שירות 24 שעות

החלפת מצבר לרכב ברמת השרון במחירים ללא תחרות


להצעת מחיר וקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות השאירו פרטים

תקועים באמצע הדרך ברמת השרון עם מצבר שהרגע החליט לשבוק חיים? עם IDM מצברים אין מה להיכנס ללחץ ?
הצוות המקצועי, המיומן והמנוסה שלנו מגיע אליכם עם מצבר עד הבית ברמת השרון תוך לא יותר מ-30 דקות, מחליף עבורכם את המצבר התקול באחד חדש במהרה, ומבלי שתשימו לב כבר תהיו חזרה באוטו עם הווייז עובד, רדיו פתוח ועם כל מה שאתם אוהבים בדרך להמשך שגרת יומכם העמוסה.
בנוסף, אנחנו זמינים 24/7, ואתם תמיד מוזמנים להתקשר אלינו ולקבל ייעוץ טלפוני חינם!

הנחות ומבצעים למצברים באתר IDM:

מצברים של חברת שנפ החל מ- 460 ש"ח

מצבר 43 אמפר החל מ- 530 ש"ח

מצברי בוש החל מ- 539 ש"ח

הזמנת מצברים עד הבית ברמת השרון הינה בתוספת תשלום 

להזמנת מצבר לרכב ברמת השרון צרו איתנו קשר: 072-372-8107

מצבר עד הבית ברמת השרון

לפני שקונים מצבר לרכב ברמת השרון – כמה טיפים חשובים

ראשית כול, לפני שרוכשים מצבר חדש, תמיד יש להתייעץ עם בעל מקצוע קודם לכן. זאת משום שרק בעל מקצוע מקצועי, מוסמך ואיכותי, שמכיר את עולם המצברים ברמת השרון מקרוב, יידע להגיד לכם את כל הפרמטרים שיש לקחת בחשבון כדי לבצע עסקה חכמה.

בנוסף, לפני שאתם רוכשים מצבר ברמת השרון, הקפידו להסתכל על המפרט הטכני של המצבר. המפרט הטכני של המצבר לרכב מכיל את כל הנתונים ואת כל המדדים על אודותיו, ולכן חשוב מאוד לקרוא אותו לפני שרוכשים אותו, שהרי הנתונים והמדדים האלו יעידו אם המצבר שאתם רוכשים מתאים לרכב שלכם או לא. לכל רכב מתאים מצבר קצת אחר, משום שדרישותיו הן מעט שונות. המפרט הטכני ייתן לנו את כל המידע הדרוש.

יש כמה דברים שחשוב לשים לב אליהם במיוחד כשבוחנים את המפרט הטכני, ביניהם: קיבול האמפר של המצבר, מידות המצבר ומספרו הקטלוגי.

מהו קיבול האמפר?

קיבול האמפר של המצבר לרכב הוא אחד המושגים החשובים ביותר כשמחפשים מצבר חדש לרכב ברמת השרון, אם לא המושג החשוב ביותר. קיבול האמפר מתאר כמה אנרגיה יש למצבר, כלומר, כמה זרם חשמלי (נמדד ביחידות של אמפר) המצבר יצליח לספק כל שעה. מכאן, הרי שקיבול האמפר נמדד ביחידות של אמפר/שעה.

מהן מידות המצבר?

מידות המצבר הן האורך, הרוחב והגובה של המצבר. לרוב הן כתובות בתחתית המפרט הטכני. אל תשכחו לקרוא אותן ? אם המידות של המצבר לא יתאימו לרכב שלכם ? המצבר לא יכנס פנימה!

מהו המספר הקטלוגי של המצבר?

בכל מפרט טכני של כל מצבר ברמת השרון אתם תראו שמופיעים לכם שני מספרים קטלוגים (או בקיצור ? מק"ט): המספר הקטלוגי של המצבר בתוך החברה היצרנית עצמה (למשל שנפ, ורטה או בוש), והמספר הקטלוגי של המצבר כפי שהוא רשום במכון התקנים הגרמני DIN.

שני המק"טים האלו יכולים לסייע לכם בעת רכישת מצבר ברמת השרון. זאת משום שכשתתייעצו עם בעל מקצוע שיעריך ויבחן איזה מצבר מתאים לרכב שלכם, המספר הקטלוגי יוכל לסייע לכם ולבעל המקצוע לתקשר ולדעת בדיוק לאיזה מצבר כל אחד מתכוון. זוהי דרך לדייק את התקשורת.

מצברים ברמת השרון (הנפוצים ביותר)

*שירות משלוח של מצברים עד הבית ברמת השרון הינם בתוספת תשלום*

ומה לגבי המחירים של IDM מצברים?

כמובן שגם המחיר של המצבר הוא פרמטר חשוב בעת רכישת מצבר לרכב ברמת השרון. אנחנו בIDM מצברים תמיד באים לקראת הלקוח ? ולכן מוכרים מצברים בזול, וגם מחזיקים מצברים במבצע!

על אף המחירים האטרקטיביים והנוחים שלנו, אנחנו לעולם לא נתפשר על איכות המצברים שלנו. כל מצבר שתקבלו עדיין יהיה באיכות הגבוהה ביותר, בלי "לעגל פינות".

מבצעים מיוחדים ב- IDM

מצברים לרכב מסוג AUDI A4 החל מ- 460 שקלים בלבד

מצבר שמתאימים לאופל החל מ- 460 שקלים בלבד

מצברים 100 אמפר החל מ 750 שקלים בלבד

התקשרו אלינו לשיחת ייעוץ חינם, והצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לשירותכם ולענות לכם על כל השאלות שיש לכם בנוגע למפרט הטכני שמתאים אידיאלית לרכב שלכם,
ובנוסף לתת לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד עבור מצבר לרכב עד הבית ברמת השרון!

שאלות נפוצות

icon

עלות של מצבר לרכב סקודה 50 אמפר של ורטה הוא החל מ-585 ש"ח. בנוסף ישנה עלות משלוח במידה ומעוניינים בשירות של מצבר עד הבית.

icon

ישנם סימנים המעידים על מצבר חלש כמו קושי בהתנעה, אורות בלוח שעונים מהבהבות או חלשות ומזגן חלש. במצב זה יש להחליף את מצבר הרכב.

icon

כדי להיות בטוחים שקונים מצבר לרכב שהוא איכותי, יש לרכוש את המצבר מחברה המתמחה בשיווק והתקנת מצברים. בנוסף יש להקפיד על רכישת מצבר שיוצר מראש על ידי חברה איכותית.

icon

ניתן למצוא אצלנו את כל סוגי המצברים, גדלים, מותגים. מצברים במחירים מיוחדים לכל דגמי הרכבים הפרטיים, לרכבים מסחריים, אופנועים, קטנועים וקלנועיות.
דילוג לתוכן