שירות 24 שעות

החלפת מצבר לרכב קיה פיקנטו במחירים ללא תחרות


להצעת מחיר וקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות השאירו פרטים

מתעניינים בהחלפת מצבר לקיה פיקנטו? צוות IDM יכול להיות אצלכם תוך כחצי שעה, ולהחליף לכם את המצבר הישן בקלות, לבדוק את תקינותו, ולשלוח אתכם לדרככם ללא תקלות! לפרטים נוספים אודות שירות מצבר לקיה פיקנטו עד הבית של IDM, התקשרו עוד היום או השאירו פרטים.

מצבר לרכב Kia Picanto במבצע:

מצבר לרכב קיה פיקנטו 40 אמפר החל מ-460 ש"ח

מצברי קיה פיקנטו של חברת בוש החל מ-539 ש"ח

הזמנת שירות מצבר עד הבית בתוספת תשלום 

להזמנת מצבר לקיה פיקנטו בשירות עד אליכם התקשרו: 072-372-8107

החלפת מצבר לרכב קיה פיקנטו

קיה פיקנטו: אחד הרכבים האהובים בישראל

קיה פיקנטו כידוע, הוא אחד מן הרכבים הנפוצים בנוף הישראלי ולא בכדי. בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מעדיפים לרכוש רכבי מיני מאשר רכבים משפחתיים גדולים יותר, עקב תנאי מחיה בערים המצריכים שימוש ברכבים קטנים מן הרגיל, חיסכון כלכלי בדלק, ביטוח וכד', המתקבל מהנסיעה ברכבים קטנים יותר כמו יונדאי i10 ובכלל, עבור מרבית הישראלים המשתמשים ברכב בעיקר עבור נסיעה הלוך וחזור לעבודה, או הקפצה של הילדים למוסדות החינוך בבוקר, רכב מיני הוא מספיק בהחלט. עד כה הרבה קצרה על רכבי מיני בישראל, אך מה הקשר למצברים?

מצברים לקיה פיקנטו (המומלצים)

מצבר לקיה פיקנטו בישראל

היות וקיה פיקנטו הוא רכב מיני, המצברים שיתאימו לו יהיו לרוה בין 40-42 אמפר, תלוי בשנתון הספציפי של הרכב ובעוד כמה גורמים ספציפיים יותר הנוגעים לסוג ועוצמת המצבר. אולם, אל תחשבו שכל מצבר 40 אמפר בהכרח יתאים לרכב שלכם. כדי לבדוק אם מצבר מתאים לרכב מסוים, יש לעבור על כל המאפיינים שלו, כולל מידותיו הפיזיות, עוצמת החשמל המתקבלת בהתנעה, מיקום הקטבים ועוד. לכל דגם בשנתון מסוים קיימות הוראות הנוגעות למצבר המתאים לכל רכב ורכב, ולכן מומלץ להציץ בהן (בספר הרכב או אצל היצרן).

עניין נוסף אשר יש לשים לב אליו ברכבי קיה פיקנטו בישראל הן הדרישות של המצבר ביחס לאקלים הישראלי. האקלים הישראלי הינו חם ורווי לחות באזורים רבים בארץ, מה שיכול  לפגום במצבר ובעמידותו לאורך זמן, בין אם מדובר במצבר לרכב או מצבר למשאית. בפרט, מצברי חומצה עופרת, הינן רגישים במיוחד, משום שהם מכילים מים מזוקקים (שימו לב לעובדה, כי אם ברשותכם מצבר חומצה עופרת, יש לטפל בו, או לכל הפחות לבדוק אותו בערך כל חצי שנה כדי לשמור עליו תקין לאורך שנים). אם החום יכול להשפיע על כמות המים במצבר, הלחות בתורה יכולה לעודד קורוזיה, שהינה אחת מן הליקויים הנפוצים ביותר במצברים.

לסיכום: כשבוחרים מצבר לקיה פיקנטו בישראל, בוחרים מצבר שמתאים לדגם לשנתון הייצור של הרכב, ובמצבר שמתאים לאקלים כאן בישראל.

מצבר מתאים לקיה פיקנטו – נתונים טכניים:

שם מוצר1305
מק"ט שנ"פ641/1
קיבול אמפר ל-20 שעות40
RC50
מתח (V)12
זרם התנעה (א.ש.)345
אורך (מ"מ)197
רוחב (מ"מ)128
גובה (מ"מ)227
חודשי אחריות12

מצברים עד הבית לקיה פיקנטו – אילו מהם מתאימים לאקלים בישראל?

בישראל קיימות כמה חברות מצברים, שחלקן יצרניות מקומיות וחלקן לא, אשר מייצרות את המצברים מראש באופן המתאים לתנאי חום ולחות כמו אצלנו. החברות העיקריות הן: שנפ וורטה. לצידן קיימים מצברי בוש, מצברי סטארט אפ ועוד. כמובן, שלכל חברה קיימים את היתרונות שלה לכל סוג מצבר, אך באופן כללי, אלה החברות העיקריות המתאימות.

ולסיכום: מהי הדרך המומלצת לרכישת והחלפת מצבר?

הצעד הראשון הוא לפנות לחברה מקצועית, כמו IDM מצברים, חברה שמתמחה בהספקת מצברים איכותיים ללקוחות. יש לציין, שכיוון שתחום המצברים התפתח רבות בשנים האחרונות, מומלץ לפנות לחברה שעיסוקה המרכזי הוא במצברים ומעסיקה חשמלאי רכב מנוסים, וזאת על פני פנייה לחברה שעוסקת בתחומים רבים נוספים אך לא מתמחה באף תחום רכב באופן ספציפי, כי כמו שאומרים: תפסת מרובה, לא תפסת.

עוד כמה יתרונות של IDM מצברים שתמיד כדאי לדעת!

יש לנו ניסיון של מעל 10 שנים בעולם המצברים ומגוון רחב של מצברים שאנו מעמידים לרשותכם בכל עת, על מנת שתוכלו לבחור את המתאים ביותר. בנוסף,  אנו מספקים ללקוחותינו מצברים במבצע, מצברים מהדור החדש, מצברים למשאיות, מצברים לרכבים פרטיים, ועוד שלל מצברים מכל הסוגים.

לקבלת שירות התקנת מצבר לקיה פיקנטו עד הבית ופירוט אודות מחירון מצברים, התקשרו עוד היום, אנו זמינים 7\24.

מצברים נוספים שמתאימים לרכבי Kia:

שאלות נפוצות

icon

לרכבים קטנים כמו קיה פיקנטו הכי מתאים מצברים שהם 40 אמפר.

icon

כשאתם מעוניינים קנות מצבר לקיה פיקנטו אנו ממליצים בעיקר מותגים כגון שנפ, ורטה וכו

icon

מצברים לקיה פיקנטו מהחברות השונות מחזיק מעמד בדרך כלל בין שנתיים לשלוש שנים ומשתנה לפי הבלאי

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצברים לקיה פירנטו במחירים בין 460 שקלים ל 539 שקלים , תלוי במצבר שתבחרו, במידה ותרצו לקבל את המצבר עד הבית ישנה עלות משלוח נוספת.

icon

כמובן, יש אפשרות להחליף מצבר לקיה פיקנטו עד הבית בתוספת תשלום סימלית.
דילוג לתוכן