שירות 24 שעות

החלפת מצבר לרנו במחירים ללא תחרות


להצעת מחיר וקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות השאירו פרטים

כייף לחזור מחופשה ארוכה. פחות כייף לגלות שהרכב לא מניע עקב המצבר המושבת, שכן, היעדרותכם הארוכה, ללא התנעת הרכב, רוקנה את הסוללה וגרמה להשבתתו. מה עושים? קל! מתקשרים אלינו, IDM מצברים ותוך זמן קצר נגיע אליכם עם מצבר חדש ונחליפו במהירות ובמקצועיות. כך מחליפים מצבר לרנו היום! מהירות, יעילות. מקצועיות – זה אנחנו!

מצברים לרנו (Renault) במחירים מיוחדים:

מצבר לרנו של חברת המצברים ורטה מ- 640 ש"ח

מצבר לרכב רנו 72 אמפר של שנפ מ- 570 ש"ח

הזמנת שירות מצבר עד הבית לרנו הינה בתוספת תשלום 

להזמנת מצבר לרנו עד הבית צרו איתנו קשר: 072-372-8107

החלפת מצבר לרכב רנו

כיצד יודעים שהגיע הזמן להחליף מצבר לרנו?

אין צורך בקורס מכונאות על מנת לדעת כי המנוע המושבת, מקורו, בתקלה במצבר ולא במשהו אחר. היה ונתקלתם באחת התקלות המצוינות מטה, צרו עמנו קשר להחלפת מצבר עד הבית לרנו:

  • הרכב אינו מתניע ומשמיע רעשי תקתוק משונים.
  • זיהיתם נזילה/ דליפה של נוזלים מגוף המצבר.
  • לא שמתם לב ועברה תקופת התפוגה של המצבר (בין 2-4 שנים בדר"כ).
  • מערכות התאורה והמיזוג ברכב, פועלות באופן חלש ועמום.
  • הבחנתם כי הכבלים המחברים את המצבר למנוע יבשים וסדוקים.

איך נדע איזהו המצבר המתאים לרכב שלנו

מצבר לרכב או מצבר עבור קטנוע צריך להתאים כמו כפפה ליד וכך גם מצבר לרנו. כאשר אתם זקוקים להחלפת מצבר, אנו מציעים לכם את שירות החלפת מצבר לרנו עד הבית. זהו שירות מהיר ואיכותי, בו נגיע אליכם הביתה תוך 15-30 דקות מרגע קריאתכם (תלוי הקשר מיקומכם). כאשר תצרו עמנו קשר, נשאל אתכם בנוגע לסוג ומידת האמפר הדרושה לכם. אם אינכם יודעים לענות על השאלה אל דאגה – אנו נדאג למצבר מתאים לכם עפ"י סוג הרכב.

על מנת להקל עליכם אף יותר, ריכזנו לפניכם לדוגמא, כמה מהדגמים של רנו, להם אנו משווקים מצברים מתאימים (מידות במ"מ): 

דגםאמפראורךרוחבגובה
רנו מגאן62242175190
רנו פלואנס72/ 55278/242175/175190/190
רנו קליאו55242175190
רנו מגאן 255242175190

* כל דגמי המצברים שלנו, מגיעים עם אחריות יצרן לתקופה של 2-4 שנים. 

** עלות המצבר משתנה בהתאם לשנת הייצור וכוללת את בדיקת המצבר.  

מצברים מומלצים המתאימים לרנו

כיצד מחליפים מצבר לרנו?

אין לנו כוונה ללמד אתכם כאן כיצד מחליפים מצבר, אך במידה ואינכם יודעים כיצד לעשות זאת ולא התנסיתם בכך בעבר, אנא מכם, אל תנסו זאת בפעם הראשונה בעצמכם לבד, שכן, טעות קטנה בחיבורים תעלה לכם בתקלה וחבל שכך יקרה ולכן, במידה ואינכם מנוסים, או בטוחים, בהחלפת המצבר, צרו עמנו קשר, מחלקת שירות הלקוחות שלנו תשמח להעניק לכם ייעוץ מקצועי ללא עלות בכל הנוגע למצברים בכלל ולמצברים לרנו או מצברים לטיוטה וכל מצבר בפרט. כך או אחרת, אנו נגיע אליכם ונחליף עבורכם את המצבר בקלות ובמקצועיות.

זקוקים להחלפת מצבר לרנו עד הבית?

אם נתקעתם כבר עם מצבר תקול או מושבת ברנו, אנו שמחים לעמוד לרשותכם ולהציע לכם את המצברים הטובים ביותר של החברות היצרניות המובילות בתחום:

בחירת ב- IDM מצברים, מבטיחה לכם אזורי שירות נרחבים במיוחד, בעיקר באזור המרכז, בין היתר, אנו מגיעים להחלפת מצברים לרכב בפתח תקווה, מצברים לרכב בראשון לציון, מצברים לרכב בגבעתיים, מצברים לרכב בבני ברק ובערים רבות אחרות (ניתן לצפות ברשימת אזורי השירות במחוז מרכז כאן באתר).

שירות החלפת מצבר לרנו עד הבית, כרוך בתשלום נמוך של 50-100 ש"ח (תלוי הקשר מיקום) וזמן ההגעה עומד על 15-30 דק' בהתאם למיקומכם.

צוות IDM מצברים הוא צוות וותיק, הפועל בתחום המצברים יותר מ -15 שנה. הצוותים שלנו איכותיים ומקצועיים ביותר וישמחו לעמוד לרשותכם בכל עת 24/7

להתראות בדרכים,

צוות IDM מצברים.  

מצברים נוספים שמתאימים לרכבי Renault:

שאלות נפוצות

icon

ניתן למצוא אצלנו מגוון מצברים המתאימים לרכבי רנו החל מ-570 ש"ח עבור מצבר שנפ 72 אמפר ועד 710 ש"ח למצבר 72 אמפר של ורטה.

icon

ישנם מגוון מצברים מהחברות השונות ובטווחי אמפרים שונים שיכולים להתאים לרכבי רנו, במרבית המקרים מצברי 55-72 אמפר הכי יתאימו, אך יש להתייעץ עם מוכר המצברים על מנת להתאים את המצבר הנכון לדגם הרנו שברשותכם.

icon

שנות האחריות על המצבר משתנות לפי המצבר שבחרתם, מצבר לרכב רנו בסיסי בד"כ מגיע עם 12 חודשי אחריות, במידה ורכשתם מצבר יקר יותר ישנם תקופות אחריות עד 24 חודשים.

icon

ניתן למצוא אצלנו מצבר בוש 72-74 אמפר עבור רכב מסוג רנו במחיר מיוחד של 649 ש"ח.
דילוג לתוכן