שירות 24 שעות

החלפת מצבר לרכב הונדה ג'אז במחירים ללא תחרות


להצעת מחיר וקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות השאירו פרטים

באתם להתניע את ההונדה ג'אז שלכם וגיליתם שהמצבר התקלקל? אל דאגה! עם IDM מצברים אתם יודעים שאתם מסודרים. 24 שעות ביממה נוכל לספק לכם מצבר להונדה ג'אז עד הבית! תוך 30 דקות גג אנחנו אצלכם, ומגיעים למגוון רחב של ערים בכל אזור המרכז. אנו מזמינים גם אתכם ליהנות מהנוחות, מהמהירות, ומהמקצועיות שאנו מספקים ללקוחותינו.

מצבר ל-Honda Jazz במבצע מיוחד:

מצבר 40 אמפר שנפ רק 460 ש"ח

מצבר 40 AH\שעה VARTA רק 610 ש"ח

הזמנת שירות מצבר עד הבית הינה בתוספת תשלום 

להזמנת מצבר עד הבית לרכב הונדה ג'אז חייגו אלינו: 072-372-8107

החלפת מצבר לרכב הונדה גאז

מה זה מצבר בכלל? למה צריך אותו ברכב?

המצבר הוא תחנת הכוח של הרכב. כשהוא מתקלקל ? אתם תקועים. התפקיד העיקרי שלו ברכב הוא ניצוץ ההתנעה, ה"פוש הראשון" של הרכב כדי להתחיל לנסוע, שאחריו המנוע לוקח פיקוד. מאחר שהפעולה הראשונית היא חשמלית ? האחראי עליה הוא כמובן המצבר, והוא גם אחראי על כל שאר המערכות החשמליות ברכב: פעולת האורות, המחוונים, המזגן…

איך לדעת שצריך להחליף מצבר להונדה ג'אז?

סימנים כמו מזגן שלא עובד כמו שצריך, בעיות בהתנעת הרכב (אם הרכב מתניע רק לאחר מספר פעמים שניסיתם…), רעשים שונים מהרכב (כמו תקתוקים) ? לרוב מעידים על תקלה במצבר. אבל עדיף לא לנסות להחליט לבד אם המצבר לרכב הלך, אלא כדאי להתייעץ עם בעל מקצוע שיש לו את הניסיון ואת הידע המתאימים כדי לדעת בדיוק מה צריך לעשות. ברור שכדאי לזהות מבעוד מועד את הסימנים לגסיסת המצבר, אבל גם אם נאלצתם להתמודד עם מצבר מקולקל בפתאומיות (כשמובן קורה תמיד ברגע הכי לא מתאים) ? אנו נספק עבורכם שירות עד הבית של המצבר המתאים לרכב שלכם, לרבות מצבר להונדה ג'אז.

מצברים מומלצים לרכב הונדה ג'אז

איזה מצבר מתאים להונדה ג'אז?

מאחר שיש כמה סוגי מצברים שונים, הנבדלים אחד מהשני בפרטים טכניים שונים, ביכולות שלהם, במבנה שלהם ובעוד מספר פרמטרים.

  • אמפר/שעה – אחד הפרמטרים שהכי חשוב להכיר הוא קיבולת המצבר, או בשם היותר שגור שלו ? אמפר/שעה, כלומר, יחידת המידה של כמות האנרגיה אשר ניתן להפיק מהמצבר. הנה כמה דוגמאות.
    בשביל הונדה ג'אז ? תזדקקו למצבר עם 40 אמפר/שעה, אולם תלוי בסוג.
    רכבים משפחתיים – זקוקים לרוב למצבר בין 45-80 אמפר/שעה.
    אופנועים וקטנועים – זקוקים למצבר של 7-20 אמפר/שעה.
    משאיות ורכבים גדולים נוספים ? זקוקים למצבר של 100 אמפר או 80 אמפר/שעה.
  • היצרן ? שימו לב גם ליצרן כשמחליפים מצבר לרכב. היצרניות של המצברים שלנו הן החברות המרכזיות בשוק הרכבים: שנפ, ורטה או מצבר BOSCH? כך שהמצבר שתקבלו להונדה ג'אז שלכם יהיה איכותי מהרמה הגבוהה ביותר.
  • המבנה והפירוט הטכני ? מצברים מהדור החדש יעילים בהרבה מהקודמים להם, שכן הם נחשבים לפחות מזהמים ופחות מצריכים תחזוקה שוטפת.

אחרי הפאניקה הראשונית ? לקבל החלטה נכונה

אנחנו יודעים ? כשהמצבר מתקלקל, הדבר הראשון הוא פאניקה ולחץ, וישר מחפשים את הפתרון הקל והמהיר ביותר כדי שנוכל בהקדם האפשרי לחזור ולנהל את השגרה שלנו, גם אם זה כולל רכישת מצבר במחיר מופקע, התפשרות על האיכות או התפשרות על מצבר לא מתאים. אבל בגישה כזאת, אנו מקריבים את הארנק, ואפילו את הרכב. כשלא מכירים את הפירוט הטכני של המצבר, ניתן בקלות להגיע למצב בו רוכשים מצבר שאינו אידיאלי להונדה ג'אז ? דבר אשר יגרום לרכב להיתקע שוב.

על כן, לפני החלפת מצבר לרכב, כדאי להתייעץ עם בעל מקצוע שמכיר את השוק ואת עולם הרכב אשר יוכל לתת לכם חוות דעת מהימנה ומקצועית. אנו ב IDM מצברים מקפידים על איכות גבוהה, שירות אנושי ואמין ומחירים נוחים ואטרקטיביים. הצוות שלנו הוא צוות מובחר ומקצועי שיעשה הכל על מנת שתקבלו את המצבר האידיאלי עבור ההונדה ג'אז שלכם.

זקוקים למצבר להונדה ג'אז? IDM מצברים הם הכתובת

זקוקים למצבר עד הבית בפתח תקווה או בכל מקום במרכז הארץ? בין אם יש לכם שאלות נוספות על מצברים ובין אם נתקעתם כרגע ברכב והאוטו לא מתניע ? אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר וליהנות משירות מצבר לרכב הונדה ג'אז עד הבית! ואל תדאגו – אנחנו מגיעים תוך חצי שעה, על מנת שתוכלו להמשיך בשגרת חייכם בלי לבזבז זמן ובלי כאבי ראש מיותרים, והכל במחירים נוחים ביותר.

כמה עולה מצבר להונדה ג'אז עד הבית?

אז אחרי שאתם כבר יודעים המחירים שלנו שקופים, במידה ואתם זקוקים לדוגמא למצבר של חברת שנפ 40 אמפר אנו ב IDM נוכל לספק לכם אותו במחיר המופיע באתר במידה ואתם מגיעים אלינו לסניף בתל אביב. במקרה אחר בו אתם מעוניינים שנגיע עד אליכם אנחנו גובים בין 50 ל-100 שקלים דמי שירות והתקנה בבית הלקוח, המחיר משתנה בהתאם למיקום שלכם כמובן.

לפרטים, שאלות, ייעוץ ועוד, צרו קשר עם צוות IDM מצברים עוד היום, וסדרו לעצמכם מצבר איכותי שישמש אתכם זמן רב!

דגמים נוספים מבית  Honda:

שנתונים נפוצים של הונדה ג'אז: 2006,2007

שאלות נפוצות

icon

אנו ממליצים לרכב למי שמחפש מצברים בתל אביב איכותיים לבחור רק במותגים מובילים בשוק כמו "שנפ" , "ורטה" וחברות באיכות גבוה

icon

IDM מצברים משווקים רק מצברים איכותיים מהחברות הטובות ביותר בשוק ומעניקים ללקוחותינו תקופת אחריות של 12-24 חודשים ובדיקת תקינות של המצברים הנרכשים אצלנו.

icon

כן, ניתן למצוא מצברים 70 אמפר של מותגים שונים עבור קלנועית.

icon

ישנם סימנים המעידים על מצבר חלש כמו קושי בהתנעה, אורות בלוח שעונים מהבהבות או חלשות ומזגן חלש. במצב זה יש להחליף את מצבר הרכב.
דילוג לתוכן