שירות 24 שעות

החלפת מצבר לרכב יונדאי i10 במחירים ללא תחרות


להצעת מחיר וקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות השאירו פרטים

אם אתם צריכים להחליף מצבר ליונדאי i10, צוות IDM מצברים יגיע אליכם ויפתור את הבעיה ביעילות וללא דיחוי! כל שעליכם לעשות הוא לבחור את המצבר הנכון בשבילכם מבין המבחר שלנו, ולהזמין שירות התקנת מצבר לרכב עד הבית, ואנו נגיע תוך חצי שעה ואולי אפילו פחות.

מצבר לרכב Hyundai i10 במבצע:

מצבר לרכב יונדאי i10 בקיבול 40 אמפר החל מ-459 ש"ח

מצברי יונדאי i10 של חברת בוש החל מ-539 ש"ח

מצברים ליונדאי i10  מבית VARTA החל מ-585 ש"ח

להזמנת מצבר ליונדאי i10 בשירות עד אליכם התקשרו: 072-372-8107

הזמנת שירות מצבר עד הבית הינה בתוספת תשלום 

החלפת מצבר לרכב יונדאי i10

קצת מידע על רכב ליונדאי i10 והמצבר המתאים לו

מדובר על רכב מיני, חדש יחסית ופופולארי בקרב משפחות וצעירים רבים בישראל, עקב נוחות הנסיעה הטובה שהוא מספק, צריכת הדלק החסכונית יחסית וביצועי הרכב הטובים בעיר. ככלל, מדובר על רכב עירוני מעולה, אשר מתאים לו בד"כ מצבר 40 אמפר, ייתכן שבקיבולת מעט גדולה יותר במקרים מסוימים. רכבי מיני ברובם הגדול, דורשים מצבר עם קיבולת דומה, אולם יש להתאים לכל דגם ודגם את המצבר שלו, כפי שנסביר בהמשך.

מצברים ליונדאי i10 (המומלצים)

* לדגמי יונדאי i10 עד שנת 2014 מתאימים מצברי 40 אמפר. משנת 2014 ואילך מתאימים מצברי 50 אמפר.

מצבר ליונדאי i10 – מדוע חשוב לרכוש מצבר מותאם דגם ושנתון?

רבים אינם מודעים לחשיבות רכישת המצבר שמותאם לא רק מבחינת הקיבולת, אלא גם לשאר המאפיינים של הרכב. לעיתים, קיימים דגמים זהים של רכבים אשר משתנים זה מזה בנפח המנוע, בצורה הטכנית של החלקים בגוף הרכב, לצד המצבר וכד'. כל אלה, יכולים להצריך שינויים במצבר המתאים לרכב לאורך השנים. בנוסף, חשוב לוודא כי המצבר שאתם רוכשים יוצר במיוחד עבור הדגם הספציפי שלכם, משום שכך פשוט הכי קל להוריד את הפוטנציאל לתקלות במצבר. רק כדי להבהיר: אי התאמה של דגם הרכב למצבר יכולה לגרור תקלות, ולכן אנו לא ממליצים לרכוש מצבר 45 אמפר למשל, לרכב הדורש מצבר 40 אמפר כמו מצבר לקיה פיקנטו וכן הלאה.

כיצד להבדיל בין המצברים השונים?

קיימים כמה פרמטרים ראשיים שעליכם לבדוק על מנת להתאים את המצבר לרכבכם: קיבולת המצבר ונתוניו הטכניים. קיבולת המצבר העיקרית מסומנת על ידי האותיות AH, אולם שימו לב שהקיבולת הראשית היא בד"כ ל-20 שעות, ויש לבדוק גם את הקיבולת בעת ההתנעה. נתוניו הטכניים של מצברים לרכבים נוגעים למידות הפזיות, מיקום הקטבים, מקום האחזקה וכד'. הנתונים הטכניים קשורים בעיקר למיקום המצבר ברכב, שכן לכל רכב יש מקום ייעודי למצבר ומטבע הדברים, כשהמצבר לא מתאים מבחינת המידות, הוא לא יוכל להיכנס למקום הייעודי ברכב.

נתונים טכניים עבור מצבר לרכב יונדאי i10:

שם מוצר
מק"ט שנ"פ641/1
קיבול אמפר ל-20 שעות40
RC50
מתח (V)12
זרם התנעה (א.ש.)345
אורך (מ"מ)197
רוחב (מ"מ)128
גובה (מ"מ)227
חודשי אחריות12

כיצד לדעת שמצבר ליונדי i10 הוא איכותי?

הדרך הטובה ביותר שבאמצעותה תוכלו להבטיח את איכות המצבר היא על ידי רכישת מצבר שיוצר על ידי חברה איכותית, וכן, להקפיד לרכוש את המצבר מחברה המתמחה בשיווק והתקנת מצברים. ראשית, הקפדה על רכישת מצבר שיוצר מראש על ידי חברה איכותית יוכל להבטיח לכם את עמידות המצבר לתנאי החום בישראל, לרבות את עמידות המצבר לאורך שנים וכו'. לצד זאת, אם תקפידו לרכוש מצבר מחברה המתמחה בענף המצברים, כמו IDM, תוכלו להשוות בין מצברים שונים בראש שקט ובזמן אמת, שלא כמו בחיפוש מצברים עצמאית. אנחנו משווקים מצברי שנפ, מצברי ורטה ועוד.

שירות מצברים ליונדאי i10 עד הבית

אנחנו ב-IDM מאפשרים ללקוחותינו לא רק לרכוש את המצברים, אלא גם לקבל אותם מותקנים ברכב באותו יום, שירות התקנת מצבר ליונדאי i10 עד הבית!. השירות ניתן תוך חצי שעה מרקע הקריאה, בהתאם לאזור שאתם גרים בו. לאחר ההתקנה, נוודא שהמצבר עובד כראוי ונוכל לשלח אתכם לעיסוקיכם, בלי שאתם תצטרכו לעשות כמעט שום דבר.

לפרטים אודות מחירון מצברים, סוגי מצברים ושירות מצבר לרכב עד הבית של IDM, צרו קשר עוד היום. אנחנו זמינים עבורכם 7\24. 

מצברים נוספים שמתאימים לרכבי Hyundai:

שאלות נפוצות

icon

לרכבים מסוג HYUNDAI I-10 מומלץ להתקין מצברים שהם 40 או 50 אמפר.

icon

תוכלו לרכוש אצלנו מצבר 40 אמפר בין 459 שקלים ל 585 שקלים.

icon

המצברים שלנו מגיעים עם שנה אחריות ובמידה ושדרגתם או רכשתם מצברים מסוגים אחרים האחריות מגיעה גם לשנתיים.

icon

אנו מספקים שירות החלפת מצברים לרכבי יונדאי I10 עד הבית, לרב נגיע בין 15 דקות ל 60 דקות, תלוי בעומס כמובן ובמיקום שלכם. השירות בתוספת תשלום.
דילוג לתוכן