שירות 24 שעות

החלפת מצבר לרכב קיה ספורטאז' במחירים ללא תחרות


להצעת מחיר וקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות השאירו פרטים

אם נתקעתם עם הקיה ספורטאז' בבית בגלל מצבר שלא עובד, אל דאגה! IDM מצברים ידאגו לכם למצבר לקיה ספורטאז' במהירות, תוך סיוע בבחירת המצבר המתאים וספקת המצבר עד הבית. מעוניינים בשירות מצבר לרכב קיה ספורטא'ז עד הבית? התקשרו\השאירו פרטים, וקראו את השורות הבאות.

מצבר לרכב Kia Sportage במבצע:

מצברי קיה ספורטאז' של חברת שנפ 62 אמפר החל מ-500 ש"ח

מצברים לקיה ספורטאז' מבית שנפ 65 אמפר החל מ-485 ש"ח

הזמנת שירות מצבר עד הבית הינה בתוספת תשלום 

להזמנת מצבר לקיה ספורטאז' בשירות עד אליכם התקשרו: 072-372-8107

החלפת מצבר לרכב קאיה ספורטאז

מה המצבר לקיה ספורטאז' הלך? זהו?!

למרות שלא כל תקלה במצבר מעידה על העובדה שאתם חייבים להחליפו, חשוב להיות ערים לסימנים שונים שיכולים להעיד על הצורך בהחלפת המצבר ולא רק בתיקונו. אם מדובר במצבר לא מטופל, כלומר במצבר שלא עבר בדיקות או תיקונים בשנים האחרונות, ייתכן והוא צבר כבר כמה ליקויים אשר יחייבו החלפה של מצבר. בנוסף, אם מדובר על תקלות חוזרות ונשנות, כמו למשל תקלות הנוגעות לזמן ההנעה של הרכב וכד', ייתכן ומדובר על סימן המצביע על הצורך בהחלפה. בכל אופן, תמיד חשוב להיוועץ עם גורם מוסמך שיוכל לסייע לכם.

מצברים לקיה ספורטאז' (המומלצים)

מצברים לקיה ספורטאז' – מחיר התיקון לעומת מחיר ההחלפה

אנו חיים בעולם שבו קיימת תחרות רבה בענפים שונים, לרבות בתחום הרכב וחלקי הרכב השונים ובייחוד, בענף המצברים. התחרות הזו הובילה להוזלה משמעותית של מחירי מצברים לרכבים, וכיום ניתן למצוא אצלנו באתר של  IDM מצברים במבצע מכל הסוגים, מצברים של החברות המובילות כמו שנפ או מצברי בוש הנמכרים במחירים הוגנים, וכד'. לכן, אם אתם שוקלים האם להחליף את המצבר או לשלוח אותו לתיקון, קחו בחשבון שייתכן ותיקון המצבר ייעלה לכם בסופו של דבר יותר מאשר מחיר המצבר החדש, בייחוד כשמדובר על מצברי שנפ, ורטה, בוש וכד'. המצברים של החברות הפופולאריות בישראל ואלה שמייצרות את המצברים האיכותיים ביותר. אגב, אצלנו בIDM מצברים, תמיד ניתן למצוא מצברים בזול או מצברים במבצע.

איזה מצבר מתאים לקיה ספורטאז'?

קיה ספורטאז' כמו דייהטסו טריוס הינו רכב פנאי, או במילים אחרות, מעין ג'יפ קטן אשר איננו בעל נפח מנוע ענק כמו של ג'יפי שטח של ממש, אבל בעל נפח מנוע מכובד אשר מצריך גם מצבר מתאים. לכן, המצבר של קיה ספורטאז' ינוע סביב ה-60 אמפר ומעלה, תלוי באיזה שנתון מדובר. קיימים כמה וכמה מצברים מהחברות המובילות שיכולים להתאים לרכב הספציפי הזה, ולכן בבואכם לבחור מצבר לקיה ספורטאז'  הקפידו לציין את הפרטים המלאים של הרכב ושל המצבר הדרוש לו (אלה שכתובים בספר הרכב, או אלה שקיבלתם על ידי היצרנית או המשווק המורשה של הרכב בארץ).

נתונים טכניים עבור מצברים לרכבי קיה ספורטאז':

שם מוצר
מק"ט שנ"פ766
קיבול אמפר ל-20 שעות62
RC90
מתח (V)12
זרם התנעה (א.ש.)540
אורך (מ"מ)242
רוחב (מ"מ)175
גובה (מ"מ)190
חודשי אחריות12

מצברים לקיה ספורטאז' – כיצד משווים בין מצברים איכותיים?

בכוונה ציינו את המושג "מצברים איכותיים" מכיוון שמבחינתנו, פשוט אין טעם לרכוש מצברים שאינם של החברות האמינות והמוכרות. לאחר שקיבלתם כמה הצעות, חשוב להשוות בין אחריות היצרן, אורך החיים הצפוי של כל מצבר ומצבר (קיימים הבדלים בין מצברי עופרת חומצה רגילים לבין מצברי הדור החדש לדוג') וכן, בין שאר פרטיו הטכניים של כל מצבר ומצבר.

ביננו? הכי טוב לבחור מצבר בIDM מצברים!

לצוות שלנו מעל 10 שנות ניסיון בתחום, שבהן הקפדנו לתת שירות הוגן ואמין למגוון לקוחותינו בארץ. אנחנו מקפידים להציע ללקוחות מגוון מצברים במבצע, בהתאם לסוג הרכב ולמלאי הקיים בארץ (שכן, מצברים בארץ חייבים להיות מותאמים לחום הישראלי), לצד שירות התקנה מהיר לבחירתכם. שירות התקנת מצבר לרכב עד הבית שלנו כולל אספקה והתקנה של המצבר הנבחר תוך כחצי שעה מרגע הקריאה, ע"פ אזור השירות

אז מה אתם אומרים, שנדבר? התקשרו עוד היום וקבלו ייעוץ בחינם!

מצברים נוספים שמתאימים לרכבי Kia:

שאלות נפוצות

icon

ניתן למצוא אצלנו מצבר לרכב קיה ספורטאז' במחיר מיוחד החל מ-460 ש"ח.

icon

עבור רכב קיה ספורטאז' הכי יתאימו מצברי 62-65 אמפר.

icon

IDM מצברים משווקים רק מצברים איכותיים מהחברות הטובות ביותר בשוק ומעניקים ללקוחותינו תקופת אחריות של 12-24 חודשים ובדיקת תקינות של המצברים הנרכשים אצלנו.

icon

אורך חיי המצבר לרכב הם 3-4 שנים. על המצבר לרכב מוטבע בדר"כ תאריך ייצורו.
דילוג לתוכן