שירות 24 שעות

החלפת מצבר לרכב מיצובישי אאוטלנדר במחירים ללא תחרות


להצעת מחיר וקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות השאירו פרטים

בעלי מיצובישי אאוטלנדר ונתקעתם בלי מצבר לרכב? אל דאגה! עם הצוות של IDM מצברים אתם מסודרים. תוך 15-30 דקות תוכלו כבר להמשיך את שגרת חייכם כרגיל, כאילו התקלה לא קרתה מעולם. אנחנו מגיעים אליכם עד הבית עם המצבר החדש לרכב, המתאים בדיוק עבור מיצובישי אאוטלנדר, ומחליפים לכם את המצבר ביעילות ובמהירות לצד שירות אדיב ואיכותי שעוד לא נתקלתם בו.

מצבר ל-Mitsubishi Outlander במבצע מיוחד:

מצברים למיצובישי אאוטלנדר 60 AH שעה של חברת סאטראטאפ רק ב 460 ש"ח

מצבר בוש 60 אמפר\שעה רק 539 ש"ח

הזמנת שירות מצבר עד הבית בתוספת תשלום 

להזמנת מצבר עד הבית למיצובישי אאוטלנדר חייגו אלינו: 072-372-8107

החלפת מצבר לרכב מיצובישי אאוטלנדר

איזה מצבר מתאים למיצובישי אאוטלנדר?

חשוב להבין כי יש מגוון רחב של מצברים בשוק, וכל אחד מהם מתאים לרכב אחר. חשוב להתאים את המצבר שקונים ספציפית לדגם הרכב, על מנת להבטיח מצבר שיחזיק לכם לאורך זמן ושישמש אתכם כמו שצריך בלי תקלות בדרך.

ביחרו מצבר למיצובישי אאוטלנדר שלכם:

לפניכם פירוט הטכני של המצברים שיתאימו לרכב Mitsubishi Outlander, מצברים למיצובישי אאוטלנדר ינועו בין 46 אמפר ל- 60 אמפר, לפניכם דוגמא של פירוט טכני של מצברים 60 אמפר של חברת שנפ:

מק"ט שנפ25
RC95
מתח (וולט)12
זרם התנעה (א.ש.)540
קיבול אמפר עבור 20 שעות60

כמו כן, בנוסף למדדים אלו, קיימים 3 מדדים נוספים שנמצאים בדרך כלל בתחתיתו של המפרט הטכני, ואלו מדדים חשובים ביותר – שלושת מדדי גודלו של המצבר. ספציפית עבור מיצובישי אאוטלנדר, מתאים מצבר שאורכו 230 מ"מ, רוחבו 170 מ"מ, וגובהו 220 מ"מ.
הסיבה שנתונים אלו משחקים תפקיד חשוב במשחק, היא שאם המצבר יהיה גדול מדי הוא לא יכנס פיזית לרכב.

מצבר לרכב עד הבית? זה IDM מצברים

אם נתקעתם בלי מצבר במרכז ? אנחנו מגיעים ישר אליכם עם מצבר לרכב עד הבית! אזורי השירות שלנו הם: תל אביב, גבעתיים, רמת גן, ראשון לציון, גבעת שמואל, חולון, בת ים, בני ברק, הרצליה, פתח תקווה, באר יעקב, הוד השרון, אור יהודה, רחובות, כפר סבא, נס ציונה, קריית אונו, לוד, יהוד, רעננה, נתניה, מודיעין ורמת השרון.

נתקעתם באמצע היום עם מצבר שמסרב לעבוד? רוצים לדעת כמה עולה מצבר לרכב מיצובישי? יש לכם שאלות בנוגע למפרט הטכני? זה הזמן ליצור איתנו קשר בייעוץ חינם טלפוני.

מה מיוחד דווקא ב IDM מצברים?

  1. 24/7 – זמינות מלאה עבור כל לקוחותינו
  2. ניידות במרכז מגיעים למגוון רחב ביותר של מקומות בכל אזור המרכז
  3. שירות עד הבית – אנחנו מגיעים אליכם עם המצבר לרכב ממש עד הבית!
  4. מהירות – תוך גג חצי שעה אנחנו אצלכם!
  5. ניסיון רב – אחרי אלפי התקנות של מצבר למיצובישי אאוטלנדר ומעל 10 שנות ניסיון במצברים בכללי, הצוות המקצועי שלנו מתקין מצברים במומחיות רבה, תוך דקות, ביעילות ובאיכות הגבוהה ביותר.
  6. אחריות מלאה – אנו מעניקים אחריות מלאה עבור כל המצברים שלנו!
  7. ייעוץ חינם – לא יודעים אם התקלה במצבר או לא? מתלבטים איזה מצבר הכי מתאים לרכב שלכם? לכל שאלה אנחנו כאן בשבילכם לייעוץ טלפוני חינם. אל תרגישו תקועים, פשוט תתקשרו!
  8. שירות אדיב – אנו ב IDM מצברים אוהבים את העבודה שלנו, נושמים מצברים וחיים את עולם המצברים כל דקה ביממה. השירות שאנו מעניקים לכל לקוחותינו הוא שירות אדיב מכל הלב, ואנו תמיד דואגים שהלקוחות יהיו מרוצים.
  9. מצברים לכל סוגי הרכבים – אנו מספקים מצברים עבור כל המכוניות, אך גם עבור אופנועים, קטנועים, אופנועי שטח, אופנועי ים, משאיות, מלגזות, טרקטורונים, אוטובוסים ואפילו ליאכטות!
  10. מחירים הוגנים – כל המחירים על כל המצברים שלנו הוגנים!

עם IDM מצברים אתם יודעים שאתם נמצאים בידיים טובות, ושתקבלו את המוצרים הטובים ביותר עם השירות הטוב ביותר.

מצברים לדגמים השונים מבית MITSUBISHI:

שאלות נפוצות

icon

ניתן למצוא אצלנו מצברים לאאוטלנדר של חברות המצברים המובילות החל מ-460 ש"ח.

icon

עבור רכב מיצובישי אאוטלנד יתאים מצבר 60 אמפר.

icon

IDM מצברים משווקים רק מצברים איכותיים מהחברות הטובות ביותר בשוק ומעניקים ללקוחותינו תקופת אחריות של 12-24 חודשים ובדיקת תקינות של המצברים הנרכשים אצלנו.

icon

כן. מלבד עלות המצבר למיצובישי אאוטלנדר ישנה עלות של משלוח המצבר לבית של 50-100 ש"ח.
דילוג לתוכן