שירות 24 שעות

החלפת מצבר לרכב מאזדה 5 במחירים ללא תחרות


להצעת מחיר וקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות השאירו פרטים

נתקעתם בשיא הקיץ עם רכב שלא מתניע עקב בעיות במצבר למאזדה 5? כיום קל מתמיד להחליף מצבר עם IDM מצברים! יש לנו מצברים איכותיים להציע לכם, המיוצרים על ידי חברות אמינות בתחום ומגיעים עם אחריות יצרן. בנוסף, נוכל לספק לכם מצבר למאזדה 5 עד הבית בלי עיכובים, תוך כחצי שעה בלבד.

מצבר לרכב Mazda 5 במבצע:

מצבר לרכב מאזדה 5 60 אמפר החל מ-460 ש"ח

מצברים למאזדה 5 של סטארט אפ החל מ-460 ש"ח

מצבר מבית חברת שנפ למאזדה 5 65 אמפר החל מ-485 ש"ח

הזמנת שירות מצבר עד הבית הינה בתוספת תשלום 

להזמנת מצבר למאזדה 5 בשירות עד אליכם התקשרו: 072-372-8107

החלפת מצבר לרכב מאזדה 5

להחליף את המצבר ברכב מאזדה 5 או לנסות למשוך קצת זמן?

כשמופיעה תקלה כלשהי במצבר, בייחוד כשמדובר על תקלה חוזרת המעידה על בעיה של ממש במצבר, רובנו נשאל את עצמנו: האם לרכוש מצבר חדש, או שעדיף אולי לנסות ולתקנו? למרות שהתשובה לשאלה הזו תלויה בסיטואציה, שכן לא כל תקלה דומה לרעותה, ככלל, במקרה של תקלות חוזרות ונשנות אנחנו ממליצים על החלפת מצבר, בעיקר משום שייתכן שהמצבר שלכם כבר "עשה את שלו" או שפשוט, בגלל סיבות רבות ומגוונות הוא הפך לרגיש יותר לתנאי סביבה מסוימים.

בנוסף, תקלות חוזרות ונשנות במצבר יכולות להעיד על חוסר התאמה מסוימת של המצבר לתנאי האקלים, לסוג הרכב שיש לכם, או למאפיינים ספציפיים של הדגם. על כל פנים, כשקיים חשש לאחת מן האפשרויות הללו, וודאי שההחלטה הנכונה היא החלפת מצבר.

מצברים למאזדה 5 (המומלצים)

כיצד בוחרים מצבר למאזדה 5 עד הבית באופן הנכון?

לא משנה אם אתם זקוקים למצבר למאזדה 5, מצבר ליונדאי ix35, או לכל מצבר 60 אמפר, או 65 אמפר וכד', באופן בסיסי, יש להקפיד על כמה שלבים בדרך לבחירת מצבר איכותי והולם את צרכי הרכב:

  • בירור מהו המצבר המדויק לרכב (ע"פ הוראות היצרן)
  • פנייה לחברה מקצועית המתמחה במצברים על מנת שתוכל לסייע לכם לבחור את המצבר הנכון.
  • השוואה בין מצברים שונים, לפי סוג המצבר, אחריות היצרן ושאר מאפיינים.
  • בחירת המצבר בהתאם לשקלול כל המאפיינים.

בנוסף, יש לציין שלמרות שעולם המצברים התפתח רבות בשנים האחרונות, עדיין אנשים רבים דובקים בדימוי השלילי על תחום הרכב בכללותו, אשר גורס כי? כל תיקון של הרכב הוא יקר ופעמים רבות מיותר. אולם, חשוב שתדעו שכיום, כשקיים מגוון גדול כ"כ של מצברים איכותיים, אנחנו ב-IDM מחויבים לספק לכם מצברים איכותיים במחירים הוגנים, מצברים במבצע ומצברים בזול, כך שאתם לא תצטרכו לקרוע את הכיס כדי ליהנות מנסיעה רצופה ללא תקלות במצבר.

נתונים למצבר מאזדה 5 65 אמפר:

שם מוצר
מק"ט שנ"פ627/1
קיבול אמפר ל-20 שעות65
RC99
מתח (V)12
זרם התנעה (א.ש.)560
אורך (מ"מ)270
רוחב (מ"מ)173
גובה (מ"מ)223
חודשי אחריות12

חשוב גם לרכוש מצבר של מאזדה 5 שיוצר על ידי חברה אמינה

אז מהי בדיוק חברה אמינה? בעולם המצברים, חברה כזו איננה רק "מותג" מוכר, אלא חברה שיודעת לייצר מצברים ספציפיים לכל דגם ודגם ובנוסף, לייצר מצברים שמתאימים לאקלים הישראלי החם ורווי הלחות. אם כבר הזכרנו שמצברים יכולים להיות רגישים לתנאי סביבה, נזכיר בהמשך לכך שחום הוא אחד מן הגורמים המובהקים שיכולים לפגוע במצבר לאורך זמן, בייחוד כשמדובר על מצבר חומצה-עופרת לא מותאם לאקלים כאן ובייחוד כשהמצבר לא מטופל כראוי. בישראל, החברות שאנו מדברים עליהם הן: שנפ, ורטה, בוש, כשכל אחת מהן מייצרת מצברים עמידים המתאימים לאקלים

IDM מצברים: פותרים לכם את הבעיה תוך 15-30 דקות בלבד!

שיחת ייעוץ אתנו לא עולה כסף! ולכן, אנחנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר וליהנות משירות אדיב, מקצועי ואמין מהצוות היקר שלנו. יש לנו 10 שנות ניסיון בעולם המצברים, אותו נשמח לרתום לשירותכם ולספק לכם את אחד מן המצברים המצוינים שלנו, עם אחריות יצרן, ובמידה ותרצו? נוכל לספק לכם אותו עם שירות התקנת מצבר למאזדה 5 עד הבית, תוך כחצי שעה בלבד ואפילו פחות מכך, תלוי אזור שירות.

מצברים נוספים עבור רכבי מאזדה:

שאלות נפוצות

icon

לרכבים מסוג מאזדה 5 הכי מתאים מצברים שהם 60 אמפר.

icon

אפשר למצוא אצלנו מצברים מהמותגים המובילים עבור מאזדה 5 החל מ-460 ש"ח ועד 610 ש"ח.

icon

IDM מצברים משווקים רק מצברים איכותיים מהחברות הטובות ביותר בשוק ומעניקים ללקוחותינו תקופת אחריות של 12-24 חודשים ובדיקת תקינות של המצברים למאזדה 5 הנרכשים אצלנו.

icon

שנות האחריות על המצבר משתנות לפי המצבר שבחרתם, מצבר לרכב בתל אביב בסיסי בד"כ מגיע עם 12 חודשי אחריות, במידה ורכשתם מצבר יקר יותר ישנם תקופות אחריות עד 24 חודשים.
דילוג לתוכן