שירות 24 שעות

החלפת מצבר לרכב בנס ציונה במחירים ללא תחרות


להצעת מחיר וקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות השאירו פרטים

כשהמצבר מתקלקל בנס ציונה – כולם יודעים שפונים לIDM מצברים. איך אפשר שלא? – הרי IDM מצברים מגיעים תוך חצי שעה עם מצבר לרכב עד הבית בנס ציונה, זמינים 24/7, מקפידים על איכות גבוהה ביותר ועל שירות מהרמה הראשונה ודואגים לכך שתמשיכו את שגרת יומכם בהקדם האפשרי. עם IDM מצברים – לא תשימו לב איך הזמן עובר, וכבר תהיו חזרה ברכב בדרך לעבודה ותמשיכו את יומכם כרגיל.

הנחות ומבצעים למצברים באתר IDM:

מצברים של חברת סטארט אפ החל מ- 459 ש"ח

מצבר 100 אמפר החל מ- 750 ש"ח

מצבר מסוג שנפ החל מ- 460 ש"ח

הזמנת שירות מצבר עד הבית בתוספת תשלום 

להזמנת מצבר לרכב בנס ציונה צרו איתנו קשר: 072-372-8107

מצבר עד הבית בנס ציונה

5 דרכים שיסייעו לכם לזהות מצבר מקולקל

  1. אתם רואים שקשה לכם להתניע את הרכב? – אם הנהנתם כשקראתם את זה, כנראה שאכן המצבר שלכם סיים את חייו. הסיבה היא כזאת: מאחר מצבר לרכב הוא סוללה, יש לו מתח. כשאין מספיק מתח במצבר, הוא לא מצליח לסובב את הסטרטר. התוצאה? אתם תקועים באמצע הדרך בנס ציונה עם ניסיונות כושלים להתניע את הרכב. 
  2. אתם שומעים תקתוקים מהרכב כשאתם מנסים להתניע? – אם כן, כנראה שהמצבר שלכם חלש. הסיבה היא שכשאתם שומעים תקתוקים מה שקורה בפועל הוא שהמצבר מנסה לסובב את הסטרטר, אבל אין לו מספיק "כוח" לעשות זאת. התוצאה? הרכב לא מצליח להתניע, ואתם עדיין נשארים תקועים ברכב בנס ציונה. 
  3. אתם מרגישים שהמזגן חלש? אתם רואים שנורות המחוונים חלשות? אתם רואים שהאורות הקדמיים חלשים? המזגן, נורות המחוונים והאורות הקדמיים – כל אלו הם חלק מהמערכות החשמליות והטכנולוגיות ברכב. כשהם חלשים – המצבר חלש. זאת משום שהמצבר הוא תחנת הכוח החשמלית של הרכב, ולכן הוא אחראי על כל המערכות החשמליות של הרכב. אם הוא נחלש – אתם תראו שכל הרכיבים ש"תחת אחריותו" גם לא מתפקדים כמו שצריך. 
  4. רציתם לשים כמה שירים וגיליתם שמערכת הסטריאו מגמגמת? – כשמערכת הסטריאו ברכב מתחילה להידלק ולהיכבות ברשות עצמה "בלי שנגענו בכלום" – הדבר מעיד על בעיה במצבר, שהוא, כאמור, אחראי על המערכות החשמליות והטכנולוגיות ברכב. 
  5. מתי בפעם האחרונה הצצתם בתאריך התפוגה של המצבר? – אנחנו יודעים שזה אולי ישמע מפתיע, אבל גם למצבר יש תאריך תפוגה. לרוב, אורך החיים של מצבר לרכב בנס ציונה או מצבר ברחובות הוא בין 3-4 שנים (אבל זה כמובן תלוי בכמות הנסיעות שלכם ובתכיפות השימוש). אז אם אתם חווים משהו מכל הסעיפים 1-4 שציינו כאן ועדיין לא בטוחים אם המצבר לרכב הוא מקור הבעיה – דרך נוספת לאשש את חשדותיכם היא בדיקת תאריך הייצור של המצבר או תאריך ההתקנה שלו ברכב. אם עברו 3 שנים מאז היום בו המצבר הותקן אצלכם ברכב – כפי הנראה שתצטרכו להיפרד ממנו לשלום, שכן הוא כבר כנראה שבק חייו.

מצברים בנס ציונה (הנפוצים ביותר)

*משלוח של מצברים עד הבית בנס ציונה הינם בתוספת תשלום*

למה צריך לשים לב כשקונים מצבר לרכב בנס ציונה?

כשמחליפים מצבר בנס ציונה, חשוב שתשימו לב למפרט הטכני של המצבר. לכל דגם רכב מתאים מפרט טכני מעט שונה, בין אם מדובר על מצבר להונדה, טויוטה או כל רכב אחר. לכן, בידקו איזה מפרט טכני של מצבר מתאים בדיוק לדגם הרכב הספציפי שלכם. שימו לב בעיקר לנתון על קיבול האמפר של המצבר ועל מידות המצבר לרכב.

כמו כן, יש לתת התייחסות ליצרנית המצבר ולוודא שהיא חברה מוכרת וידועה בעולם המצברים. וודאו שאתם רוכשים מצבר שנפ מצבר ורטה, אלו הן החברות המובילות ביותר.

מבצעים מיוחדים ב- IDM

מצבר לרכב שמתאים לאיסוזו טרופר החל מ- 460 שקלים בלבד

מצברים 80 אמפר החל מ- 570 שקלים בלבד

מצבר לשברולט החל מ 460 שקלים בלבד

לפני רכישת מצבר עד הבית בנס ציונה, יש להתייעץ עם בעל מקצוע אמין ומנוסה שמכיר את תחום המצברים בנס ציונה מקרוב, שיוכל למצוא עבורכם מצבר בזול וזאת מבלי להתפשר על האיכות בשום צורה. 

IDM מצברים הם הכתובת שחיפשתם – התקשרו כבר עכשיו לייעוץ טלפוני חינם!

שאלות נפוצות

icon

כן. מלבד עלות המצבר ישנה עלות של משלוח מצבר לבית בנס ציונה של 50-100 ש"ח.

icon

כדי להיות בטוחים שקונים מצבר לרכב שהוא איכותי, יש לרכוש את המצבר מחברה המתמחה בשיווק והתקנת מצברים. בנוסף יש להקפיד על רכישת מצבר שיוצר מראש על ידי חברה איכותית.

icon

כן, ניתן למצוא מצברים 80-220 אמפר של מותגים שונים לכל סוגי המשאיות.

icon

ניתן למצוא אצלנו מצבר שנפ 60 אמפר במחיר מיוחד של 460 ש"ח. עבור שירות מצבר עד הבית ישנה תוספת תשלום.
דילוג לתוכן