נתונים טכניים:

שם מוצר
מק"ט שנ"פ625/1
קיבול אמפר ל-20 שעות60
RC95
מתח (V)12
זרם התנעה (א.ש.)540
אורך (מ"מ)230
רוחב (מ"מ)170
גובה (מ"מ)220
חודשי אחריות12

למומחי IDM ולצוות שלנו ניסיון של מעל 10 שנים בתחום, ומצברים מהחברות האיכותיות, הפופולאריות והאמינות בשוק הישראלי ובכלל. בין המצברים שלנו, תוכלו למצוא מצבאי שנפ, בוש, וורטה סטארט אפ ועוד, ע"מ שתוכלו לבחור את המצבר הנכון והמתאים לרכבכם ולתקציב שברשותכם. בנוסף, אנו מחויבים לרמת שירות גבוהה, מצברים במחירים הוגנים, ונוכל לספק לכם מידע על כל מצבר ומצבר שאנו מחזיקים.

מעוניינים שהמצבר למאזדה 323 יגיע ויותקן אצלכם בבית? עם IDM תוכלו לקבל שירות כזה עוד היום!

הצוות שלנו יוכל להגיע אליכם עם שירות מצבר לרכב מאזדה 323 עד הבית , ולהתקין לכם את המצבר שבחרתם ביעילות. אנו מגיעים תוך כחצי שעה ואף פחות, בהתאם לאזור השירות, כך שתוכלו לחזור לעיסוקיכם הרגילים מהר מאוד וליהנות ממצבר איכותי לזמן רב.

למחירון מצברים, מצברים במבצע ושאר עסקאות מצברים משתלמות, תוכלו ליצור אתנו קשר בכל עת ולדבר עם הצוות של IDM. התקשרו או השאירו פרטים.

עוד מצברים עבור רכבי מאזדה:

שאלות נפוצות

icon

עבור מאזדה 323 יתאימו מצברים בעלי קיבול של 60 אמפר. ברשותנו מצברי 60 אמפר של מותגי המצברים המובילים במחירים מיוחדים.

icon

תוכלו למצוא אצלנו מצברים למאזדה 323 במחירים בין 459 שקלים ל 610 שקלים , תלוי במצבר שתבחרו, במידה ותרצו לקבל את המצבר עד הבית ישנה עלות משלוח נוספת.

icon

ניתן למצוא אצלנו מצברים של כל החברות והמותגים המוכרים והאמינים כמו שנפ, ורטה, סטארט אפ, בוש ועוד.

icon

שנות האחריות על המצבר משתנות לפי המצבר שבחרתם, מצבר לרכב בתל אביב בסיסי בד"כ מגיע עם 12 חודשי אחריות, במידה ורכשתם מצבר יקר יותר ישנם תקופות אחריות עד 24 חודשים.
דילוג לתוכן