שירות 24 שעות

החלפת מצבר לרכב באור יהודה במחירים ללא תחרות


להצעת מחיר וקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות השאירו פרטים

הרכב פשוט מסרב לזוז? זקוקים למצבר לרכב עד הבית באור יהודה? IDM מצברים הם מי שחיפשתם. 

הנחות ומבצעים למצברים באתר IDM:

מצבר שנפ החל מ-460 ש"ח

מצברי ורטה 35 אמפר החל מ- 555 ש"ח

מצברים של סטארט אפ החל מ- 459 ש"ח

הזמנת שירות מצבר עד הבית כרוכה בתוספת תשלום 

להזמנת מצבר לרכב באור יהודה צרו איתנו קשר: 072-372-8107

מצבר עד הבית באור יהודה

קצת על IDM מצברים לרכב באור יהודה

אנחנו מגיעים אליכם עם מצבר לרכב עד הבית באור יהודה. זמינים בכל יום בשבוע ובכל שעה ביממה. תמיד מקפידים על מתן שירות אדיב, אישי וחם. שביעות רצונם של לקוחותינו נמצאת בראש סדר העדיפויות שלנו כל הזמן.
אנחנו לא "מעגלים פינות" ולא מתפשרים על איכות עבודה בינונית אצלנו מקצועיות היא ערך עליון. כמו כן, אנו דוגלים ביסודיות, ביעילות, במהירות ובחריצות בכל שלב במהלך התקנת מצבר לרכב באור יהודה.

המצברים שלנו

המצברים שלנו הם של החברות הבולטות והאיכותיות ביותר בשוק – שנפ, ורטה ובוש, ואנו מציעים גם מצברים בזול ומצברים במבצע! בנוסף, לכל המצברים שלנו יש את אחריות היצרן, כך שתוכלו להישאר עם ראש שקט.

מצברים באור יהודה (הנפוצים ביותר)

אילו סוגי מצברים לרכבים יש?

קיימים סוגים שונים של מצברים, וכל אחד נבדל מהשני במספר קריטריונים:

  1. המפרט הטכני של כל מצבר – על גבי כל מצבר מופיע המפרט הטכני שלו, עם כל הנתונים והמדדים המדויקים שלו, ומפרט טכני זה אמור לשרת אתכם כשאתם רוכשים מצבר באור יהודה. המפרט הטכני הוא פרמטר שמבדיל בין סוגי המצברים השונים, שכן לכל דגם רכב מתאים סוג מצבר מעט שונה – בהתאם לדרישות הרכב.
    כך למשל, לרכב מסוים תתאים קיבולת של 40 אמפר/שעה, בעוד שרכב אחר ידרוש 55 אמפר/שעה.
    לא סתם בחרנו בקיבול האמפר כדוגמה – קיבול האמפר זהו אחד המדדים החשובים ביותר שמופיעים בכל מפרט טכני של כל מצבר, ויש להתאים אותו ספציפית לתנאים שהרכב שלכם דורש. בנוסף לקיבול האמפר מצטרפים לרשימה גם זרם ההתנעה של המצבר ומידות המצבר.
  2. מצברי חומצה-עופרת – מצבר זה מבוסס על חומצה ועל מים מזוקקים. הוא בהחלט יעיל עבור צרכים יומיומיים, אך הוא מצריך תחזוקה שוטפת (בדיקה אצל בעל מקצוע כל חצי שנה או כל שנה). זהו המצבר הנפוץ ביותר בין הרכבים הפרטיים.
  3. מצברים מהדור החדש – אלו מצברים יעילים בהרבה, יחסית למצברי החומצה-עופרת הרגילים. מצברים מהדור החדש הם לדוגמה מצברי פריקה עמוקה, מצברי ג'ל או מצברים START & STOP. כמו כן, בשל יעילותם הייחודית, הם גם פחות מזהמים ופחות מצריכים תחזוקה עקבית.

משלוח מצברים עד הבית באור יהודה כולל התקנה ניתנים בעלות סימלית בין 50 ל-100 שקלים דמי משלוח והתקנה על ידי הצוות המקצועי שלנו.

איך יודעים שהמצבר לרכב הלך? ומה עושים אם כן?

אם אתם רואים שיש קושי בהתנעת הרכב, שהמזגן כבר לא עובד כמו שצריך או שנורות המחוונים מתחילות להיחלש – סימן שהמצבר שלכם חלש מאוד ועומד לסיים את חייו, אם זה לא כבר קרה…

כך או כך – עליכם לגשת לבעל מקצוע. רק איש מקצוע, שמכיר את התחום מקרוב, יוכל לייעץ לכם בדיוק אם אכן המצבר לרכב שלכם התקלקל, איזה מצבר עליכם לרכוש, מהו המפרט הטכני של המצבר שיתאים באופן אידיאלי לרכב שלכם, האם ניתן לרכוש גם מצבר בזול וכו'.

צוות של IDM מצברים באור יהודה

הצוות שלנו בעל ניסיון עשיר של 10 שנים בעולם המצברים באור יהודה, צוות מקצועי שמסור ונאמן לעבודתו.
מוזמנים להתקשר אלינו בכל עת והצוות האיכותי שלנו ייעץ לכם חינם בנוגע למצבר שמתאים לכם ויענה לכם על כל השאלות שמטרידות אתכם.

מבצעים מיוחדים ב- IDM

מצבר לרכב סוזוקי החל מ- 459 שקלים בלבד

מצברים ליונדאי I30 החל מ- 460 שקלים בלבד

מצברים לרכבי קיה פיקנטו החל מ 460 שקלים בלבד

תקועים באמצע הדרך ולא מצליחים להתניע? זקוקים למצבר עד הבית באור יהודה? התקשרו אלינו לשיחת ייעוץ חינם, והצוות המקצועי שלנו ישמח לסייע לכם!

שאלות נפוצות

icon

ניתן למצוא אצלנו מצבר לרכב החל ממחיר של 459 ש"ח ומשלוח לאור יהודה בתוספת תשלום של 50-100 ש"ח בהתאם לשעת המשלוח. מחיר המצבר תלוי בסוג הרכב, מידת האמפר ומותג המצבר.

icon

ניתן למצוא מצברים מכל הסוגים עבור כל סוגי ודגמי הרכבים הפרטיים, רכבים מסחריים, משאיות, קלנועיות, אופנועים וקטנועים.

icon

אורך חיים של מצבר ממוצע הוא 3-4 שנים. על המצבר מוטבע תאריך הייצור.

icon

המחיר של מצבר עבור יונדאי i30 הוא החל מ-460 ש"ח. משלוח עד הבית באור יהודה הוא בתוספת תשלום של 50-150 ש"ח.
דילוג לתוכן