שירות 24 שעות

החלפת מצבר לרכב מאזדה 2 במחירים ללא תחרות


להצעת מחיר וקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות השאירו פרטים

כיום, תוכלו לקבל מצבר למאזדה 2  עד הבית עם השירות המקצועי של IDM מצברים! אנו מחזיקים מלאי גדול של מצברים לכל סוגי הרכבים, וניתן להיוועץ אתנו בכל עת לגבי המצבר הנכון לרכב שלכם. לפרטים, למחירון מצברים ולכל שאלה אודות שירות מצבר עד הבית שלנו, צרו קשר עוד היום!

מצבר לרכב Mazda 2 במבצע:

מצברים למאזדה 2 של 60 אמפר החל מ-460 ש"ח

מצבר מבית חברת שנפ לרכב מאזדה 2 החל מ-460 ש"ח

הזמנת שירות מצבר למאזדה 2 עד הבית כרוכה בתוספת תשלום 

להזמנת מצבר למאזדה 2 בשירות עד אליכם התקשרו: 072-372-8107

החלפת מצבר לרכב מאזדה 2

כיצד בוחרים מצבר למאזדה 2?

דרך בחירת מצבר למאזדה 2 הינה זהה לדרך בחירת מצבר מתאים לכל רכב: בגדול, עליכם להסתכל בספר הרכב ולגלות בדיוק אילו מאפיינים צריכים להיות כלולים במצבר החדש, החל ממאפיין הקיבולת הבסיסי (שהינו אמפר לשעה, Ah) בין אם מדובר על מצברי 60 אמפר או אחרים, מידות המצבר, עוצמת החשמל בהתנעה וכד'. אולם, לצד זאת, שווה לברר גם על עוד כמה פרטים שלקוחות רבים בטעות, לא שמים לב אליהם:

  • בחירת מצבר על פי שנתון הרכב: לעיתים, דגמים של אותו הרכב יכולים להשתנות משנה לשנה, בעקבות שינויים שעורך בהם היצרן ובראשם שינוי בנפח המנוע. בהתאם, גם המצבר הנכון לרכב יכול להשתנות (מבחינת ההוראות, אז שימו לב).
  • בחירת מצבר על פי יצרנית: בישראל קיימות מספר חברות פופולאריות בעולם המצברים, ולא בכדי. חברות אלו הן: שנפ, ורטה, בוש וכיו"ב. כשאתם בוחרים מצבר לרכב, לא משנה אם זה רכב מאזדה או מצבר לטויוטה, קיימת חשיבות כמובן, לרכישת מצברים איכותיים של חברות מובילות בלבד.
  • בחירת מצבר המתאים לאקלים הישראלי: העניין הזה קשור לפסקה הקודמת, אולם חשוב להתעכב מעט גם על הנושא הזה: מצברים בישראל, בייחוד מצברי חומצה עופרת, חייבים להיות מותאמים לאקלים חם. בכוחו של החום לפגוע בעמידות המצבר ולהפוך אותו להרבה יותר רגיל לנזקים, בגלל שהחום מטבעו יוצר עומס רב יותר על המצבר וכן, יכול לגרום להידלדלות המים הקיימים במצבר לטווח הארוך. החברות שהזכרנו למעלה הינן גם כאלה שמייצרות מצברים מותאמים לאקלים הישראלי.

מצברים למאזדה 2 (המומלצים)

מחירון מצברים, מצברים למאזדה 2 בזול ומה שביניהם

אם כבר יצא לכם להשוות בין מצברים שונים, וודאי נתקלתם במחירים משתנים של מצברים מסוגים שונים. לאחר שווידאתם האם המצבר עומד בכל הדרישות, עניין נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא את נושא התקציב. נשמח לספר לכם כי IDM מצברים מציע ה ללקוחותיה מצברים במבצע כל השנה ומעבר לכך, אנו משתדלים למכור ולשווק את המצברים שלנו במחירים מצוינים ושווים לכל נפש. במידה ואתם מתלבטים בין מצבר 60 אמפר זול לבין אחד אחר (במקרה של חיפוש מצבר למאזדה 2 במקרה שלנו ובכלל), היוועצו לגבי אורך החיים הצפוי של המצבר ושכללו בחישובים גם את אחריות היצרן שתקבלו עם המצבר.

פירוט טכני עבור מצבר לרכב מאזדה 2 60 אמפר:

שם מוצר
סובארו SR
מק"ט שנ"פ625/1
קיבול אמפר ל-20 שעות60
RC95
מתח (V)12
זרם התנעה (א.ש.)540
אורך (מ"מ)230
רוחב (מ"מ)170
גובה (מ"מ)220
חודשי אחריות12

הזמן הנכון להחליף מצבר למאזדה 2

לפני הכל, חשוב שתדעו שלIDM מצברים שירות מעולה של מצבר לרכב עד הבית, שבו אנו יכולים להגיע אליכם תוך כ-30 דקות. לצד השירות ובהקשר זה, אנחנו מציעים לא לחכות לדקה ה-90 ולהחליף את המצבר כשהוא מתקלקל, ולא לפני. זכרו, למצבר, בדיוק כמו כל סוללה או אביזר הדומה לה, יש אורך חיים מוגבל. בהתחשב בכך, ובהתחשב במחירי המצברים הנוחים ובקלות ההתקנה על ידי אנשי מקצוע מ-IDM, פשוט אין טעם להמתין חסרי אונים שהתקלה תגיע ותתפוס אתכם לא מוכנים. הנכם מוזמנים להתקשר אלינו עוד היום, לברר אודות מצברים איכותיים של החברות המומלצות בישראל, ובמידת הצורך גם להזמין את שירות התקנת מצבר למאזדה 2 עד הבית.

לשיחת ייעוץ בחינם, התקשרו או השאירו פרטים באתר שלנו, ונשמח לחזור אליכם במהרה!

מצברים נוספים עבור רכבי מאזדה:

שאלות נפוצות

icon

לרכבים כמו מאזדה 2 הכי מתאים מצברים שהם 60 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצברים למאזדה 2 במחירים בין 460 שקלים ל 610 שקלים, תלוי במצבר שתבחרו, במידה ותרצו לקבל את המצבר עד הבית ישנה עלות משלוח נוספת.

icon

ניתן למצוא אצלנו מצבר שנפ 60 אמפר עבור מאזדה 2 במחיר מיוחד של 460 ש"ח. עבור שירות מצבר עד הבית ישנה תוספת תשלום.

icon

יש מספר דברים שחשוב לשים לב אליהם: שמדובר ביצרן של חברת מצברים מוכרת ואמינה, שמקבלים אחריות של היצרן על המצבר שמקבלים ושאנחנו מקבלים מצבר במחיר הוגן.
דילוג לתוכן