שירות 24 שעות

החלפת מצבר לרכב יונדאי i30 במחירים ללא תחרות


להצעת מחיר וקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות השאירו פרטים

זקוקים למצבר ליונדאי i30 עד הבית? לצוות של IDM יש כמה מצברים מעולים להציע לכם, עם אחריות יצרן ואיכות מצוינת שתעניק לכם ראש שקט לזמן רב. אנחנו מגיעים תוך חצי שעה בלבד, מתקינים לכם את המצבר שאתם בחרתם, ושולחים אתכם לדרך ללא תקלות! צרו קשר עוד היום, בכל שעות היממה, והצוות שלנו ישמח לסייע לכם ולענות על כל שאלה ובקשה.

מצבר לרכב Hyundai i30 במבצע:

מצבר יונדאי i30 של חברת שנפ החל מ-460 ש"ח

מצברים של ורטה לרכב יונדאי i30 החל מ-640 ש"ח

*הזמנת שירות מצבר ליונדאי i30 עד הבית בתוספת תשלום 

להזמנת מצבר ליונדאי i30 בשירות עד אליכם התקשרו: 072-372-8107

החלפת מצבר לרכב יונדאי i30

מתי מחליפים מצבר ליונדאי i30?

בין אם מדובר במצבר לקלנועית, מצבר ליונדאי i10 או אפילו מצבר לקטנוע, לכל מצבר קיים טווח חיים ידוע מראש, שבסופו מומלץ להחליף את המצבר כדי לא להמתין חסרי אונים לתקלות. כדי לדעת בן כמה המצבר שלכם, מומלץ להסתכל על תאריך הייצור שלו הכתוב עליו. במדיה ואתם רואים שכבר חלפו כמה שנים טובת מאז הייצור, מומלץ לשקול בחיוב את החלפת המצבר, בייחוד אם הוא מתחיל כבר לקרטע.

מצברים ליונדאי i30 (המומלצים)

החלפת מצבר עד הבית לרכבי יונדאי i30: מאיפה מתחילים?

גם אם בדיוק הלך לכם המצבר, חשוב קודם כל להירגע, ולפתוח את ספר הרכב שקיבלתם יחד עם הרכישה. בספר זה, אמור להיות מפורט המידע הטכני אודות המצבר המתאים לדגם שלכם בין אם מדובר ביונדאי או מצבר לסובארו אימפרזה, בהתאם להוראות היצרן. במידת הצורך, תוכלו לפנות גם למשווק המורשה או ליצרן, אך שימו לב שבבדיקה זו אתם מציינים גם את שנתון הרכב. לאחר שביררתם מהו המצבר שמתאים לדגם שלכם, תוכלו להתחיל לחפש מצבר חדש, המתאים לדגם הרכב ולדרישות מערכת החשמל בו.

למה חשוב לפנות לחברה מקצועית עבור רכישת והחלפת המצבר?

תחום המצברים התפתח כ"כ בשנים האחרונות, עד שלכל דגם של רכב כמעט יכולים להיות כמה מצברים המתאימים לו, לעיתים מסוגים שונים ועם יכולות שונות כמו 50 או 100 אמפר. כדי להבין כראוי בעולם המצברים וכדי שתוכלו לבחור את המצבר המתאים לכם בצורה המושכלת ביותר, חשוב לפנות לחברות מקצועיות שעולם המצברים הוא ההתמחות שלהן, ולא לחברות שיודעות "באופן כללי" איזה מצבר מתאים לכל רכב. בכל זאת, ככל שתחום מתקדם יותר, כך הוא גם דורש הבנה מעמיקה יותר.

מצבר מתאים לרכב יונדאי i30 – נתונים טכניים:

שם מוצר
מק"ט שנ"פ626/1
קיבול אמפר ל-20 שעות55
RC86
מתח (V)12
זרם התנעה (א.ש.)510
אורך (מ"מ)242
רוחב (מ"מ)175
גובה (מ"מ)190
חודשי אחריות12

סוגי מצברים והקשר לרכבים ותקלות

יש כמה וכמה סוגי מצברים, ביניהם מצברי פריקה עמוקה, מצברים עמידים יותר לתקלות, וביניהם כאלה שלא. מצברי עופרת-חומצה נחשבים למצברים הרגילים, כלומר הנפוצים ברכבים. האיכותיים שבהם, עמידים יחסית בפני תקלות, אולם הן מחזיקים בד"כ בין שנתיים לארבע. לעומת זאת, מצברי ג'ל או מצברים ללא טיפול, הם מצברים עמידים יותר בפני סוגים מסוימים של תקלות ובליה, אולם הם פחות עמידים במקרה של פריקה רבה (כלומר, הם רגישים יותר לעומס של הרכב).

יתרונותיה של IDM מצברים

IDM מצברים עובדים זמן רב בענף המצברים, החלפת והתקנת המצברים. יש לנו מעל 10 שנות ניסיון בענף, שבמהלכן סייענו ללקוחות רבים בארץ ובמרכז בפרט, להתמודד עם מצבר ששבק חיים לפתע ותקלות דומות. אנחנו מחויבים לשירות אדיב, מחירים הוגנים ומקצועיות. חשוב לציין, כי המצברים שלנו מיוצרים על ידי החברות האיכותיות בישראל ומחו"ל, והם נבחרים בקפידה בהתאם לאיכותם, להתאמתם לדגמים הקיימים בארץ וכמובן, לעובדת היותם מתאימים לאקלים שלנו. בין היתר, תוכלו ליהנות אצלנו משירות התקנת מצבר ליונדאי I30 עד הבית, הכולל: הדעה תוך חצי שעה, התקנת המצבר ובדיקת תקינות בסיסית. כמו כן, תוכלו להתקשר אלינו בכל שלב, לשם היוועצות בנושא מצברים לרכב.

לפרטים ומידע נוסף אודות מחירי המצברים, מבצעים ומה שביניהם, צרו קשר עוד היום, אנחנו זמינים 7\24! 

מצברים נוספים שמתאימים לרכבי Hyundai:

שאלות נפוצות

icon

יש מספר דברים שחשוב לשים לב אליהם כשמחליפים מצבר לרכב יונדאי i30: שמדובר ביצרן של חברת מצברים מוכרת ואמינה, שמקבלים אחריות של היצרן על המצבר שמקבלים ושאנחנו מקבלים מצבר במחיר הוגן.

icon

ניתן להזמין אצלנו מגוון מצברים במחירים מיוחדים עד הבית בכפר סבא ובכל רחבי הארץ. עלות משלוח המצבר עד הבית היא בתוספת תשלום.

icon

אנו ממליצים לרכב למי שמחפש מצברים איכותיים לבחור רק במותגים מובילים בשוק כמו "שנפ", "ורטה" וחברות באיכות גבוהה

icon

שנות האחריות על המצבר משתנות לפי המצבר שבחרתם, מצבר לרכב יונדאי i30 בסיסי בד"כ מגיע עם 12 חודשי אחריות, במידה ורכשתם מצבר יקר יותר ישנם תקופות אחריות עד 24 חודשים.
דילוג לתוכן