שירות 24 שעות

החלפת מצבר לרכב בחולון במחירים ללא תחרות


להצעת מחיר וקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות השאירו פרטים

נתקעתם עם הרכב בחולון עם מצבר מקולקל? זקוקים למצבר לרכב בחולון? IDM מצברים הם הכתובת. אנו מגיעים אליכם עם מצבר לרכב עד הבית בחולון, מצבר שמתאים בדיוק לדגם הרכב שלכם, שירות מצבר עד הבית בחולון – אנחנו  מחליפים עבורכם את המצבר ביעילות ובמהירות. תוך מקסימום 30 דקות אנחנו אצלכם! זמינים 24/7 ומקפידים על איכות ועל מקצועיות מהרמה הגבוהה ביותר, עם ניסיון של 10 שנים בעולם המצברים.

המבצעים הטובים ביותר באתר IDM:

מצברי 45 אמפר החל מ- 460 ש"ח

מצברים מסוג סטארט אפ החל מ- 459 ש"ח

מצבר מסוג VARTA החל מ- 555 ש"ח

הזמנת שירות מצברים בחולון עד הבית בתוספת תשלום 

להזמנה מצבר לרכב בשירות עד בית בחולון התקשרו עוד היום: 072-372-8107

מצבר עד הבית בחולון

אילו רעשים מהמצבר לרכב מסמנים על תקלה?

שומעים שריקות או צפצופים מהמצבר? בידקו אם לא מילאתם יותר מדי מים למצבר ? זה כמעט תמיד גורם לתופעה כזו, ואז מובן שהמצבר שלכם אינו תקול. כדאי גם לבדוק אם פקקי המצבר אינם סתומים. 

שומעים תקתוקים מהמצבר? כנראה שהמצבר עומד לשבוק את חייו. זאת משום שהמצבר מנסה לסובב את הסטרטר, אך לא מצליח לסובב אותו מספיק בכדי להתניע את הרכב. על כן, סיכוי גבוה שהמצבר התקלקל, ויש להחליפו בהקדם האפשרי. 

כך או כך, אם אתם עם הרכב בחולון ושומעים רעש לא ברור מהמצבר? מוטב לא להיות שאננים בנוגע לאותם רעשים. התקשרו אלינו לשיחת ייעוץ חינם ואנו נענה לכם על כל שאלותיכם בצורה המקצועית ביותר עם הצוות המומחה שלנו. אל תנסו להסיק לבד או מדובר בתקלה במצבר או לא ? אלא התייעצו עם איש מקצוע.

איך לבדוק את המים במצבר?

הכנו עבורכם את רשימת הפעולות שיש לבצע כדי לבדוק את המים במצבר הרכב:

  1. לפתוח את הפקקים (אם ישנם).
  2. לוודא שצבע המים שקוף
  3. לוודא שגובה המים הוא יותר מ 1 ס"מ מהלוחות.

אם חסרים מים ? הוסיפו מים מזוקקים למצבר. שימו לב! יש להוסיף מים מזוקקים המיועדים לרכב בלבד, ולא שום סוג אחר של מים! מים אשר אינם מתאימים יגרמו לקורוזיה (חלודה) וכתוצאה מכך יגרמו לנזק לכבלים. 

מצברים בחולון (הנפוצים ביותר)

*משלוח של מצברים בחולון עד הבית הינם בתוספת תשלום*

החלפת מצבר לרכב בחולון: לקבל החלטה מושכלת

כשהמצבר בחולון מתקלקל ואנו נותרים תקועים באוטו, אנחנו קודם כל נוטים להיכנס ללחץ ? וזה מובן והגיוני מאוד. בכל זאת, הרכב שלנו הוא מה שמסיע אותנו ממקום למקום, וברגע שהוא מתקלקל אנחנו מושבתים וכך גם גם כל סדר היום הצפוף ועמוס שלנו. 

לכן, מאותו מקום של פאניקה ראשונית, אנו מחפשים את הפתרון המהיר והקל ביותר, בלי להתאמץ יותר מדי. אנחנו רוצים כמה שיותר מהר לצאת מוקדם לפגישה שתוכננה ולהוציא בזמן את הילדה מהגן ? ומוכנים לתת בשביל זה הכול, גם אם זה אומר לרכוש מצבר במחיר מופקע ולא סביר, או לרכוש מצבר שלא בהכרח מתאים לרכב שלנו ושלא יחזיק לנו להרבה זמן. 

אבל ההקרבה הזאת של הארנק ואפילו של הרכב ? לא צריכה לקרות. 

לפני החלפת מצבר לרכב בחולון או מצבר בבת ים, יש להתייעץ עם בעל מקצוע אשר החלפת מצברים לרכב היא עבודתו. התייעצו עם גורם מוסמך ואמין שאתם סומכים על דעתו המקצועית ויודעים שישרת אתכם בצורה איכותית מבלי "לעקוץ אתכם". אנו ב IDM מצברים מקפידים על שירות מהרמה הגבוהה ביותר, על מצברים לרכב איכותיים וכמובן על מצברים בזול. 

מבצעים מיוחדים ב- IDM

מצבר ליונדאי i25 החל מ- 460 שקלים בלבד

מצבר לרכב טויוטה תוצרת BOSCH החל מ- 539 שקלים בלבד

מצברים לסקודה החל מ 459 שקלים בלבד

התקשרו אלינו לשיחת ייעוץ חינם עבור מצבר עד הבית בחולון, ואנו ניתן לכם מענה עבור כל מה שתשאלו בנוגע למפרט הטכני שמתאים עבורכם, העלות, וכל דבר נוסף שתחפצו לדעת.

שאלות נפוצות

icon

המחיר של מצבר בחולון מתחיל ב-379 ש"ח והוא תלוי בסוג המצבר.

icon

כן, המשלוח של מצבר עד הבית בחולון היא בתוספת תשלום.

icon

המחיר של מצבר בחולון 60 אמפר של וולטה הוא 399 ש"ח.

icon

כן, ניתן להזמין שירות החלפת מצבר גם בבת ים, יפו, תל אביב ולמעשה בכל הארץ.
דילוג לתוכן