שירות 24 שעות

החלפת מצבר לרכב קיה ריו במחירים ללא תחרות


להצעת מחיר וקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות השאירו פרטים

יש לכם קיה ריו ואתם זקוקים למצבר בדחיפות? IDM מצברים תשמח לספק לכם מצבר איכותי וחדש, תוך כחצי שעה בלבד, כשאתם יכולים לבחור מצבר לקיה ריו שמתאים לרכב מכל הבחינות! לפרטים נוספים על שירות מצבר לקיה ריו עד הבית, התקשרו בהקדם!

מצבר לרכב Kia Rio במבצע:

מצבר לרכבי קיה ריו של חברת סטארט אפ החל מ-459 ש"ח

מצברי קיה ריו של חברת שנפ 50 אמפר החל מ-460 ש"ח

מצברים לקיה ריו מבית מצברי בוש  החל מ-539 ש"ח

הזמנת שירות מצבר עד הבית לקיה ריו הינה בתוספת תשלום 

להזמנת מצבר לקיה ריו בשירות עד אליכם התקשרו: 072-372-8107

החלפת מצבר לרכב קיה ריו

איזה מצבר מתאים לקיה ריו?

קיה ריו הינה רכב משפחתי, אשר זקוק למצבר גדול יותר מהמצבר הממוצע לרכבי מיני, אולם לא גדול כ"כ כמו מצבר למשאיות או לרכבים גדולים יחסית (כמו רכב 9 מקומות, למשל). לכן, מצבר לרכב קיה ריו לרוב יהיה מצבר 55 אמפר, או אולי מעט פחות.

מחיר מצבר לקיה ריו: ממה הוא מושפע?

מחירון מצברים באופן כללי מושפע מגורמים רבים, החל מהחברה היצרנית, דרך סוג המצבר ואיכותי או עמידותו (למשל מצבר רגיל, או מצבר ללא טיפול וכיו"ב), גודל המצבר מבחינה פיזית, וכמובן העוצמה שלו. יש לדעת: גם אם אתם יודעים שמתאים לרכב שלכם מצבר 55 אמפר, עדיין מומלץ לא לרכוש מצבר רק ע"פ נתוני הקיבולת שלו, אלא על פי שאר הנתונים המאפיינים אותו (נתונים שבסופו של דבר משפיעים גם על המחיר).

מצברים לקיה ריו (המומלצים)

היכן ניתן לקרוא על כל מאפייני המצבר לקיה ריו?

על כל מצבר ומצבר אמורים להיות רשומים כמה נתונים המאפיינים אותו, כמו מידת פיזיות, עוצמת החשמל שהוא יכול לתת בעת ההתנעה, מיקום הקטבים ועוד. כל הנתונים הללו צריכים להיות מושווים לפני שרוכשים מצבר חדש לרכב או מצבר לקטנוע, ע"מ שתוכלו להיות בטוחים כי המצבר שברשותכם הוא מושלם עבור הרכב.

כמה מילים על תקלות במצברים ותקלות במערכת החשמל

המצבר הוא הסוללה של הרכב, וזה שמוגדר על ידי רבים כ"לב" של המערכת החשמלית. ללא המצבר, הרכב לא יוכל לפעול, פשוט כך. לכן, כל תקלה ארוכת טווח במצבר, או אפילו חוסר התאמה של המצבר לרכב, יכולה לגרום באופן ישיר או עקיף לתקלות שונות במערכת החשמל של הרכב ולא רק, ובעיקר לגרום לכם כאב ראש גדול.
כיצד למנוע את התקלות הללו? קודם כל, כשמדובר על מצבר חומצה עופרת רגיל, מומלץ לקחת אותו לבדיקה כל חצי שנה עד שנה, כדי לשמור על אורך חיים תקין של המצבר (ואגב, זה לא משנה אם יש בשרותכם מצבר 40 אמפר או מצבר 70 אמפר). שנית, מומלץ להחליף את המצבר בזמן ולא להמתין שהתקלות פשוט יגיעו.

נתונים טכניים עבור מצברים לרכבי קיה ריו:

שם מוצר
מק"ט שנ"פ663/1
קיבול אמפר ל-20 שעות50
RC67
מתח (V)12
זרם התנעה (א.ש.)460
אורך (מ"מ)207
רוחב (מ"מ)175
גובה (מ"מ)190
חודשי אחריות12

תמיד מומלץ לרכוש מצבר עד הבית אמין עם ביטוח עבור קיה ריו

החברות הפופולאריות בישראל בתחום המצברים הן ורטה, שנפ, סטארט אפ, בוש וכיו"ב. חברות אלה, מספקות אחריות יצרן על מצברים שונים שהן מספקות ללקוחות. למרות שהמצברים האיכותיים הללו משווקים במחיר שווה לכל נפש פעמים רבות (מלבד מצברים מיוחדים, גדולים מאוד וכד') ניתן למצוא כאן אצל צוות IDM מצבר שנפ במבצע ומצברים במבצע נוספים, כך שאם המחיר הוא מה שמדאיג אתכם, אין לכם מה לחשוש.

פונים לIDM ולא מסתבכים

IDM מצברים מובילים בתחום המצברים בישראל, עם ניסיון של מעל 10 שנים וצוות נפלא שישמח להחליף עבורכם מצבר לקיה עד הבית, ללא עיכובים מיותרים. אנו מקפידים לספק ללקוחותינו מצברים אמינים ומעולים, וכן המצברים שלנו מגיעים עם אחריות ירן שיכולה להעיד הכי טוב על האיכות הגבוהה שלהם.

נוכל להגיע אליכם עם המצבר שבחרתם תוך כחצי שעה, אז פשוט חבל על כל דקה מיותרת! התקשרו, היוועצו עם הצוות שלנו בחינם, והזמינו שירות מצבר עד הבית במחיר הוגן ועם שירות מקצועי!

מצברים נוספים שמתאימים לרכבי Kia:

שאלות נפוצות

icon

עבור רכב קיה ריו הכי יתאימו מצברי 50-55 אמפר.

icon

ניתן למצוא אצלנו מצברים לקיה ריו במחירים מיוחדים של החל מ-459 ש"ח בהתאם למותג המצבר ומידת האמפר.

icon

ניתן להזמין אצלנו מצברים לקיה ריו במחירים מיוחדים עד הבית בכל רחבי הארץ. עלות משלוח המצבר עד הבית היא בתוספת תשלום.

icon

אנו זמינים 24/7 כך שניתן בכל שעה ובעת חירום אם נתקעתם ללא מצבר לקיה ריו ליצור איתנו קשר.
דילוג לתוכן