שירות 24 שעות

החלפת מצבר לרכב ברחובות במחירים ללא תחרות


להצעת מחיר וקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות השאירו פרטים

IDM מצברים ידועים בשירות האדיב והמקצועי לתושבי רחובות. מבין שירותנו תוכלו למצוא החלפת מצברים שונים: מצבר רכב, אופנוע, משאית ועוד, מחיר הוגן ואחריות מלאה עבור המצבר.
וכמובן האפשרות הנוחה והמשתלמת להחלפת מצבר עד הבית ברחובות,הגעה תוך 30 דקות מרגע ההזמנה.

מבצעים והנחות לתושבי רחובות:

מצבר סטארט אפ החל מ-459 ש"ח

מצברים של חברת שנפ החל מ- 460 ש"ח

מצברים של וורטה החל מ- 555 ש"ח

שירות מצברים ברחובות עד הבית הינה בתוספת תשלום 

להזמנת מצבר עד הבית ברחובות צרו איתנו קשר: 072-372-8107

מצבר עד הבית ברחובות

IDM מצברים, מגיעים אליכם עד הבית ברחובות

זכרו שגם אם נתקעתם עם מצבר שאינו עובד, תמיד טוב לדעת ש IDM מצברים עומדים לרשותכם עם מבחר מצברים ושירות הגעה של עד חצי שעה מזמן הקריאה, כולל התקנה! ברשותנו מגוון רחב של מצברים ברחובות לבחירתכם, שיכולים להגיע אליכם בשירות החלפת מצבר ברחובות עד הבית. צרו קשר בנוגע למצבר לרכב ברחובות או במרכז בכלל, אנו פנויים עבורכם 24 שעות ביממה! זקוקים להחלפת מצבר לאופנוע ברחובות? אל תהססו לפנות אלינו. אנו כאן לרשותכם להחלפת כל סוגי המצברים

מצברים במבצע מיוחד:

הכירו את המצבר – מאפיינים כלליים

על מנת שתוכלו לדעת באמת איזה מצבר מתאים לרכבכם, יש בפניכם שתי אפשרויות:

האחת – לפתוח את מכסה המנוע ולהסתכל על המצבר עצמו ו/או לפתוח את ספר הרכב (זה שבד"כ נמצא אוטומטית בתא הכפפות) ולבדוק שם מהו המצבר המושלם עבור רכבכם. יש לשים לב לעובדה, שאם רכשתם רכב יד 2 מידיים פרטיות, ייתכן והמצבר שהותקן שם לא מתאים 100% לסוג רכבכם ולכן מומלץ בכל אופן להעיף מבט בספר הרכב.

ככלל, על המצבר בדרך כלל כתוב מהי קיבולת המצבר (אמפר/שעה), תאריך תפוגה, זרם התנעה, מידות טכניות של המצבר וכן, פרטים אודות היצרן וכדומה. אם אינכם מצליחים להבין כראוי את הכיתוב שמופיע עליו, האפשרות השניה שלכם היא להיעזר באיש מקצוע.

מחפשים אחר מצברים ברחובות? אתם מוזמנים לפנות ל IDM מצברים המתמחים בהחלפת מצברים לכל סוגי הרכבים ותקבלו מענה מקצועי ושירות מהיר.

בחירת מצבר לרכב ברחובות – מאפיינים המשפיעים על הבחירה

מצברי רכב במדינות השונות, צריכים להיות מותאמים גם למזג האוויר הקיים שם, בייחוד בישראל הידועה כמדינה חמה מאוד. בישראל קיימות 3 חברות פופולאריות למצברים: שנפ וחברת ורטה המייצרות מצברים מותאמי אקלים בישראל.  מדוע מדובר בתחום כה חשוב? ובכן, במצברים נפוצים (מצברי חומצה, אבל לא רק) קיים ריכוז משנה של מים מזוקקים לעומת החומצה (שמהווים ביחד את האלקטרוליט). כל עוד האקלים מתאפיין בטמפרטורות גבוהות יותר, כך קיימת סכנה שהמים המזוקקים יגמרו מהר יותר, ובכך תיפגם היכולת של המצבר להוליך חשמל.

כמו כן, יש להבין, כי מצבר אחד לא בהכרח דומה למשנהו וכך, מצבר שנפ 55 אמפר לא יתאים בהכרח לאותם הרכבים אשר להם מתאים מצבר שנפ 60 אמפר וכן, מצבר ורטה 55 אמפר לא יהיה זהה בהכרח לגודל מצבר שנפ 55 אמפר וגם לא במידות.

אילו תקלות נפוצות קיימות במצברים לרכב?

קורוזיה: מדובר במגע כימי בין החומצה שבמצבר לחמצן או לחומרים אחרים. מזהים אותה ע"י הופעת סימנים דמויי חלודה בקטבי המצבר, או סימני אבקה לבנה המכסה את המצבר.
הקורוזיה יכולה להתרחש ממגוון סיבות, אולם הסיבה השכיחה היא חוסר מים מזוקקים במצבר. את הקורוזיה ניתן לנקות בעזרת מים חמים (לאחר ניתוק המצבר מהרכב), אולם לא היינו ממליצים על ביצוע הפרוצדורה ללא איש מקצוע.

תקתוקים: מדובר בבעיה המתרחשת בד"כ בעת התנעת הרכב, כך שבמקום שהרכב יותנע כרגיל, מתחילים להישמע צלילים דמויי תקתוקים. חשוב לציין שמדובר בסימן לבעיה ולא בעיה עצמה, אולם אין ספק כי גם אם הרכב מונע לאחר מכן, יש לגשת במהירות למוסך/חשמלאי רכב מוסמך שיבדוק לכם את המצבר.
תקתוקים יכולים להישמע עקב חיבורים לא טובים מספיק של המצבר לרכב, או בכלל עקב בעיה של חלק אחר ברכב המחובר למצבר, כמו האלטרנטור. האלטרנטור אגב, עובד ביחד עם המצבר כך שבעיה באחד יכולה לגרור גם  באחר.

הרכב עובד אבל החשמל חלש: לרוב מדובר באורות חלשים, קושי בהתנעה וכדומה.
בדרך כלל כאשר מופיעה הבעיה הזו, סימן שהמצבר מתחיל לשבוק חיים, מסיבות מגוונות. כאמור, מומלץ לא להמתין ולחכות שהמצבר ייגמר לגמרי, אלא לגשת לבדיקה ולהחלפת מצבר בהקדם.

IDM מצברים – מצבר עד הבית ברחובות

בהנחה שבמרבית הפעמים תקלה במצבר תסמן למעשה את סוף חייו, על הלקוח לפנות לחברת אספקת והחלפת מצברים בהקדם, בייחוד אם התקלה התרחשה בזמן לחוץ. הצוות שלנו יספק לכם מצבר עד הבית ברחובות תוך זמן קצר, עד 30 דקות ללא דיחוי. כמו כן, אנו מציעים ללקוחותינו מצברים בטווח רחב של מחירים, החל מ-459 ש"ח בלבד, מהחברות המובילות בשוק הישראלי והעולמי.

האחריות על המצברים שלנו נעה בין שנה לשנתיים, כך שגם מהבחינה הזו אתם מכוסים. אנחנו נדע להתאים עבורכם מצבר לכל סוג רכב, בין אם אתם מחפשים מצבר למאזדה 3 או מצבר לפיאט פונטו – אנחנו נוכל לסייע לכם ולהגיע עד אליכם עם המצבר הנכון. חשוב לציין בנוסף, כי ניתן להזמין את השירות של החלפת מצבר ברחובות עד הבית או מקום העבודה, לבחירתכם.

ולסיכום – כמה מילים על מצבר לרכב במבצע ברחובות או בכלל

בכל הנוגע למצברים, מחיר זול היא לא "מילה גסה", שכן קיימים מצברים מסוגים שונים, מצברים מחודשים וכדומה. קחו בחשבון, שכאשר אתם בוחרים מצבר זול ברחובות או בכלל, אסור לשכוח לבדוק את היצרנית, האחריות והתאמת המצבר לרכב מכל אותן בחינות טכניות שציינו לעיל.

זקוקים להחלפת מצבר לרכב ברחובות?

אנו נשמח להעניק לכם שירות מהיר, אדיב ומקצועי ומתחייבים לספק לכם מצבר עד הבית ברחובות ובכל אזור המרכז תוך 30 דקות.

שירותי החלפת מצברים בכלל השכונות ברחובות: שכונת אבן גבירול, שכונת גבעתי, שכונת היובל, שכונת מרמורק, צפון מזרח העיר ועוד.

להזמנת מצבר ברחובות בשירות עד הבית התקשרו אלינו: 072-372-8107[/su_button

שאלות נפוצות

icon

כן. מלבד עלות המצבר ישנה עלות של משלוח מצבר לבית ברחובות של 50-100 ש"ח.

icon

ישנם סימנים המעידים על מצבר חלש כמו קושי בהתנעה, אורות בלוח שעונים מהבהבות או חלשות ומזגן חלש. במצב זה יש להחליף את מצבר הרכב.

icon

כדי להיות בטוחים שקונים מצבר לרכב שהוא איכותי, יש לרכוש את המצבר מחברה המתמחה בשיווק והתקנת מצברים. בנוסף יש להקפיד על רכישת מצבר שיוצר מראש על ידי חברה איכותית.

icon

המצברים שלנו מגיעים עם שנה אחריות ובמידה ושדרגתם או רכשתם מצברים מסוגים אחרים האחריות מגיעה גם לשנתיים.
דילוג לתוכן