שירות 24 שעות

החלפת מצבר לרכב בבני ברק במחירים ללא תחרות


להצעת מחיר וקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות השאירו פרטים

ניסית להתחיל לנסוע וגילית שהרכב לא מתניע? זקוק למצבר לרכב בבני ברק? ברור מה צריך לעשות?
מתקשרים ל IDM מצברים!

תוך 15-30 דקות אנחנו אצלכם עם מצבר לרכב בבני ברק עד הבית בבני ברק. אנו דוגלים במקצועיות, באיכות ובשירות מהיר ויעיל, כך שתהיו בטוחים שהמצבר שתקבלו יהיה מהרמה הגבוהה ביותר, שהצוות המומחה שלנו יחליף לכם את המצבר התקול באחד חדש באופן מקצועי, יסודי ומיומן, ושהכול יעשה בצורה המהירה והיעילה ביותר. מטרתנו היא מטרתכם ? ואנו נעשה הכול כדי שתוכלו להמשיך את שגרת יומכם בהקדם האפשרי.

המבצעים הטובים ביותר באתר IDM:

מצברי BOSCH החל מ-539 ש"ח

מצברי שנפ 40 אמפר החל מ- 460 ש"ח

*הזמנת שירות מצבר עד הבית כרוכה בתוספת תשלום 

להזמנה מצבר לרכב בשירות עד הבית בבני ברק צרו איתנו קשר: 072-372-8107

מצבר עד הבית בבני ברק

מה מייחד את IDM מצברים?

  • יעילות ומהירות – עם מצבר עד הבית בבני ברק אנו מגיעים אליכם תוך 15-30 דקות. כמו כן, בזכות היותנו מיומנים ומנוסים בתחום, אנו מבצעים את עבודתנו בזריזות רבה וביעילות, ומחליפים את המצבר תוך דקות ספורות! עם IDM מצברים, תחזרו לשגרת יומכם בן רגע.
  • שירות אדיב – השירות שלנו הוא אנושי, אישי ואדיב עבור כל אחד מלקוחותינו. אנו אוהבים את עבודתנו ומבצעים אותה בנאמנות ובמסירות רבה!
  • מקצועיות ואיכות – מקצועיות ואיכות הם ערכים שנוכחים בכל רמ"ח איברנו. אנו מקפידים על מצברים מאיכות גבוהה ורק מהחברות המובילות ביותר בשוק, ובמקביל הצוות המומחה שלנו דואג לכך שהחלפת המצבר לרכב בבני ברק תתבצע בצורה הכי מקצועית שיש לצד כל הידע וכל הניסיון שצברנו עם השנים. 

מצברים לרכב בבני ברק (הנפוצים ביותר)

*משלוח של מצברים עד הית בבני ברק הינם בתוספת תשלום*

מה חשוב לעשות לפני שרוכשים מצבר לרכב עד הבית בבני ברק?

מי לא מכיר את זה? אנחנו מנסים להתניע את הרכב והוא לא מתניע. סיטואציה מתסכלת, בייחוד כשיש לנו סדר יום עמוס ואנחנו מאחרים. כשהמצבר לרכב בבני ברק מתקלקל, אנו באופן אוטומטי נכנסים ללחץ ולפאניקה, ולכן אנו מחפשים את הפתרון הקל והמהיר ביותר. 

אך דבר זה בקלות יוביל אותנו לעשות הרבה טעויות ברכישת מצבר חדש לרכב.
ראשית, במצב כזה, בו אנו מוכנים לתת הכול כדי לחזור לשגרה כבר ועכשיו, מצב עם הרבה פאניקה וסטרס ? אנו מוכנים לשלם מחירים גבוהים מאוד, ובתנאי שהרכב יתחיל לנסוע.
שנית, מרוב הלחץ, אנו לא טורחים להתעמק במפרט הטכני המדויק של המצבר לרכב. כלומר, אנו לא טורחים לבדוק אם המצבר בבני ברק שאנו רוכשים הוא אידיאלי עבור הרכב שלנו. העיקר שהוא מצבר, ושהוא יגרום לרכב להתחיל לנסוע, נכון?

ובכן, לא. לא רק שאתם לא חייבים לשלם מחירים מופקעים עבור המצבר, אלא גם שרכישת מצבר שאינו אידיאלי עבור הרכב שלנו זוהי עסקה מאוד לא חכמה שתפגע בנו בטווח הלא מאוד רחוק. עם מצבר כזה, שלא מתאים לרכב שלנו, אנו נמצא את עצמנו לעתים תכופות שוב באותה סיטואציה, תקועים באמצע הדרך בבני ברק, עם מצבר תקול ועם מכונית שלא נוסעת. 

אבל יש פתרון! פתרון כל כך פשוט ? להתייעץ עם בעל מקצוע. רק בעל מקצוע בעל הידע והניסיון המתאימים ידע להגיד לכם אם יש להחליף את המצבר, איזה סוג מצבר מתאים עבור סוג הרכב הספציפי שלכם וכו'. 

זקוקים לבעל מקצוע עבור מצבר עד הבית בבני ברק? זה IDM מצברים

אנו מזמינים אתכם לחסוך הרבה כאבי ראש והרבה בלגן ופשוט להתקשר אלינו – שיחת ייעוץ חינם! בנוסף, אצלנו ב IDM מצברים מקפידים על מחירים הוגנים ביותר עבור כל הלקוחות ועבור כל המצברים בבני ברק וגם מצברים ברמת גן ואיזורים נוספים. כך שתהיו בטוחים שתקבלו מצבר לרכב בזול. אחרי הכול, אצלנו שביעות רצונכם עומדת במקום הראשון! כך שאיתנו, לא רק שתחסכו הרבה כאבי ראש ? אלא גם תחסכו הרבה כסף.

מבצעים מיוחדים ב- IDM

מצבר לניסאן מיקרה החל מ- 459 שקלים בלבד

מצבר לרכב יונדאי תוצרת שנפ החל מ- 460 שקלים בלבד

מצברים לרכבי סיטרואן תוצרת BOSCH חל מ 539 שקלים בלבד

התקשרו אלינו לשיחת ייעוץ חינם, ותחוו שירות איכותי, מקצועי ואמין ברמה שטרם הכרתם, והכול במהירות שיא עם מצבר לרכב עד הבית בבני ברק.

שאלות נפוצות

icon

אורך חיי המצבר לרכב הם 3-4 שנים. על המצבר לרכב מוטבע בדר"כ תאריך ייצורו.

icon

ניתן למצוא מצברים בזול החל מ-459 ש"ח בהתאם לסוג המצבר. ישנה עלות של משלוח מצבר עד לבית בבני ברק בעלות של 50-100 ש"ח.

icon

ניתן למצוא אצלנו מצברים של כל החברות והמותגים המוכרים והאמינים כמו שנפ, ורטה, סטארט אפ, בוש ועוד.

icon

עבור רכב מיצובישי פאג'רו נדרש מצבר בקיבול של 80 או 95 אמפר. ברשותנו מצברים של המותגים השונים למיצובישי פאג'רו במחירים מיוחדים של החל מ-570 ש"ח. משלוח מצבר עד הבית הוא בתוספת תשלום.
דילוג לתוכן