שירות 24 שעות

החלפת מצבר לסיאט במחירים ללא תחרות


להצעת מחיר וקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות השאירו פרטים

לא משנה איזה רכב סיאט יש ברשותכם, IDM מצברים ישמחו לעזור לכם לבחור את המצבר הנכון עבורו, להחליף ולהתקין את המצבר החדש ברכב תוך חצי שעה מרגע ההזמנה, ולשלוח אתכם ואת רכבכם לדרך ללא תקלות! למידע ומחירים לשירות מצבר לסיאט עד הבית, התקשרו עוד היום, אנו זמינים 7\24.

מצבר לרכב Seat במבצע:

מצבר לרכב סיאט מבית בוש 60 אמפר מ-539 ש"ח

הזמנת שירות מצבר לרכב סיאט עד הבית בתוספת תשלום 

להזמנת מצבר לסיאט בשירות עד אליכם התקשרו: 072-372-8107

החלפת מצבר לרכב סיאט

בחירת מצבר נכון: חיים שקטים עם הרכב

עבור אנשים רבים אחזקת רכב היא מעמסה לא קטנה, משום שיש ברכב חלקים רבים שיש לדאוג להם תדיר, על מנת להבטיח לעצמכם נסיעה שקטה ובלי הפתעות לא נעימות ותקלות. למרות שהמצבר הוא לא החלק המשמעותי ביותר ברכב,  יש לו תפקיד חשוב מאוד בכל רכב, כ"כ חשוב שבלעדיו לא ניתן להתניע, להאיר או להפעיל את כל החלקים של מערכת החשמל הרכב. לכן, בחירת מצבר מושלם לרכב יכולה בחלט להבטיח לכם חיים שקטים לכמה שנים בכל הנוגע לאותם מרכיבים ברכב, אם תבחרו מצבר איכותי של אחת החברות המובילות.

מצברים לרכב סיאט (המומלצים)

מצבר לסיאט: כיצד בוחרים?

לחברת סיאט קיימים כמה וכמה דגמים איכותיים שלהן יש להתאים מצבר ייעודי, לכן קשה להסביר בוודאות על מצבר לסיאט באופן כללי. אולם, לא משנה אם אתם צריכים מצבר לסיאט או מצבר לסובארו או לכל רכב אחר, הדרך לבחירת מצבר הינה פחות או יותר זהה, ומושתת על בחינת מאפייני הרכב באופן כללי, כולל מאפייני הנסיעה או השימוש ברכב. לכל רכב, קיימי בד"כ דרישות ייחודיות למצבר, החל מדרישות הקיבולת, המתח וכד', ועד לדרישות הפיזיות הנוגעות למידות המצבר. חשוב לזכור, כי מצבר שאיננו מתראים לרכב באופן אופטימאלי, יכול ליצור עומסים מיותרים על הרכב, לפגום ביעילות עבודת מערכת החשמל ואף לגרום לתקלות וליקויים לטווח הארוך. למצבר סיאט אגב, בד"כ מתאים מצבר 70 אמפר פלוס מינוס, אולם זה תלוי כאמור בדגם הספציפי שיש לכם.

פנו לחברה מקצועית המתמחה במצברים

עולם המצברים הרחב מחייב התמחות ספציפית בענף, בייחוד שדגמים שונים משתכללים בכל שנה ויש להכיר היטב את יתרונותיהם לצד חסרונותיהם, כדי להעניק ייעוץ אמין ויעיל באמת ללקוחות, בכל הנוגע לבחירת מצבר מתאים שיענה על כל הדרישות.

ל-IDM מצברים יש ניסיון רב בעולם המצברים, מעל 10 שנים, שבמהלכו צברנו ידע מקצועי ואיכותי בכל הנוגע לסוגי רכבים שונים כמו מצבר לרכב פרטי או מצבר למשאית, סוגי מצברים ומה שביניהם. אנו מקפידים להתעדכן בכל חידוש טכנולוגי ובייחוד, בדגמים חדשים של רכבים ובמצברים שיכולים להתאים להם.

פירוט הטכני עבור מצבר 62 אמפר שמתאים לסיאט:

שם מוצר
קיבולת אמפר (ל-20 שעות)62
מק"ט שנפ666
RC90
מתח (V)12
זרם התנעה (א.ש.)540
אורך (מ"מ)242
רוחב (מ"מ)175
גובה (מ"מ)190
חודשי אחריות12-20

פנו אלינו לקבלת מצבר עד הבית!

אנו מכירים היטב את חוסר האונים המאפיין את הלקוחות שלנו כשהם מגלים שהמצבר לא עובד. אז נכון, לעיתים מספיק להטעין מחדש את המצבר, אולם לעיתים אין מנוס אלא להחליף מצבר, ובדיוק עבור הצורך הזה אנו מספקים את שירות מצבר עד הבית. מה חשוב לדעת על השירות ועל המצברים שלנו?

  • אנו מספקים מצבר לרכב סיאט עד הבית (או לכל רכב אחר) תוך 15-30 דקות בלבד!
  • אנו מחזיקים מצברי שנפ, ורטה וכד' – מצברים של החברות האיכותיות ביותר בשוק, אשר מייצרות גם מצברים שמותאמים לאקלים הישראלי.
  • יש לנו מצברים במבצע ובכלל, מצברים זולים במחירים שווים לכל כיס!
  • אנחנו מחויבים לרמת שירות גבוהה, למקצועיות ואמינות, ויש לנו צוות אדיב שישמח לענות על שאלותיכם.

יש לכם שאלות נוספות על השירות שלנו? נשמח לדבר, לענות ולייעץ לכם בנוגע למצבר לסיאט שמתאים לכם. התקשרו אלינו ודברו עם אחד מאנשי הצוות!

מצברים לדגמי Siat:

שאלות נפוצות

icon

ניתן למצוא מגוון מצברים שמתאימים לסיאט איביזה החל מ-460 ש"ח.

icon

עבור רכבי סיאט יכולים להתאים סוגים שונים של מצברים בין 55-72 אמפר של מותגים שונים. על מנת להתאים את המצבר הנכון לדגם הספציפי של הסיאט שלכם, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר.

icon

אנו מספקים שירות החלפת מצברים לרכב סיאט עד הבית, לרוב נגיע בין 15 דקות ל 60 דקות, תלוי בעומס כמובן ובמיקום שלכם. השירות בתוספת תשלום.

icon

ניתן למצוא אצלנו מצבר בוש 60 אמפר עבור סיאט במחיר מיוחד של 539 ש"ח. עבור שירות מצבר עד הבית ישנה תוספת תשלום.
דילוג לתוכן