שירות 24 שעות

החלפת מצבר לרכב סקודה פאביה במחירים ללא תחרות


להצעת מחיר וקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות השאירו פרטים

האוטו לא מניע? מזל שיש את IDM מצברים!

תוך 30 דקות מקסימום אנחנו אצלכם – מגיעים עם מצבר לרכב עד הבית! שירות אדיב ומקצועי, צוות מיומן ומנוסה, בעל 10 שנות ניסיון בעולם המצברים. אנו מספקים מצברים לכל סוגי הרכבים, בין היתר מצבר לסקודה פאביה, ומקפידים על איכות גבוהה ביותר.

מצבר לרכב Skoda Fabia במבצע

מצבר לרכב סקודה פאביה במבצע 50 AH החל מ-459 ש"ח

מצברים לרכב סקודה פאביה מבית Schnapp מ-460 ש"ח

הזמנת שירות מצבר עד הבית לסקודה פאביה בתוספת תשלום 

להזמנת מצבר לרכב סקודה עד הבית התקשרו: 072-372-8107

החלפת מצבר לרכב סקודה פאביה

למה לבחור ב IDM מצברים?

  • בגלל המהירות והיעילות שלנו – אנו מגיעים אליכם עם מצבר לרכב עד לבית, מצבר חדש שמותאם בדיוק עבור סקודה פאביה, תוך מקסימום 15-30 דקות. יתרה מכך, בשל המיומנות הרבה שלנו והניסיון שלנו בתחום, אנו זריזים ויעילים בעבודתנו, ומחליפים את המצבר התקול לאחד החדש תוך דקות ספורות! עם IDM מצברים, תחזרו לשגרת חייכם בן רגע.
  • בגלל הזמינות שלנו – אנו זמינים עבור כל לקוחותינו 24/7! בנוסף, אנו מתפרסים לשלל אזורים במרכז: בין אם אתם זקוקים לשירות מצברים בתל אביב או בערים קרובות, השירות שלנו מגיע ליותר מ-20 ערים באזור המרכז!
  • בגלל המקצועיות שלנו – המצברים שלנו, בין היתר מצברים לסקודה פאביה, הם כולם מצברים מהאיכות הגבוהה ביותר של החברות המוכרות ביותר בשוק. אנו לא מתפשרים על האיכות – לא על האיכות של מוצרינו, ולא על האיכות של השירות האדיב שלנו.

מצברים לסקודה פאביה (מומלצים)

***מצברים אשר מתאימים לרכבי סקודה הם מצבר 50 אמפר או במקרים מסויימים גם 55 אמפר.

מה צריך לבדוק לפני רכישת מצבר לסקודה פאביה?

כשהמצבר לרכב מתקלקל, אנו נוטים להיכנס ישר לפאניקה ולחפש את הפתרון הקל והמהיר ביותר. אנו חושבים על הפגישה שאנו מאחרים אליה, על העבודה, על הלו"ז הצפוף שיש לכולנו בהמשך היום…
הדבר הזה הוא פתח להרבה טעויות.
ראשית, במצב כזה של לחץ ופאניקה, אנו מוכנים לשלם מחירים גבוהים מאוד. הכל על מנת לחזור לשגרה. שנית, מרוב הלחץ, אנו לא טורחים להתעמק בפרטים הטכניים המדויקים של המצבר כדי להתאים אותו ספציפית עבור הרכב שלנו, ולא בודקים את החברות המוכרות בשוק, ובכך מסתכנים ברכישת מצבר לרכב שאינו בהכרח מתאים לסקודה פאביה שלנו.

בעקבות כך, אנו גם מוציאים סכום גבוה מאוד, על אף שיכולנו להשיג מצבר באותה איכות אך במחיר הוגן, וגם, בגלל שהמצבר לא היה אידיאלי עבור הרכב, סביר מאוד שבקרוב נמצא את עצמנו בדיוק באותה סיטואציה: מנסים להתניע את הרכב בבוקר ללא הועיל. על כן, מוטב להתייעץ עם בעל מקצוע אמין, הוגן ואיכותי שימכור לכם מצבר שיתאים בול לסקודה פאביה שלכם, לא יתפשר על האיכות, ויעשה את כל זה במחיר הוגן. כך תחסכו גם כסף, וגם כאב ראש.

מפרט טכני למצבר לסקודה פאביה

כפי שציינו קודם, אחד הדברים שחשוב לתת להם התייחסות בעת החלפת מצבר לרכב הוא המפרט הטכני. כדי להקל עליכם, צירפנו כאן עבורכם מפרט טכני של מצבר אשר מתאים עבור סקודה פאביה לדוגמא:

שם מוצרESP 1701
מק"ט שנפ26
קיבול אמפר ל- 20 שעות55
מק"ט DIN55531
RC86
זרם התנעה (א.ש.)510
מתח (וולט)12
קוטב פלוסבצד ימין
אריזהתחתונה

אנו בIDM בעיקר ממליצים על מצברים של חברת שנפ 55 אמפר או 50 אמפר, שנפ חברה מאוד וותיקה ומוכרת בישראל אך בדומה לה ישנם חברות מומלצות נוספות כגון VARTA או בוש.

מדדים נוספים למצברים אשר רלוונטיים כשמחליפים מצבר, הם מדדים הקשורים לגודל. חשוב לתת לכך התייחסות, על מנת שהמצבר יכנס בקלות לרכב בלי שום בעיה. המדדים המתאימים למצבר עבור סקודה פאביה הם: אורך של 242 מ"מ, רוחב של 175 מ"מ וגובה של 190 מ"מ.

אז כמה עולה מצבר לסקודה פאביה עד הבית?

טווח המחירים למצבר שמתאים לרכב זה ינוע בין 379 ל 539, יש לציין שהמחיר הזה הוא מחיר בסיס, במידה ותרצו להזמין את מצבר עד הבית בבת ים ,או בכל עיר אחרת באזור תל אביב והמרכז, אנו גובים דמי משלוח והתקנה בין 50 ל-100 שקלים, המחיר משתנה בין עיר לעיר.

נתקעתם בלי מצבר? התקשרו ל IDM מצברים! השירות שלנו יסודי, מהיר ויעיל, הזמינו עוד היום מצבר לרכב סקודה פאביה עד הבית ואנו נגיע אליכם עם המצבר עד לבית, ונדאג לכך שתחזרו לשגרת חייכם בהקדם האפשרי בלי לבזבז זמן מיותר ובלי כאבי ראש!

מצברים לדגמים השונים מבית SEAT:

שאלות נפוצות

icon

עבור רכב סקודה פאביה הכי יתאימו מצברי 50-55 אמפר.

icon

ניתן למצוא אצלנו מצברים לסקודה פאביה במחירים מיוחדים של החל מ-459 ש"ח ועד 585 ש"ח.

icon

אורך חיי המצבר לרכב הם 3-4 שנים. על המצבר לרכב מוטבע בדר"כ תאריך ייצורו.

icon

עלות של מצבר לרכב סקודה פאביה 50 אמפר של בוש היא 539 ש"ח.
דילוג לתוכן