שירות 24 שעות

החלפת מצבר לרכב סיאט איביזה במחירים ללא תחרות


להצעת מחיר וקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות השאירו פרטים

בעבר, מצבר שהפסיק לעבוד היה יכול לעשות לכם את החיים קשים, אך כיום ניתן להזמין מ-IDM מצבר לסיאט איביזה חדש, עם אחריות יצרן, עד הבית, ולקבלו תוך כחצי שעה ואף פחות מכך. אל תמתינו, והתקשרו עוד היום ל-IDM ונשמח להעניק לכם פרטים נוספים אודות מצבר לרכב סיאט איביזה ובכלל.

מצבר לרכב Seat Ibiza במבצע:

מצברים לסיאט איביזה בוש 60 אמפר מ-539 ש"ח

הזמנת שירות מצבר עד הבית הינה בתוספת תשלום 

להזמנת מצבר לסיאט איביזה בשירות עד אליכם התקשרו: 072-372-8107

החלפת מצבר לרכב סיאט איביזה

מתי יודעים שהמצבר לסיאט איביזה עשה את שלו וצריך לעבור הלאה? 

המצבר הוא החלק העיקרי ברכב אשר אחראי על מערכת החשמל, משום שהוא משמש כסוללה בבסיס הרכב. למרות שמדובר בחלק יחסית פשוט ברכב, שכן בבסיסו יש שניים או שלושה חומרים המגיבים זה לזה ויוצרים חשמל, מדובר בחלק שיכול לגרום לנו ללא מעט עוגמת נפש, כשהרכב פתאום לא מתניע, כשהמזגן לא עובד וכו'. 

אז מתי לדעת שהמצבר כבר גמור? באופן כללי, יש לשלוח את המצבר לבדיקה כל חצי שנה עד שנה כדי לבדוק תקינות, אולם אם לא עשיתם את זה עד עכשיו, הנה כמה סימנים שיעזרו לכם : 

  • כשיש תקלות חוזרות ונשנות במערכת החשמל מכל סוג – גם אם המצבר עובד, ייתכן שהוא רגיש יותר, עמוס יותר או מעמיס יותר על הרכב. במקרה כזה, ייתכן שהמצבר בלוי ברמה גבוהה יחסית (בלוי מבחינת חלקיו הפנימיים) או שפשוט המצבר כבר לא מתאם לרכב מכל סיבה שהיא. 
  • כשאתם מתקשים בהתנעה של הרכב – חשוב להבדיל בין תקלות שיש להן סיבה הגיונית גם כמדובר על מצברים 100 אמפר, לבין תקלות שלא. כששכחתם את הרדיו למשל ולאחר מכן המצבר נגמר, מדובר בתקלה הגיונית, אולם כשפתאום אתם זקוקים לכמה ניסיונות התנעה, כשהמזגן פתאום לא עובד על ההתחלה ועוד – ייתכן שבמקרה כזה, מדובר על מצבר שחייו הולכים להיגמר, ועדיף פשוט להחליף אותו לאחר שבדקנו כמה עולה מצבר.

מצברים לרכב סיאט איביזה (המומלצים)

מה עדיף: לחכות לתקלה או למנוע אותה מראש?

כשאתם באים להחליף מצבר, חשוב לקחת בחשבון עוד נתון אחד משמעותי: כשאתם לא מחליפים מצבר ופשוט מחכים שהוא ייגמר, אתם בעצם לוקחים את הסיכון שהתקלה תתרחש באופן לא צפוי, דווקא שאתם ממהרים. לכן, ההמלצה של IDM מצברים היא פשוט לא להמתין שהתקלה תתרחש מאליה, אלא להחליף מצבר בזמן כי בכל זאת, אין דבר כזה מצבר שמחזיק לנצח וחבל פשוט לקחת את הסיכון.

אם המחיר עבור מצבר לסיאט איביזה מדאיג אתכם, אתם יכולים להפסיק לדאוג!

יש לנו הרבה מה לומר על מצברים זולים, אולם הדבר שחשוב לנו להדגיש הוא שמצברים זולים היא לא מילה גסה, ובהחלט ניתן למצוא ב-IDM מצברים זולים ובמצברים במבצע, של כל החברות המובילות בישראל, כמו מצברי שנפ, מצברי בוש ועוד. חשוב לציין, שאו מחויבים לשירות אמין ולמחירים הוגנים, על מנת שאתם תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים את המצבר הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר, ללא פשרות.

פירוט הטכני עבור מצבר 62 אמפר שמתאים לסיאט איביזה:

שם מוצר
קיבולת אמפר (ל-20 שעות)62
מק"ט שנפ666
RC90
מתח (V)12
זרם התנעה (א.ש.)540
אורך (מ"מ)242
רוחב (מ"מ)175
גובה (מ"מ)190
חודשי אחריות12-20

החלפת מצבר לסיאט איביזה עד הבית – IDM מצברים

בין אם אתם זקוקים למצבר דחוף, או שהחלטתם להקשיב לעצה שלנו ולהחליף מצבר בזמן, אנחנו מספקים ללקוחות שירות התקנת מצבר לסיאט איביזה עד הבית תוך כחצי שעה ואפילו פחות, תלוי במיקומכם. אנחנו יודעים כיצד להתאים לכל רכב את הדגם המתאים לו בין אם מדובר על מצבר לרכב מסוג סקודה פאביה, יונדאי טוסון או אחרים וכמובן, נוכל להציע לכם כמה מצברי איכותיים בהתאם לדרישות התקציב, השימוש ושאר מאפייני הרכב או הנסיעה שלכם.

יש לנו מגוון מצברים לסיאט איביזה במחירים שפויים, המתאימים לדגם ולאקלים הישראלי. התקשרו עוד היום, אנו זמינים לכל אורך שעות היממה!

שאלות נפוצות

icon

עבור רכב מסוג סיאט איביזה הכי יתאימו מצברי 55-60 אמפר.

icon

מצבר לסיאט איביזה עולה החל מ-460 ש"ח ועד 610 ש"ח, בהתאם למותג המצבר ומידת האמפר.

icon

ניתן להזמין אצלנו מגוון מצברים לסיאט איביזה במחירים מיוחדים עד הבית בכל רחבי הארץ. עלות משלוח המצבר עד הבית היא בתוספת תשלום.
דילוג לתוכן