שירות 24 שעות

החלפת מצבר לרכב בנתניה במחירים ללא תחרות


להצעת מחיר וקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות השאירו פרטים

IDM מצברים תמיד עומדים לרשותכם עם מצברים מעולים, שירות אספקה והחלפה של מצבר בנתניה עד הבית או העסק, ועם התחייבות להגעה עד אליכם תוך 30 דקות בלבד. אחרי שאתם כבר יודעים את זה, נוכל לספר לכם מעט יותר על בחירת מצבר לרכב בנתניה ובכלל.

הנחות ומבצעים למצברים באתר IDM

מצבר של חברת סטארט אפ החל מ-459 ש"ח 

מצברי Schnapp החל מ-460 ש"ח 

מצבר ורטה החל מ-555 ש"ח

הזמנת שירות מצבר עד הבית בתוספת תשלום 

להזמנת מצבר עד הבית בנתניה צרו איתנו קשר: 072-372-8107

מצבר עד הבית בנתניה

מתי מחליפים מצבר לרכב בנתניה (ולא רק)?

התשובה המתבקשת לשאלה הזו היא כשהמצבר שבק חיים. אולם חשוב שתדעו שלא בכל מצב שבו המצבר לא עובד, צריך להחליף אותו. כדי לדעת האם המצבר מתחיל "להיגמר" או להראות סימנים מדאיגים למיניהם, יש לשים לב היטב לשינויים במערכת החשמל ברכב.

שימו לב למהירות התנעת הרכב: האם היא זהה למהירות בעבר? שימו לב לאורות הרכב: האם הם דולקים רצוף? או נכבים מדי פעם ללא סיבה ברורה? האם אתם שומעים תקתוקים בעת הנעת הרכב (כל הזמן או מדי פעם)?

אם אחד מהסימנים האלה הופיע, חשוב ביותר ללכת לבדוק את המצבר כל עוד הוא עובד. אגב, אם המצבר שלכם בן למעלה מ-3 שנים, יתכן שהוא מתקרב לסוף חייו. בכל אופן, יש לקחת כל חצי שנה עד שנה את הרכב עם מצבר בנתניה לבדיקה, גם אם המצבר לא מתקשה לעבוד.

מבצעים מעולים והנחות למצברים בנתניה:

מה לבדוק בעת בחירת מצבר לרכב בנתניה?

ההתאמה הבסיסית לרכב נקבעת על ידי הקיבולת וסוג המצבר עצמו, בהתאם לנתוני הרכב (כמו גם נתונים טכניים של המצבר, כמו גודל וכד'). כמו כן, חשוב לדעת שסוג המצבר הנפוץ והבסיסי ביותר הוא מצבר החומצה-עופרת.

עם זאת, בשנים האחרונות יצרניות המצברים המובילות בישראל (שנפ, ורטה) החלו לייצר מצברים חדישים עם תכונות המתאימות הן לרכבים פרטיים במקרים רבים, והן לרכבים ייחודיים, כגון:

מצברי ג'ל: מצבר שבו החומצה הינה בעצם ג'ל העוטף את לוחות העופרת ועמיד יותר בפני טלטלות ומהמורות. אורך החיים של מצבר כזה יכול להגיע לפי-3 ממצבר רגיל. האמת, שעד לא מזמן מצבר זה הורכב בעיקר בכלי רכב חשמליים (לצד מכשירים שונים שאינם מתחום כלי הרכב), אולם הודות ליתרונותיו הברורים, מצבר זה נכנס לאחרונה גם לשוק הרכבים הפרטיים שאינן דווקא חשמליים.

מצברים המותאמים לרכבים עם מערכת סטארט-סטופ (שהרכב נכבה בעמידה ברמזור למשל): לאחרונה אנו ושמעים יותר ויותר על רכבים עם המערכת המדוברת שבקצרה, נועדה לחסוך דלק וזיהום אוויר ע"י כיבוי המנוע בעת עצירה מלאה. המערכת הזו נהדרת מבחינה כלכלית ומבחינת איכות הסביבה, אולם לא בהכרח מטיבה עם המצברים הנפוצים שהצורך בפריקה-טעינה מחודשות כל פעם מקשה עליהם ושוחקת אותם.

לעומתם, המצברים המותאמים למערכת START & STOP הינם עמידים יותר ובעלי יכולת לספק למערכות הרכב את החשמל הדרוש גם תוך כדי העצירות המרובות. לצד אלו, קיימים מצברי פריקה עמוקה וכד'.

מצברים בנתניה במחיר מיוחד!

מצברים במחיר מבצע בנתניה ובכלל, יכולים להיות מאוד משתלמים רק כאשר המצבר עונה לכל הדרישות הנכונות. ייתכן ותעדיפו להתפשר על מצברים מחודשים למשל, אך כאלה המיוצרים על ידי החברות המובילות בשוק או לחלופין, ייתכן ותעדיפו לרכוש מצבר עופרת-חומצה רגילים במקום מצבר חדיש יותר, הודות לתכונות הנדרשות הגלומות בו. בכל אופן, צוות IDM מצברים עומד לרשותכם לטובת היוועצות אודות מצברים בנתניה ובאזור.

הנחות מיוחדות על המצברים שלנו!

מצבר ליונדאי i30 של ורטה 55 אמפר החל מ-640 ש"ח

מצבר לרכב קיה פיקנטו מבית חברת בוש 40 אמפר מ-539 ש"ח ( שנתיים אחריות )

מצבר 60 אמפר למאזדה 5 מבית שנפ מ-460 ש"ח

מדוע לבחור ב IDM מצברים?

אנו מחזיקים את כל סוגי המצברים המיוצרים על ידי החברות האמינות והמקצועיות ביותר בשוק הישראלי, כך שנוכל להתאים את המצבר לכל רכב, החל ממצבר לאופנוע ועד למצבר למשאית. כמו כן, אנו מספקים לכם שירות יעיל של מצבר לרכב בנתניה עד הבית, עד 30 דקות מזמן ההתקשרות. המצברים שלנו מגיעים עם אחריות של עד שנתיים, ומותקנים אצלכם ברכב על ידי אנשי מקצוע מיומנים מטעמנו!

זקוקים למצבר בדחיפות? צרו קשר ממש עכשיו עם IDM מצברים ונשמח לסייע לכם! 

שאלות נפוצות

icon

ניתן למצוא מצברים בזול החל מ-459 ש"ח בהתאם לסוג המצבר. ישנה עלות של משלוח מצבר עד לבית בנתניה בעלות של 50-100 ש"ח.

icon

ישנם סימנים המעידים על מצבר חלש כמו קושי בהתנעה, אורות בלוח שעונים מהבהבות או חלשות ומזגן חלש. במצב זה יש להחליף את מצבר הרכב.

icon

המצברים שלנו מגיעים עם שנה אחריות ובמידה ושדרגתם או רכשתם מצברים מסוגים אחרים האחריות מגיעה גם לשנתיים.

icon

עבור רכב מיצובישי פאג'רו נדרש מצבר בקיבול של 80 או 95 אמפר. ברשותנו מצברים של המותגים השונים למיצובישי פאג'רו במחירים מיוחדים של החל מ-570 ש"ח. משלוח מצבר עד הבית הוא בתוספת תשלום.
דילוג לתוכן