שירות 24 שעות

החלפת מצבר לרכב פורד פוקוס במחירים ללא תחרות


להצעת מחיר וקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות השאירו פרטים

המצבר לרכב פורד פוקוס הלך? עם IDM מצברים אפשר להיות רגועים. עם מעל 10 שנות ניסיון בתחום המצברים, המתקינים שלנו מבינים עניין ויודעים בדיוק מה נכון לפורד פוקוס שלך. תוך חצי שעה בלבד נגיע אליך עד הבית עם המצבר לרכב, נתקין אותו על ידי הצוות המקצועי שלנו, והכול בשירות אדיב ומהיר ובמחירים הוגנים ביותר.

מצבר לרכב Ford Focus במבצע:

מצבר לפורד פוקוס VARTA 71 AH החל מ-645 ש"ח

מצברים לפורד פוקוס מבית Schnapp מ-570 ש"ח

הזמנת שירות מצבר עד הבית בתוספת תשלום 

להזמנת מצבר לפורד פוקוס בשירות עד אליכם התקשרו: 072-372-8107

החלפת מצבר לרכב פורד פוקוס

מה תפקיד המצבר ברכב?

לכל מי שתמיד תהה מה הוא אותו מכשיר שגרם לכם כרגע לאחר לפגישה חשובה, לריאיון עבודה או לגן של הילד ? המצבר ברכב אחראי על המערכות החשמליות ברכב. הוא כמו תחנת כוח חשמלית שתפקידה לייצר חשמל, בעיקר עבור ההתנעה הראשונית של הרכב כדי שהמנוע יוכל להתחיל לעבוד, אך גם עבור פעולות חשמליות נוספות ברכב כמו פעולת האורות, המחוונים וגם המזגן.

המצברים שנשתמש בהם בעיקר ברכבים מסוג Ford-Focus יהיו בטווחים 60 אמפר שעה לבין מצברי 66 אמפר ובחברות אחרות כמו VARTA מצבר של 71 אמפר יהיה מתאים. ריכזנו לפניכם את המצברים המומלצים ביותר במחירים זולים לפורד פוקוס:

מצברים לפורד פוקוס (המומלצים)

איך יודעים שהמצבר לרכב פורד פוקוס שלנו התקלקל?

יש כמה דרכים לזהות מצבר מקולקל, או לפחות להתחיל להעלות חשדות לגביו:

  1. בעיות בהתנעת הרכב ? זה כמובן הברור מאליו – אם ניסיתם להתניע כמה פעמים את הרכב ללא הועיל, כפי הנראה שהבעיה היא במצבר.
  2. בעיות במזגן ? אם המזגן לא עובד כמו שצריך, יתכן שמדובר בבעיה במצבר. כאמור, המצבר אחראי על כל המערכות הטכנולוגיות ברכב, והמזגן הוא ללא ספק אחד מהן.
  3. רעשים ? אם אתם שומעים רעשים שונים שמגיעים מהרכב, כמו תקתוקים, יתכן שהמצבר עומד לקרוס, אם הוא לא כבר קרס.

מה עושים אם זיהיתי אחת מהבעיות הללו?

פשוט מאוד ? מתקשרים אלינו לייעוץ טלפוני חינם, ואנו נייעץ עבורכם מה הכי כדאי לעשות. הצוות המקצועי שלנו מורכב מאנשי מקצוע מומחים ובעלי ניסיון עם מצברים, שידעו לקבוע אם אכן יש להחליף את המצבר או שאולי מקור התקלה אינו בו. לא מומלץ להחליט על דעת עצמכם אם אכן המצבר לרכב התקלקל ואם יש להחליפו, אלא הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות עבור הפורד פוקוס שלכם הוא לתת אותה לבעל מקצוע.

אצלנו תוכלו לקבל מצבר זול שמתאים לפורד פוקוס ותוכלו להעזר בשירות "עד הבית" שאנו מספקים.

הפירוט הטכני של מצבר 66 אמפר שמתאים לפורד פוקוס:

שם מוצראודי נמוך
קיבולת אמפר (ל-20 שעות)66
RC99
מק"ט DIN56311
מק"ט שנפ618
מתח (V)12
זרם התנעה (א.ש.)640
אורך (מ"מ)278
רוחב (מ"מ)175
גובה (מ"מ)175
קוטב פלוס נמצא בצדימין
סוג קטביםרגיל
אחיזה תחתונהתחתונה
חודשי אחריות עליו12-20

שימו לב בעיקר לנתון על אודות יכולת הקיבול של המצבר – זהו אחד הנתונים החשובים ביותר בעת החלפת מצבר, והוא שיקבע כמה אנרגיה יהיה ניתן להפיק מהמצבר. קיים מדד נוסף שיש לשים עליו דגש כשמחליפים למצבר חדש והוא גודל המצבר. לגודל המצבר יש שלושה פרמטרים – אורך, רוחב וגובה. שלושת אלו הם מדדים קריטיים כשמחליפים מצבר לפורד פוקוס משום שאם המצבר גדול מדי עבור הרכב שלנו הוא פיזית לא יכנס פנימה.

זקוקים למצבר לפורד פוקוס עד הבית? ביחרו ב IDM מצברים

המצברים שלנו מסופקים מחברות האיכותיות ביותר והמוכרות ביותר בשוק, ולכן אנו נספק לכם מצברים לפורד פוקוס בהרמה הגבוהה ביותר ועל כן יחזיק לכם לאורך זמן. כמו כן, השירות שלנו מהיר מאוד ? תוך 15-30 דקות אנחנו אצלכם, מגיעים עד הבית, וישר מתקינים את המצבר החדש במהרה. אנו ב IDM מצברים עושים הכל על מנת שתוכלו להמשיך את שגרת יומכם כרגיל. עם IDM מצברים ? אתם לא תרגישו בכלל שחלק מהיום נקטע.

אז כמה עולה מצבר לפורד פוקוס עד הבית?

טווח המחירים שלנו במצברים שמתאימים לרכב זה נעים בין 500 ל 646 שקלים, במידה ותרצו להזמין את המצבר עד הבית ברמת גן ,תל אביב או בכל עיר אחרת באזור המרכז, אנו גובים דמי משלוח והתקנה בין 50 ל-100 שקלים, תלוי במיקום הרכב.

לעוד שאלות ופרטים ? התקשרו אלינו!
אנחנו זמינים עבורכם 24/7 להגיע אליכם עם מצבר לרכב עד הבית!
מוזמנים להתקשר לקבל ייעוץ חינם מהצוות המקצועי והאדיב שלנו.

מצברים לדגמי Ford נוספים:

שאלות נפוצות

icon

עבור רכב פורד מונדאו הכי יתאימו מצברי 66 אמפר.

icon

ניתן למצוא אצלנו מצברים המתאימים לרכב פורד פוקוס החל מ-570 ש"ח למצבר שנפ 66 אמפר ועד 645 ש"ח למצבר ורטה 71 אמפר.

icon

יש מספר דברים שחשוב לשים לב אליהם: שמדובר ביצרן של חברת מצברים מוכרת ואמינה, שמקבלים אחריות של היצרן על המצבר שמקבלים ושאנחנו מקבלים מצבר במחיר הוגן.

icon

ניתן להזמין אצלנו מגוון מצברים במחירים מיוחדים עד הבית לפורד פוקוס בכל רחבי הארץ. עלות משלוח המצבר עד הבית היא בתוספת תשלום.
דילוג לתוכן