שירות 24 שעות

החלפת מצבר לרכב רנו מגאן במחירים ללא תחרות


להצעת מחיר וקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות השאירו פרטים

כאשר המצבר ברנו מגאן שלכם מושבת, יש לכם אופציה אחת והיא להתקשר אל IDM  מצברים מיד ותוך 15-30 דק' מרגע הודעתכם, יגיע אליכם צוות טכני עם מצבר עד הבית לרנו מגאן שלכם. שירות מצבר עד הבית, הוא בדיוק מה שאתם צריכים כאשר המצבר ברנו מגאן שלכם מושבת. מהיר מקצועי ואיכותי!

מצברים לרנו מגאן (Renault Megane) במחירים מיוחדים:

מצברים לרכב רנו מגאן של ורטה מ-640 ש"ח

מצברים לרנו מגאן של חברת מצברי שנפ מ-460 ש"ח

הזמנת שירות מצבר עד הבית לרנו מגאן הינה בתוספת תשלום 

להזמנת מצבר לרנו מגאן עד הבית צרו איתנו קשר: 072-372-8107

החלפת מצבר לרכב רנו מגאן

איך בוחרים מצבר לרנו מגאן?

ישנם כמה כללי אצבע לבחירה נכונה של מצבר לרנו מגאן או מצברים לקיה פיקנטו וכל רכב אחר. ראשית, חשוב לדעת כי לכל רכב ישנו המצבר המתאים לו. מצברים מגיעים עם מידות אמפר שונות ומידות פיזיות וחשוב לדעת איזה מתאים לרכב שלכם. באתר שלנו, תוכלו לראות את רשימת הרכבים יחד עם דגמי המצברים המתאימים להם, להמחשה, הנה לפניכם דוגמא:

דגם הרכבאמפראורך (במ"מ)רוחב (במ"מ)גובה (במ"מ)
מצבר לרנו מגאן62242175190
מצבר לרנו קנגו72278175190
מצבר לרנו פלואנס72278175190
מצבר לרנו קליאו55242175190

**זקוקים למצברים לרכבים אחרים? גם אותם תוכלו למצוא כאן באתר.  

מתי צריך להחליף את המצבר?

  • הדבר הראשון שחשוב לדעת על המצבר ברנו מגאן שלכם, הוא שיש לו תפוגה. לרוב המצברים תפוקת עבודה של 2-4 שנים. בררו מה תאריך התפוגה של המצבר שלכם ואל תחכו לרגע האחרון, החליפו אותו כשבועיים לפני תום התקופה.
  • מתגלה דליפה/ נזילה מסדקים בגוף המצבר.
  • רעשי תקתוק נשמעים בעת התנעת הרכב.
  • חסרים נוזלים במדיד המצבר.

מצבר תקול אינו חייב להיות הפתעה, אתם בהחלט יכולים להיערך ולהימנע מכך וזאת ע"י בדיקה תקופתית שתבצעו אחת ל-3 חודשים לערך, בה תוכלו לבדוק באופן פיזי את מצבו של המצבר ולשים לב לכל שינוי, או פגם קטן ולטפל בכך באופן מידי.

** נקודות למחשבה: 

במידה ואתם נוסעים או לא אמורים להשתמש ברכב למשך תקופה, העולה על שבועיים, בדקו מי יכול להניע עבורכם את הרכב אחת לכמה ימים לשם מניעת ריקון הסוללה.

אם רכשתם רכב יד שנייה בדקו עם בעל הרכב הקודם (או בעצמכם) מהו סוג המצבר, אם מדובר על מצבר חדש לרכב, מהו תאריך הייצור והאם ישנה אחריות על המצבר ולכמה זמן.

לא תמיד תקלה במצבר מסתיימת בהחלפתו- הצוות הטכני שיגיע אליכם בשירות מצבר לרנו מגאן עד הבית, יבצע בדיקת תקינות למצבר הקיים על מנת לוודא במדויק מה מצבו. היה וישנו צורך בתיקון בלבד, נבצע אותו במקצועיות ובמהירות, היה וצריך להחליפו בחדש – נחליפו עפ"י הוראות היצרן ולשביעות רצונכם.

מצברים עד הבית מומלצים המתאימים לרנו מגאן

היכן מומלץ לרכוש מצבר לרנו מגאן?

כאשר אתם רוכשים מצבר לרנו מגאן ב- IDM מצברים, אתם מבטיחים לעצמכם "בית". מומחי IDM מצברים עובדים שנים רבות בענף,מנוסים מאוד ומספקים ללקוחות שלנו שירות מקצועי 24 שעות ביממה. אנו מאמינים באיכות לכל אורך הדרך ולכן מקפידים לעבוד עם המצברים של החברות הטובות ביותר, כמו:

אנו מציעים ללקוחותינו שירות מקצועי ללא פשרות ומחירים מעולים של מצברים, אותם תוכלו לבחור כאן באתר וקבלם בשירות אישי, עד הבית!  

כל המצברים שלנו מגיעים עם 12-24 חודשי אחריות ועלותם תלוית הקשר שנתון.

מומחי IDM מצברים – אמינות ושירות לכל אורך הדרך

על מנת שלקוחותינו לא ימתינו יותר ממה שצריך, את שירות החלפת מצבר לרנו מגאן עד הבית, אנו מעניקים באזורים ובערים רבות בארץ, בין היתר: החלפת מצבר לרכב בנתניה, החלפת מצבר לרכב בהוד השרון, החלפת מצבר לרכב ברמת השרון, החלפת מצבר לרכב בגבעת שמואל ועוד בערים אחרות .

את רשימת אזורי השירות שלנו, תוכלו לראות באתר.

  • שירות החלפת מצבר עד הבית כרוך בתשלום של 50-100 ש"ח בהתאם למיקום ממנו התקשרתם.  

נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,

צוות IDM  מצברים.  

מצברים נוספים שמתאימים לרכבי Renault:

שאלות נפוצות

icon

ניתן למצוא מצברים לרנו מגאן בזול החל מ-399 ש"ח בהתאם לסוג המצבר. ישנה עלות של משלוח מצבר עד לבית בעלות של 50-100 ש"ח.

icon

עבור רכב רנו מגאן יתאימו בעיקר מצברים 55-62 אמפר.

icon

המידות למצבר עבור רנו מגאן 62 אמפר במ"מ הן: אורך: 242 רוחב: 175: גובה 190

icon

IDM מצברים משווקים רק מצברים איכותיים מהחברות הטובות ביותר בשוק ומעניקים ללקוחותינו תקופת אחריות של 12-24 חודשים ובדיקת תקינות של המצברים הנרכשים אצלנו.
דילוג לתוכן