שירות 24 שעות

החלפת מצבר לרכב יונדאי i35 במחירים ללא תחרות


להצעת מחיר וקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות השאירו פרטים

ממהרים ליסוע, אבל נתקעתם בלי מצבר? ל-IDM יש שירות מושלם עבורכם: התקנת מצבר לרכב עד הבית תוך כחצי שעה בלבד! התקשרו עוד היום וקבלו פרטים נוספים אודות שירות התקנת מצבר ליונדאי I35, או לכל רכב אחר.

מצבר לרכב Hyundai i35 במבצע:

מצברי יונדאי i35 של חברת שנפ החל מ-460 ש"ח

מצברים ליונדאי i35 מבית VARTA החל מ-640 ש"ח

הזמנת שירות מצבר עד הבית בתוספת תשלום 

להזמנת מצבר ליונדאי i35 בשירות עד אליכם התקשרו: 072-372-8107

החלפת מצבר לרכב יונדאי i35

הרכב לא מתניע, מה עושים?

בד"כ כאשר רכב לא מניע, הסיבה היא תקלה במצבר. אם מדובר בתקלה הגיונית, כלומר תקלה שהגיעה אחרי ששכחתם לכבות את אחד מחלקי מערכת החשמל ברכב, סביר להניח שטעינה עם כבלים תסייע לכם להיחלץ מהצרה. אולם, אם מדובר בתקלה פחות הגיונית, כלומר שמדובר במצבר שהחליט פתאום לא לעבוד, או לקרטע ועוד – ייתכן מאוד שהגיע הזמן להחליף מצבר לרכב.

מצברים ליונדאי i35 (המומלצים)

מאפיינים כלליים שיסייעו לכם לבחור את המצבר הנכון ליונדאי i35

לכל רכב ולכל אדם או משפחה המשתמשת באופן תדיר ברכב, יש מאפייני שימוש ייחודיים שאמורים להשפיע על בחירת המצבר המתאים. המאפיינים הם: צריכת החשמל של הרכב, בהתחשב בתדירות השימוש, אזור הנסיעה, כלומר שטח עירוני, הררי, אזור כבישים לא מסודרים וכד', תפקדי הרכב, לדוגמא, מצבר למשאית או רכב עבודה לעומת רכב משפחתי ועוד.

וברמת המצבר הספציפי

לצד מאפייני השימוש והרכב שלכם, קיימים גם מאפיינים טכניים או פיזיים הנוגעים למצבר, אשר יש לקחת אותם בחשבון כשאתם בוחרים מצבר חדש. יש לבחון את גודל המצבר, את צורתו הפיזית, את מיקום הקטבים וכמובן כמובן – את קיבולת המצבר והמתח. קיבולת המצבר, הינה הפרמטר הבסיסי שעל פיו נקבע ההתאמה של המצבר לכל קבוצת רכבים והוא האמפר. יש רכבים שלהם יתאים מצבר 40 אמפר ויש כאלו שעבור נצטרך מצבר 100 אמפר.

  • נציין, שכל הפרמטרים שהזכרנו בפסקאות האחרונות נכונות לבחירת מצברים מסוגים שונים, החל ממצבר ליונדאי I35 ועד לכל רכב אחר.

נתונים טכניים עבור מצבר לרכב יונדאי i35:

שם מוצר
מק"ט שנ"פ641/1
קיבול אמפר ל-20 שעות40
RC50
מתח (V)12
זרם התנעה (א.ש.)345
אורך (מ"מ)197
רוחב (מ"מ)128
גובה (מ"מ)227
חודשי אחריות12

עצות שתמיד עוזרות לבחור את המצבר ליונדאי i35 הנכון:

  • תמיד חשוב לבחור מצבר שיוצר על ידי אחת מן החברות המוכרות, כמו מצברי שנפ ועוד – חברות אלו מייצרות מצברים שיכולים לעמוד בתנאי האקלים הישראלי.
  • פנו לחברה אמינה אשר מתמחה במצברים – במקום לבחון בעצמכם את כל הפרמטרים שציינו לעיל, מומלץ פשוט לפנות לחברה שתוכל להתאים לרכב שלכם את המצבר הנכון בין אם מדובר על מצבר לרכב או מצבר לקלנועית, לפי כל הדרישות שלכם וביניהן, גם דרישות הנוגעות לתקציב לשימוש ברכב כאמור, ועוד.
  • אל תתפתו לרכוש מצבר יקר מאוד, לפני שבדקתם האם קיימים מצברים במבצע, אך כאלה איכותיים – בדיוק כמו שלא נציע לכם לבחור במצבר זול מדי, כך גם לא נמליץ לכם בהכרח לרכוש מצבר יקר מאוד. בררו קודם האם קיימים מצברים במבצע או מצברים זולים המתאימים לכם וכאמור, תמיד ניתן להתייעץ עם חברה אמינה.
  • שימו לב במיוחד לעניין האחריות – ככל עוד שיש על מצבר זמן אחריות רב יותר, כך גם המצבר בד"כ יהיה גם איכותי יותר. אחריות מעידה על כמה שהחברה המייצרת מאמינה במצבר שלה.

לסיכום: הערה לגבי טעויות נפוצות בבחירת מצברים ליונדאי i35

חשוב לשים לב לעובדה, שרכבים מאותו הדגם יכולים להצטרך מצברים שונים, בהתאם לשנתון. בכל זאת, שכלולים שונים ברכבים, הכוללים למשל הגדלה של נפח המנוע וכד', יכולים להשפיע באופן ישיר על דרישות מערכת החשמל של המצבר.

צריכים מצבר עד הבית? IDM זמינים בשבילכם 24 שעות ביממה!

הצוות שלנו הינו צוות מוביל בתחום המצברים בישראל, ואנו עוסקים בייעוץ, שיווק והתקנת מצברים איכותיים ללקוחות רבים בארץ. בין היתר, אנו מספקים ללקוחותינו שירות התקנת מצבר לרכב עד הבית, שבו נוכל להגיע אליכם תוך כחצי שעה בלבד ולהתקין לכם מצבר ליונדאי I35, או כל מצבר אחר לבחירתכם ביעילות ובמהירות.

תוכלו להתקשר אלינו 7\24 ולברר על שירות התקנת מצבר לרכב יונדאי i35 עד הבית! צרו קשר עוד היום!

מצברים נוספים שמתאימים לרכבי Hyundai:

שאלות נפוצות

icon

ניתן למצוא אצלנו מצבר של חברת שנפ 55 אמפר עבור רכב יונדאי i30 במחיר מיוחד של 460 ש"ח.

icon

אורך חיי המצבר לרכב יונדאי i30 הם 3-4 שנים. על המצבר לרכב מוטבע בדר"כ תאריך ייצורו.

icon

יש מספר דברים שחשוב לשים לב אליהם: שמדובר ביצרן של חברת מצברים מוכרת ואמינה, שמקבלים אחריות של היצרן על המצבר שמקבלים ושאנחנו מקבלים מצבר במחיר הוגן.

icon

ניתן למצוא אצלנו מצברים של כל החברות והמותגים המוכרים והאמינים כמו שנפ, ורטה ועוד.
דילוג לתוכן