שירות 24 שעות

החלפת מצבר לרכב יונדאי i20 במחירים ללא תחרות


להצעת מחיר וקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות השאירו פרטים

אם בדיוק נתקעתם עם מצבר שלא עובד, IDM מצברים תשמח לספק לכם מצבר איכותי לרכב עם שירות מצבר עד הבית, תוך חצי שעה בלבד!

מצבר לרכב Hyundai i20 במבצע:

מצברי סטארט אפ עבור יונדאי i20 החל מ-460 ש"ח

מצבר שנפ 55 אמפר ליונדאי i20  החל מ-460 ש"ח

הזמנת שירות מצבר עד הבית היא בתוספת תשלום 

להזמנת מצבר ליונדאי i20 בשירות עד אליכם התקשרו: 072-372-8107

החלפת מצבר לרכב יונדאי i20

קצת על הרכב יונדאי i20, ועל המצבר שמתאים לו

מדובר על רכב סופר-מיני, שמתאים בעיקר לעיר, אולם גם מחוץ לה. צריכת הדלק שלו היא טובה יחסית ובגדול – מדובר על רכב מעולה לסביבה העירונית או הדומה לה. מצבר לרכב יונדאי i20 יהיה בד"כ מצבר 40 אמפר, כיאה לסוג הרכב הזה, מצבר לא גדול מאוד ובעל קיבלת יחסית נמוכה המתאים לרכב מיני.

בחירת מצבר לרכבי מיני וסופר-מיני

בחירת מצבר נכון לרכב מיני צריכה לכלול את כל הבדיקות של בחירת מצבר לכל רכב אחר, בין אן מדובר  על מצבר למשאית ובין אם מדובר במצבר לאופנוע. אם אינכם מבינים כלל בעולם המצברים, אולי כדאי שנתחיל בהסברת כמה נתונים בסיסיים אודות מצברים.

מצברים ליונדאי i20 (המומלצים)

מצברים ליונדאי i20 – מהם הסוגים העיקריים?

ככלל, מצברים נבדלים זה מזה הן בחומרי הגלם הקיימים בתוכם והן בשימוש שלהם, או בהתאמתם לרכבים או לכלים ספציפיים כמו למשל מצבר לאופנוע. אולם, בכל מקרה, כל המצברים מהווים את הסוללה של הרכב או לש הכליף ולכן שיטת המדידה הבסיסית שלהם מבוססת על הקיבולת, כלומר כמות החשמל שמסוגל להעביר המצבר בזמן נתון. סוגי המצברים העיקריים שיש להכיר, הם:

מצבר המיועד להתנעה – זהו מצבר שהמסוגל להפיק חשמל רב ולהזרימו לרכב בבת אחת בעת ההתנעה, אך מסוגל להפיק פחות חשמל לשעות העבודה הבאות שלו ברכב. זהו המצבר הרגיל שכולנו מכירים, כשבד"כ הוא מבוסס על חומצה, עופרת ומים מזוקקים. כמו כן, קיימים גם מצברי ג'ל ומצברים מן הדור החדש, אשר הם אינם מבוססים על בהכרח חומצה רגילה (והם עדיין משמשים כמצברי התנעה).

מצבר פריקה עמוקה – בניגוד למצברי התנעה, מצבר פריקה עמוקה נועד כדי להפיק חשמל רב ולהזרימו לכלי\לרכב לזמן ארוך מאוד. מצבר זה לא נועד כדי להזרים אנרגיה רבה בבת אחת כמו מצבר ההתנעה. כמו כן, מצבר זה פחות רגיש לפריקה, ומכאן שמו.

  • כל אחד מסוגי המצברים שציינו לעיל הינו העל מאפיינים נוספים וייחודים, כמו עמידות בפני בליה, יכולת התאמה לתנאי עומס וכד'.

נתונים טכניים עבור מצבר לרכב יונדאי i20:

שם מוצר
מק"ט שנ"פ641/1
קיבול אמפר ל-20 שעות40
RC50
מתח (V)12
זרם התנעה (א.ש.)345
אורך (מ"מ)197
רוחב (מ"מ)128
גובה (מ"מ)227
חודשי אחריות12

ומה לגבי חברות המצברים?

בישראל, חשוב מאוד לבחור במצבר שיוצר על ידי חברה אמינה ואיכותית, וכן כזו שמייצרת מצברים המותאמים לאקלים החם השורר כאן. מצברים שכאלה, יכולים לעמוד בקלות יחסית בתנאי עומס חום ולחות, וכן עמידים לאורך זמן גם בשימוש נרחב למשך שעות מרובות. מצברים כאלה הם לדוגמא שנפ, ורטה, בוש ועוד.

מחירון מצברים: מה משפיע עליו?

כמו במקרה של כל מוצר, גם מחירון המצברים מושפע מתכונות שונות של המצברים, כאשר מצברים איכותיים יותר, עמידים יותר וכו', בד"כ יעלו יקר יותר מאלו שפחות. עם זאת, בשונה מבעבר, ניתן למצוא כיום מצברים מכל הסוגים במחירים הוגנים, וחשוב לציין – מצברים של החברות המובילות בשוק הישראלי. למעשה, כשאתם נתקלים במצברים זולים (אבל לא זולים באופן מחשיד), ייתכן מאוד שמדובר בעסקה משתלמת ובטוחה, אולם זכרו לבדוק את החברה המייצרת, את מאפייני המצבר המדויקים ושאר מאפיינים של מצברים איכותיים.

מעוניינים במצבר זול ליונדאי i20 עד הבית?

IDM מצברים מספקים לא רק מצברים איכותיים, אלא גם ישרות התקנת מצבר ליונדאי i20 איכותי עד הבית. השירות ניתן על ידי אנשי צוות מקצועיים של אנשי הצוות שלנו, שיוכלו להיות אצלכם תוך כחצי שעה מרגע ההזמנה, לאחר שבחרתם את המצבר שמתאים לכם מתוך המבחר שלנו.

לייעוץ בנושא מצברים, מצברים במבצע ושירות התקנה מהיר עד הבית: צרו קשר עם IDM מצברים!

מצברים נוספים שמתאימים לרכבי Hyundai:

שאלות נפוצות

icon

מצבר לרכב יונדאי i20 יהיה בד"כ מצבר 40 אמפר, כיאה לסוג הרכב הזה, מצבר לא גדול מאוד ובעל קיבלת יחסית נמוכה המתאים לרכב מיני. ישנם מבצרים באמפר יותר גבוה שגם יתאימו, אך כמובן שיש להתייעץ עם איש מצברים כדי להתאים את המצבר לרכב שלכם על פי הדגם והשנתון.

icon

ניתן למצוא אצלנו מגוון מצברים לרכב יונדאי i20 במחיר של החל מ-459 ש"ח.

icon

כן. מלבד עלות המצבר ישנה עלות של משלוח מצבר לרכב יונדאי i20 של 50-100 ש"ח.

icon

ישנם סימנים המעידים על מצבר חלש כמו קושי בהתנעה, אורות בלוח שעונים מהבהבות או חלשות ומזגן חלש. במצב זה יש להחליף את מצבר הרכב.
דילוג לתוכן