שירות 24 שעות

החלפת מצבר לרכב בהוד השרון במחירים ללא תחרות


להצעת מחיר וקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות השאירו פרטים

זקוקים למצבר לרכב עד הבית בהוד השרון? IDM מצברים מגיעים אליכם עד הבית תוך חצי שעה, עם מצבר שמתאים בדיוק לרכב שלכם ובלי להרגיש כבר תהיו חזרה באוטו ותשימו את השירים האהובים עליכם בדרך להמשך היום שלכם!

הנחות ומבצעים למצברים באתר IDM:

מצברים של וורטה החל מ- 555 ש"ח

מצברים של חברת שנפ החל מ- 460 ש"ח

הזמנת שירות מצבר עד הבית הינה בתוספת תשלום 

להזמנת מצבר לרכב בהוד השרון צרו איתנו קשר: 072-372-8107

מצבר עד הבית בהוד השרון

10 סיבות לבחור בIDM מצברים

  1. מגיעים עד הבית – אתם לא צריכים לעשות שום דבר, ואנחנו כבר נגיע אליכם עם כל הציוד הדרוש, עם הצוות שלנו ועם המצבר לרכב עד הבית בהוד השרון!
  2. המהירות שלנו – תוך מקסימום 30 דקות מרגע הקריאה הצוות המקצועי והאיכותי שלנו יהיה אצלכם עם מצבר לרכב בהוד השרון!
  3. היעילות שלנו – אנחנו עובדים יעיל וזריז, ולא מבזבזים זמן.
  4. השירות שלנו – בIDM מצברים תיזכו לשירות אדיב, אמין ואישי. אנחנו תמיד שמים את שביעות הרצון של הלקוח בראש סדר העדיפויות.
  5. האיכות המקצועית שלנו – עם השנים צברנו ותק רחב בעולם המצברים, כמו גם ידע וניסיון. כל אלו הביאו אותנו להיות צוות מקצועי ואיכותי. אנחנו לא מתפשרים על איכות העבודה בשום צורה, ולא "מחפפים" או מעגלים פינות.
  6. הנכונות שלנו – אנחנו מסורים לעבודתנו ומבצעים אותה תמיד בנאמנות רבה.
  7. זמינים 24/7 – IDM מצברים עומדים לרשותכם בכל יום ובכל שעה!
  8. מצברים מהחברות המובילות בשוק – תמצאו אצלנו מצברי שנפ, ורטה ובוש. בנוסף, כל המצברים שלנו מגיעים עם האחריות המלאה של היצרן!
  9. חוזרים לנהל את שגרת היום – עם IDM מצברים תחזרו באופן מידי לנהל את שגרת יומכם העמוסה והצפופה כרגיל, עד כדי כך שכבר תשכחו שקודם לכן נתקעתם עם הרכב באמצע הדרך בהוד השרון!
  10. מצברים בזול ובמבצע – אנחנו מקפידים על מחירים אטרקטיביים במיוחד עבור מצברים בהוד השרון, והכל כדי שתהיו הכי מרוצים שיש!

מצברים בהוד השרון (הנמכרים ביותר)

*משלוח של מצברים עד הבית בהוד השרון הינם בתוספת תשלום*

מה המצבר לרכב עושה?

אז… מה הוא אותו חלק ברכב שהרגע תקע אתכם באמצע הדרך בהוד השרון וגרם לכם לאחר לסדר היום העמוס שלכם?

המצבר לרכב הוא למעשה סוללה ? כמו כל סוללה שאנחנו מכירים, למשל בשלט של במזגן, בטלפון הנייד או בשעון המעורר. לכן, המצבר לרכב אחראי על ייצור חשמל וסיפוקו עבור כל המערכות החשמליות והטכנולוגיות ברכב. למשל, ניצוץ ההתנעה הראשוני, נורות המחוונים, המזגן, האורות הקדמיים ועוד. הרי מאחר שכל אלו דורשים חשמל ? הם למעשה דורשים את עבודתו של המצבר לרכב.

כמו כל סוללה ? גם למצבר אין חיי נצח. אורך החיים של מצבר לרכב עומד על כ-3-4 שנים, אך כמובן שנתון זה משתנה בהתאם לסוג המצבר, לסוג הרכב ולתכיפות השימוש בו.

אילו מצברים עד הבית לרכב בהוד השרון תמצאו בIDM?

אנחנו מחזיקים מצברים שמתאימים למגוון רחב של מכוניות, בין היתר: מצבר לג'יפ, מצבר לדודג', מצבר להונדה, מצבר לוולוו, מצבר לטויוטה, מצבר ליונדאי, מצבר ללנד רובר, מצבר למאזדה, מצבר למיצובישי, מצבר למרצדס, מצבר לניסאן, מצבר לסובארו, מצברים לסוזוקי, מצבר לסיאט, מצבר לסיטרואן, מצבר לפג?ו, מצבר לפיאט, מצבר לקאדילק, מצבר לקיה, מצבר לרנו, מצבר לשברולט.

כמובן שיש לנו מצברים גם לדגמי רכבים נוספים, ואם אתם בעלי מלגזות, אופנועי ים, אופנועים, אופנועי שטח, קטנועים, משאיות, טרקטורונים, אוטובוסים או יאכטות ? יש לנו מצברים בהוד השרון גם בשבילכם!

מבצעים מיוחדים ב- IDM

מצבר לשברולט החל מ- 460 שקלים בלבד

מצבר הונדה סיוויק החל מ- 459 שקלים בלבד

מצבר לרכב דייהטסו החל מ 459 שקלים בלבד

התקשרו אלינו לשיחת ייעוץ חינם ? וקבלו את כל המידע שחסר לכם בנוגע למצבר עד הבית בהוד השרון! הצוות שלנו ישמח לעמוד לשירותכם בכל שעה ולספק לכם את כל המידע הדרוש בנוגע למצבר שמתאים בדיוק עבור סוג הרכב שלכם.

שאלות נפוצות

icon

ניתן למצוא מצברים בזול החל מ-459 ש"ח בהתאם לסוג המצבר. ישנה עלות של משלוח מצבר עד לבית בגבעתיים בעלות של 50-100 ש"ח.

icon

כן. מלבד עלות המצבר ישנה עלות של משלוח מצבר לבית בהוד השרון של 50-100 ש"ח.

icon

ישנם סימנים המעידים על מצבר חלש כמו קושי בהתנעה, אורות בלוח שעונים מהבהבות או חלשות ומזגן חלש. במצב זה יש להחליף את מצבר הרכב.

icon

אורך חיי המצבר לרכב הם 3-4 שנים. על המצבר לרכב מוטבע בדר"כ תאריך ייצורו.
דילוג לתוכן