שירות 24 שעות

החלפת מצבר לרכב ברעננה במחירים ללא תחרות


להצעת מחיר וקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות השאירו פרטים

זקוקים למצבר לרכב עד הבית ברעננה? התקשרו ל IDM מצברים, ותוך מקסימום חצי שעה מרגע הקריאה, צוות מקצועי ומיומן להתקנת מצברים לרכב יהיה אצלכם ויחליף לכם את המצבר ברעננה ביעילות ובמהירות!

הצוות המנוסה שלנו בעל 10 שנות ניסיון. אנחנו כבר ראינו את כל המקרים וצברנו הרבה ידע בשטח. אנו מטפלים בכל רכב במסירות ובדייקנות שיא, בלי "לחפף" או "לעגל פינות" ושומרים על מקצועיות גבוהה ביותר באופן תדיר ללא יוצא מן הכלל. בנוסף, אנו מקפידים למכור כל מצבר בזול ויש לנו הרבה מצברים ברעננה במבצע, שכן שביעות רצונכם נמצאת עבורנו מעל הכול!

המבצעים הטובים ביותר באתר IDM:

מצברי START UP החל מ-459 ש"ח

מצברים מסוג Schnapp החל מ- 460 ש"ח

מצבר מסוג VARTA החל מ- 555 ש"ח

שירות מצברים עד הבית ברעננה כרוכה בתוספת תשלום 

להזמנה מצבר לרכב בשירות עד הבית ברעננה צרו איתנו קשר: 072-372-8107

מצבר עד הבית ברעננה

איך יודעים אם המצבר הלך?

לא בטוחים אם מקור התקלה הוא במצבר? הנה כמה פרטים שיסייעו לכם:

  1. התנעה קשה – אם ניסיתם לסובב את המפתח ולא הצלחתם להתניע את האוטו? סביר מאוד שהמצבר לרכב הלך. זאת משום שכשאין מספיק מתח בסוללה (כלומר, במצבר, שהוא למעשה סוללה) המצבר לא מצליח לסובב את הסטרטר ואתם נותרים תקועים באמצע הדרך ברעננה. 
  2. תקתוקים – אם אתם מתניעים עם מצבר של 100 אמפר או כל סוג מצבר אחר ושומעים תקתוקים, סימן שהמצבר מצליח לסובב את הסטרטר, אך לא מסובב אותו מספיק בשביל להתניע את הרכב. 
  3. המזגן – עוד סימן לכך שהמצבר לרכב חלש הוא מזגן שלא עובד בצורה תקינה, או נורות חלשות בלוח המחוונים. 
  4. מערכת השמע – מערכת הסטריאו ברכב מתחילה "לגמגם"? כלומר, היא נדלקת ונכבית באופן עצמאי בזמן הנסיעה? אם כן, יתכן שהמצבר שלכם סיים את חייו.
  5. האורות הקדמיים – האורות הקדמיים ברכב שלכם חלשים? אם כן, כנראה שהמצבר חלש, שהרי האורות הקדמיים הם חלק מהמערכות החשמליות של הרכב. 
  6. גובה מים נמוך – אם המצבר שלכם פועל על בסיס מי חומצה, תוכלו לבדוק את גובה הנוזל במצבר על ידי מדיד מיוחד שנמצא עליו. אם אין מספיק מים במצבר ? כנראה שהמצבר הוא מקור הבעיה שלכם, ועליכם להחליפו בהקדם!
  7. תאריך התפוגה – בדומה לחלב במקרר ולתרופות ? גם למצבר יש תאריך תפוגה. מצבר לרכב לרוב מחזיק מעמד עד 3-4 שנים (תלוי כמובן בכמות הנסיעות שלכם). לכן, שימו לב לתאריך הייצור של המצבר או לתאריך ההתקנה שלו ברכב. אם אתם חווים משהו מכל מה שציינו לעיל, ובנוסף עברו 3 שנים מאז שהתקינו לכם את המצבר לרכב ברעננה – יש סיכוי מאוד גבוה שהתקלה היא אכן במצבר.

מצברים ברעננה (הנפוצים ביותר)

*משלוח של מצברים ברעננה עד הבית הינם בתוספת תשלום*

החלפה של מצבר לרכב ברעננה – לגשת לבעל מקצוע

למרות כל המדריך שפירטנו עבורכם כאן, אל תרוצו ישר להחליף מצבר לרכב ברעננה או מצבר לרכב בהרצליה לפני שהתייעצתם עם בעל מקצוע אמין, מנוסה ומוסמך ומומלץ לפני כן גם לצפות במחירון מצברים שלנו. אל תשכחו ? רק לאדם אשר נושם מצברים כל חייו, חי את העולם הזה ומבין עמוקות בנושא – ידע לייעץ לכם כמו שצריך בתחום. יש מקרים בהם למרות שברכב מופיעות התקלות שציינו למעלה, מקור התקלה אינו במצבר ? וחבל שתחליפו מצבר לחינם. למשל, מצב בו לא נסעתם עם הרכב מספר שבועות, יוביל לתקלות שציינו, על אף שהמצבר אינו תקול וכל שנדרש לעשות הוא לנסוע עם הרכב נסיעה אחת ארוכה.

על כן, שיחת טלפון אחת אלינו יכולה לחסוך לכם הרבה כאב ראש, וכמובן שהיא גם תחסוך להם הרבה כסף!

מבצעים מיוחדים ב- IDM

מצבר ליונדאי I20 החל מ- 460 שקלים בלבד

מצבר שנפ לרכב מיצובישי לאנסר מ- 460 שקלים בלבד

המצברים לרכבי סיטרואן תוצרת BOSCH החל מ 539 שקלים בלבד

התקשרו אלינו כבר עכשיו לשיחת ייעוץ חינם עבור מצבר עד הבית ברעננה ותחסכו גם כסף וגם זמן יקר!
נספק לכם את כל המידע הדרוש עבור המצבר שמתאים לרכב שלכם ונענה לכם על כל השאלות שרק תשאלו. שביעות רצונכם היא החשובה לנו מכול!

שאלות נפוצות

icon

יש מספר דברים שחשוב לשים לב אליהם: שמדובר ביצרן של חברת מצברים מוכרת ואמינה, שמקבלים אחריות של היצרן על המצבר שמקבלים ושאנחנו מקבלים מצבר במחיר הוגן.

icon

ניתן להזמין אצלנו מגוון מצברים במחירים מיוחדים עד הבית ברעננה ובכל רחבי הארץ. עלות משלוח המצבר עד הבית היא בתוספת תשלום.

icon

ניתן למצוא אצלנו מצברי פריקה עמוקה עם מידות אמפר שונות ושל מותגים שונים במחירים מיוחדים החל מ-570 ש"ח.

icon

ניתן למצוא אצלנו מצברים של כל החברות והמותגים המוכרים והאמינים כמו שנפ, ורטה, סטארט אפ, וולטה, בוש ועוד.
דילוג לתוכן