שירות 24 שעות

החלפת מצבר לרכב במודיעין במחירים ללא תחרות


להצעת מחיר וקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות השאירו פרטים

המצבר לרכב הלך? זקוקים למצבר לרכב עד הבית במודיעין? IDM מצברים הוא בדיוק מי שחיפשתם – אנחנו מגיעים אליכם עם מצבר עד הבית תוך חצי שעה מהרגע שאתם קוראים לנו, ומחליפים עבורכם את המצבר התקול באחד החדש תוך דקות ספורות – כך שלא תרגישו איך הזמן טס וכבר תהיו חזרה באוטו ממשיכים את שגרת יומכם כרגיל.

הנחות ומבצעים למצברים באתר IDM:

מצברים של חברת סטארט אפ החל מ- 459 ש"ח

מצבר 100 אמפר החל מ- 750 ש"ח

מצבר מסוג שנפ החל מ- 460 ש"ח

הזמנת שירות מצבר עד הבית בתוספת תשלום 

להזמנת מצבר לרכב במודיעין צרו איתנו קשר: 072-372-8107

מצבר עד הבית במודיעין

קנייה חכמה כשהמצבר במודיעין הולך

כשמצבר לרכב הלך, ואנו תקועים באמצע הדרך במודיעין, ברור שנהיה לחוצים – הרי אנחנו מאחרים לעבודה, לפגישה, לגן של הילד/ה, ופתאום כל סדר היום הצפוף והעמוס שלנו שתכננו מראש מקבל תפנית בעלילה.

מרוב הלחץ, אנו נוטים לחפש את הפתרון הקל והמהיר ביותר. אך הדבר הזה הוא פתח לקנייה לא חכמה ולא משתלמת, שבמקרה הטוב תגרום לנו לנזק בארנק ובמקרה הפחות טוב תגרום לנו למצוא את עצמנו שוב באותה נקודה בדיוק – תקועים באוטו וזקוקים שוב למצבר במודיעין או מצבר לרכב בירושלים.

הסיבה לכך היא שכשאנו זקוקים דחוף למצבר לרכב במודיעין, במצב כזה של פאניקה ושל לחץ, אנו מוכנים לשלם מחירים מופקעים ובתנאי שנוכל כבר לחזור ולהמשיך את השגרה היומית שלנו. תוך כדי, אנו לא טורחים לבדוק על מצברים בזול או מצברים במבצע, וגם לא מתעמקים מספיק במפרט הטכני של המצבר שמתאים בדיוק לדגם הרכב הספציפי שלנו. הבעיה? – רכישת מצבר שאינו מתאים לרכב שלנו, ובמחיר גבוה ביותר.

הפתרון פשוט מאוד – ליצור קשר עם בעל מקצוע שמכיר את עולם המצברים במודיעין מקרוב. רק אדם שמכיר שחי את עולם המצברים כל חייו יוכל לראות את התמונה המלאה בנוגע לרכב שלכם ולמצבר המתאים לכם באמת, ולוודא שאתם אכן עושים קנייה חכמה.

חשוב לזכור שבעולם של ימינו, מצברים הם גם תחום התמחות, אשר מחייב ידע רב, מיומנות וכמובן ניסיון. השכלולים השונים ברכבים, ההתאמות השונות ובכלל, כל הטכנולוגיה המתקדמת של מערכת החשמל ובראשה המצבר, הפכה את התחום כולו להרבה יותר רחב ובהתאם, קיימים חשמלאים רכב המוכשרים לכך.

מצברים במודיעין (הנפוצים ביותר)

*משלוח של מצברים עד הבית במודיעין הינם בתוספת תשלום*

רכשו מצבר לרכב עד הבית במודיעין בעסקה משתלמת

לשיקולים השונים של הרכישה, הוסיפו גם את הדאגה לטווח הרחוק, את הדאגה לרכב שלכם ולמערכת החשמל ברכב שלכם בפרט. מצבר איכותי ישמור או "יגן" על מערכת החשמל ברכבכם, למרות שאיננו האחראי היחיד עליה. למצבר בכל זאת, תפקיד מאוד משמעותי בכל הנוגע לשמירה על מערכת החשמל ברכב וחלקיה השונים לאורך זמן (לרבות מערכות המיזוג, ההתנעה, המולטימדיה ועוד – על כל אלה משפיע המצבר).

בחרו בIDM מצברים

  1. 24/7 – אנחנו זמינים 24/7 עבור כל לקוחותינו, בכל יום ובכל שעה!
  2. מהירות הגעה חסרת תקדים – תוך חצי שעה אנחנו אצלכם עם מצבר לרכב במודיעין, בלי לבזבז זמן!
  3. השירות שלנו – השירות שלנו הוא אמין, אנושי ואישי. הלקוחות שלנו נמצאים תמיד במקום הראשון מבחינתנו.

כמו כן, אנו מספקים מצברים איכותיים כמו: מצברי שנפ, ורטה ובוש – כל המצברים שלנו הם רק מהחברות המובילות ביותר בשוק. בנוסף, כל המצברים שלנו מגיעים עם האחריות המלאה של היצרן. יש לנו מצברים בזול וגם מצברים במבצע! אנו עושים הכול כדי שתהיו הכי מרוצים שיש

מבצעים מיוחדים ב- IDM

מצבר לרכב יונדאי אלנטרה החל מ- 459 שקלים בלבד

מצבר לרכב סקודה החל מ 459 שקלים בלבד

צרו איתנו קשר לגבי מצבר עד הבית במודיעין, אנו זמינים כאן עבורכם לכל שאלה בייעוץ טלפוני חינם!
הצוות המקצועי שלנו ישמח לענות לכם על כל השאלות שמציקות שלכם, ויוודא איתכם ביחד שאתם עושים קנייה חכמה – גם בנוגע למפרט הטכני שמתאים לרכב שלכם וגם בנוגע לרכישת מצבר בזול.

שאלות נפוצות

icon

ניתן למצוא אצלנו מצברים של כל החברות והמותגים המוכרים והאמינים כמו שנפ, מוטלו, ורטה, סטארט אפ, וולטה, בוש ועוד.

icon

אנו מספקים שירות החלפת מצברים עד הבית, לרב נגיע בין 15 דקות ל 60 דקות, תלוי בעומס כמובן ובמיקום שלכם. השירות בתוספת תשלום.

icon

ישנם סימנים המעידים על מצבר חלש כמו קושי בהתנעה, אורות בלוח שעונים מהבהבות או חלשות ומזגן חלש. במצב זה יש להחליף את מצבר הרכב.

icon

ניתן למצוא מצברים בזול החל מ-459 ש"ח בהתאם לסוג המצבר. ישנה עלות של משלוח מצבר עד לבית במודיעין בעלות של 50-100 ש"ח.
דילוג לתוכן