שירות 24 שעות

החלפת מצבר לרכב יונדאי טוסון במחירים ללא תחרות


להצעת מחיר וקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות השאירו פרטים

בעלי יונדאי טוסון? המצבר התקלקל? עם IDM מצברים תהיו בטוחים שיש מי שיטפל בכם כמו שצריך – אנו מגיעים אליכם עם מצבר ליונדי טוסון עד הבית, תוך 15-30 דקות מרגע הקריאה. אנו זמינים 24/7 למגוון אזורי שירות בכל המרכז! עם IDM מצברים, תוך דקות ספורות כבר תהיו חזרה באוטו שומעים את הפלייליסט האהוב עליכם בדרך למשרד – והכל בזכות היעילות והמקצועיות שלנו.

מצבר לרכב Hyundai Tucson במבצע:

מצברים ליונדאי טוסון של חברת Bosch החל מ-649 ש"ח

מצבר 72 אמפר ליונדאי טוסון מבית שנפ החל מ-570 ש"ח

הזמנת שירות מצבר עד הבית בתוספת תשלום 

להזמנת מצבר ליונדאי טוסון בשירות עד אליכם התקשרו: 072-372-8107

החלפת מצבר לרכב יונדאי טוסון

מהו המצבר לרכב?

מצבר הוא למעשה סוללה – סוללה חשמלית לכל דבר ועניין. כעיקרון, גם הסוללה לנייד, סוללות במשחקי צעצועים והסוללה של שלט – הן כולן מצברים.
המצבר הוא מכשיר שתפקידו לייצר חשמל, כמו תחנת כוח חשמלית בתוך קופסה קטנה. באמצעות תהליך כימי בתוך אותה "קופסה", כלומר, בתוך מצבר לרכב, נוצרת תנועה של אלקטרונים שמפיקה חשמל.
למה זה קריטי לרכב? משום שהחשמל שהמצבר לרכב מפיק הוא הכרחי עבור המערכות החשמליות ברכב. בין אם מדובר בניצוץ ההתנעה, דהיינו, הזרם החשמלי הראשוני כדי להתניע את הרכב, ובין אם מדובר במערכות טכנולוגיות אחרות ברכב, כגון האורות, המחוונים והמזגן – כל אלו נעשים על ידי המצבר לרכב.

מצברים ליונדאי טוסון (המומלצים)

איך לדעת אם מצבר ביונדאי טוסון התקלקל?

לא בטוחים או המצבר הלך או לא? הנה כמה דרכים לדעת:

  1. תאריך התפוגה – בדיוק כמו לקוטג' במקרר, גם למצבר יש תאריך תפוגה. מחזור החיים הממוצע של מצבר עומד בערך על 3-4 שנים – תלוי בכמות הנסיעות שלכם ובתכיפות השימוש בו. שימו לב שעל גבי המצבר כתוב תאריך הייצור שלו/תאריך ההתקנה ברכב.
    אם עברו 3-4 שנים מאז שהתקינו לכם מצבר לרכב יונדאי, זהו סימן שעשוי להצביע על כך שהוא אכן מקור הבעיה, ושהוא אכן מסיים את חייו.
  2. גובה מים נמוך – חלק מהמצברים פועלים על בסיס מי חומצה, וחלקם פועלים על בסיס ג'ל מוליך. באלו הפועלים על בסיס חומצה, תוכלו לבדוק את גובה הנוזל על ידי מדיד מיוחד על גבי המצבר. אם גובה המים נמוך מדי – זהו סימן שמעיד על כך שהמצבר הלך.
  3. התנעה קשה – ניסיתם לסובב את המפתח והיונדי טוסון שלכם פשוט מסרב לזוז מהמקום? זהו הסימן העיקרי להיחלשות המצבר, שמעיד על כך שאין מספיק מתח בסוללה ולכן הוא אינו מצליח לסובב את הסטרטר, ואתם תקועים בתוך האוטו.
  4. תקתוקים – אם אתם שומעים תקתוקים בעת התנעה, סימן שהמצבר מצליח לסובב מעט את הסטרטר, אך לא מספיק בשביל להתניע את היונדאי טוסון שלכם.
  5. המזגן – הדלקתם את המזגן והתאורה בלוח המחוונים נהייתה מעומעמת וחלשה? סימן שהמצבר חלש. ניתן למצוא מצברים במחירים זולים ולהחליף אותו.
  6. מערכת השמע – אם מערכת הסטריאו ברכב "מגמגמת" בעצמה, ונדלקת ונכבית באופן עצמאי תוך כדי נסיעה, זהו עוד סימן לכך שהבעיה היא במצבר.
  7. האורות הקדמיים – אורות קדמיים חלשים הם סימן למצבר חלש, משום שהם חלק מהמערכות הטכנולוגיות-חשמליות ברכב.

פירוט טכני עבור מצבר יונדאי טוסון 80 אמפר:

שם מוצר
SR 9 HD
מק"ט שנ"פ667/1
קיבול אמפר ל-20 שעות80
RC120
מתח (V)12
זרם התנעה (א.ש.)690
אורך (מ"מ)270
רוחב (מ"מ)173
גובה (מ"מ)223
חודשי אחריות12

להתייעץ עם גורם מקצועי לגבי מצבר יונדאי טוסון

ועדיין, למרות כל העצות האלו, הכי חשוב להתייעץ עם בעל מקצוע לפני שמחליפים מצבר לרכב. זאת משום שצריך לזכור שיש לו את הרקע, את הידע המקצועי ואת הניסיון המתאים כדי לקבוע סופית אם התקלה היא באמת במצבר או לא.
למעשה, שיחת טלפון אחת יכולה לחסוך לכם הרבה בלגן, לחסוך הרבה כאב ראש, וכמובן – לחסוך לכם הרבה כסף! כי מעבר לחסכון כתוצאה מהבירור הטלפוני, יש לנו גם מצברים במבצע. כמו כן, אנו מגיעים עם המצבר לרכב עד הבית תוך 30 דקות, כך שעם IDM מצברים תחסכו גם זמן יקר!

התקשרו אלינו כבר עכשיו לשיחת ייעוץ טלפונית חינם, שיחה שגם תחסוך לכם כסף וגם תספק לכם את כל המידע הדרוש שאתם צריכים עבור מצבר ליונדי טוסון.

מצברים לדגמי Hyundai נוספים:

שאלות נפוצות

icon

ניתן למצוא אצלנו מצבר 74 אמפר לרכב יונדאי טוסון במחיר מיוחד של החל מ-540 ש"ח.

icon

כדי להיות בטוחים שקונים מצבר לרכב שהוא איכותי, יש לרכוש את המצבר מחברה המתמחה בשיווק והתקנת מצברים. בנוסף יש להקפיד על רכישת מצבר שיוצר מראש על ידי חברה איכותית.

icon

ניתן למצוא אצלנו את כל סוגי המצברים, גדלים, מותגים. מצברים במחירים מיוחדים לכל דגמי הרכבים הפרטיים, לרכבים מסחריים, אופנועים, קטנועים וקלנועיות.

icon

ניתן להזמין אצלנו מצבר ליונדאי טוסון במחירים מיוחדים עד הבית בכל רחבי הארץ. עלות משלוח המצבר עד הבית היא בתוספת תשלום.

icon

לרכבים כמו יונדאי טוסון הכי מתאים מצברים שהם 72-74 אמפר.
דילוג לתוכן