שירות 24 שעות

החלפת מצבר לרכב הונדה סיוויק במחירים ללא תחרות


להצעת מחיר וקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות השאירו פרטים

אז קמתם בבוקר, אתם כבר עם הקפה ביד, באים להתניע את הרכב לעבודה, ואיזו הפתעה? הרכב לא מתניע! מלחיץ? ממש לא! עם IDM מצברים אתם יכולים להישאר עם ראש שקט ולדעת שאתם בידיים טובות. הצוות המקצועי והמהיר שלנו יגיע אליכם עם שירות החלפת מצבר עד הבית, ויחליף לכם מצבר להונדה סיוויק ביעילות, כך שלא תשימו לב וכבר תמשיכו את שגרת יומכם כרגיל!

מצבר ל-Honda Civic במבצע מיוחד:

מצבר STARTUP 46 AH רק 459 ש"ח

מצבר שנפ 46 AH שעה רק 460 ש"ח

הזמנת שירות מצבר עד הבית להונדה סיוויק הינה בתוספת תשלום 

להזמנת מצבר עד הבית להונדה סיוויק חייגו אלינו: 072-372-8107

החלפת מצבר לרכב הונדה סיוויק

איך לדעת שצריך להחליף מצבר להונדה סיוויק?

סימנים שיעזרו לכם לזהות תקלה במצבר יכולים להיות מזגן שלא מקרר כמו שצריך, בעיות בהתנעת הרכב, תקתוקים שמגיעים מהרכב ועוד. במקרה כזה עדיף לא לקבל את ההחלטה לבד, אלא לתת לבעל מקצוע להחליט אם יש להחליף מצבר לרכב או לא. IDM מצברים זמינים כאן עבורכם לייעוץ חינם!

מה עושים אם נתקעתי?

בין אם הצלחתם לזהות מראש את קריסת המצבר ובין אם אתם כרגע בתוך הרכב ומאחרים לעבודה או לפגישה חשובה וההונדה סיוויק שלכם פשוט מסרבת להתניע ? תוך חצי שעה מתקין מצברים מומחה יגיע אליך עד הבית עם המצבר שמתאים בדיוק להונדה סיוויק שלכם!

כמה עולה מצבר להונדה סיוויק?

איזה מצבר מתאים להונדה סיוויק?

להלן המפרט הטכני המדויק של המצבר המתאים להונדה סיוויק:

שם (מצבר של שנפ)ESP 1309
קיבולת אמפר ל-20 שעות46 אמפר
מק"ט DIN54571
מק"ט שנפ83
RC75
זרם התנעה (א.ש.)470
מתח (וולט)12
אורך (מ"מ)237
רוחב (מ"מ)128
גובה (מ"מ)225

בטח שמתם לב שיש לא מעט פרמטרים שמבדילים בין מצבר אחד למשנהו. הגיע הזמן להכיר את העיקרי ביותר: אמפר/שעה. זוהי יחידת המידה של כמות האנרגיה אשר ניתן להפיק מהמצבר. במילים אחרות ? זוהי הקיבולת של המצבר.
כשאנחנו מדברים על מצברים להונדה ובמיוחד לדגם Civic ? תזדקקו למצבר עם 46 אמפר/שעה. כדי לקבל פרופורציה מלאה: רכבים משפחתיים זקוקים לרוב למצבר של 80 AH או 40 AH אמפר/שעה; אופנועים וקטנועים זקוקים לקיבולת נמוכה יותר ולכן נדרשים רק ל 7-20 אמפר/שעה; ואילו משאיות ורכבים גדולים זקוקים לקיבולת הגבוהה ביותר ולכן נדרשים ל 80-100 אמפר/שעה.

שימו לב שגם היצרן משחק תפקידים בנוגע לאיכות המצבר שתרכשו. היצרניות הבולטות ביותר בשוק המצברים הן: שנפ, ורטה או בוש, ואנו ב IDM מצברים מספקים מצברים איכותיים שלהן, כך שהאיכות של המצבר שתקבלו להונדה סיוויק שלכם היא מובטחת. המלצתנו היא לבחור בחברה בעלת סניפים רבים באזור מגוריכם למשל חברת שנפ מצברים בעלת המון סניפים בכל רחבי הארץ ובמידה ותזדקקו להחלפה של המצבר באחריות תוכלו להגיע אל אחד הסניפים שלהם ושיחליפו לכם מצבר באחריות ללא עלות.

למה עוד חשוב לשים לב?

מידות המצבר אמורות להיות רשומות לצד הפירוט הטכני, כפי שהצגנו לעיל. חשוב שלא תזלזלו במידות אלו ? מאחר שגודל המצבר יקבע אם המצבר יכנס פיזית לרכב שלכם. לכן נתונים אלו הם קריטיים, בייחוד בעידן המתקדם של היום בו קיימים מצברים שמתאימים רק לרכבים ספציפיים. כמו כן, לעיתים יופיע גם ברקוד או מספר קטלוגי על המצבר, ונתון זה גם יכול להיות רלוונטי עבורכם.

למה לבחור דווקא ב IDM מצברים?

  • תוך 30 דקות מרגע הקריאה אנחנו אצלכם.
  • לרשותכם 24/7
  • שירות מיידי עד הבית!
  • מגיעים לכל מקום באזור המרכז.
  • ניסיון של 15 שנה בתחום המצברים.
  • אנחנו חיים ונושמים מצברים להונדה סיוויק ובכלל, אוהבים את העבודה שלנו, עושים אותה בנאמנות ובמקצועיות, ודואגים שהלקוח יהיה מרוצה תמיד!
  • אין תחליף למקצועיות, לנוחות ולאיכות שאנו מציעים.
  •  מקפידים על מחירים הוגנים עבור כל השירותים שלנו.

כמה עולה מצבר להונדה סיוויק עד הבית?

צריכים מצבר להונדה סיוויק עד הבית? אז אחרי שאתם כבר יודעים את המחירים שלנו חשוב שתדעו שאת השירות "עד הבית" שאנחנו מספקים הוא שירות בתשלום משתנה בהתאם למיקום שלכם, המחיר עבור השירות נע בין חמישים למאה שקלים דמי משלוח כולל התקנה ובדיקת טעינה בבית הלקוח, במידה ואתם זקוקים להתקנת מצבר בתל אביב המחיר יהיה כ-50 שקלים תוספת למחיר שמופיע באתר. גרים רחוק יותר? צרו קשר וקבלו הצעה הוגנת! אנחנו הכתובת מוזמנים להתייעץ אתנו חינם בנוגע לאיזה מצבר הכי כדאי לקנות וכד', תקבלו שירות מיידי, יחס אישי, התקנה מקצועית של מומחים בעלי ניסיון וידע, והכל במחיר הוגן כדי שתמיד תהיו מרוצים.

מצברים לדגמים השונים מבית HONDA:

שאלות נפוצות

icon

עבור הונדה סיוויק נדרש מצבר בקיבול של 46 אמפר. ברשותנו מצברי 46 אמפר של חברות המצברים המובילות.

icon

אנו מספקים שירות החלפת מצברים עד הבית, לרב נגיע בין 15 דקות ל 60 דקות, תלוי בעומס כמובן ובמיקום שלכם. השירות בתוספת תשלום.

icon

יש מספר דברים שחשוב לשים לב אליהם: שמדובר ביצרן של חברת מצברים מוכרת ואמינה, שמקבלים אחריות של היצרן על המצבר שמקבלים ושאנחנו מקבלים מצבר במחיר הוגן.

icon

אנו ממליצים לרכב למי שמחפש מצברים איכותיים לבחור רק במותגים מובילים בשוק כמו "שנפ" , "ורטה" וחברות באיכות גבוהה
דילוג לתוכן