שירות 24 שעות

החלפת מצבר לרכב בגבעתיים במחירים ללא תחרות


להצעת מחיר וקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות השאירו פרטים

אתם עם הרכב בגבעתיים וגיליתם בזה הרגע שהמצבר הלך? אפשר להיות רגועים. IDM מצברים יהיו אצלכם בגבעתיים תוך מקסימום 30 דקות מרגע הקריאה, עם מצבר לרכב עד הבית, ותוך דקות ספורות יחליפו עבורכם את המצבר התקול באחד החדש.

אנחנו מגיעים אליכם עם מצבר שמתאים בדיוק לרכב שלכם, עם המפרט הטכני המדויק התואם, ודואגים לכך שתמשיכו את שגרת יומכם בשיא המהירות מבלי שבכלל תרגישו שנתקעתם עם הרכב קודם לכן. אנו דוגלים ביעילות, מקצועיות ובאדיבות. השירות שלנו הוא שירות חם, אנושי ואישי ? ואנו עושים הכול כדי שאתם, לקוחותינו, תהיו הכי מרוצים שיש.

המבצעים הטובים ביותר באתר IDM:

מצברי Schnapp החל מ-460 ש"ח

מצברים מסוג VARTA החל מ- 555 ש"ח

מצבר מסוג BOSCH החל מ- 539 ש"ח

הזמנת שירות מצבר עד הבית הינה בתוספת תשלום 

להזמנה מצבר לרכב בשירות עד הבית בגבעתיים צרו איתנו קשר: 072-372-8107

מצבר עד הבית בגבעתיים

10 סיבות להזמין את IDM מצברים

  1. מהירות – תוך 15-30 דקות אנחנו אצלכם בגבעתיים!
  2. ניידות עד הבית – מגיעים אליכם עם מצבר עד הבית בגבעתיים! אתם לא צריכים להתאמץ או לעשות דבר, ואנחנו כבר נגיע אליכם עם כל הציוד הדרוש ועם המצבר החדש שמתאים בדיוק לרכב שלכם.
  3. יעילות – הצוות המקצועי שלנו מתקין מצברים לרכב בגבעתיים במומחיות רבה: תוך דקות ספורות מרגע הגעתנו תוכלו כבר לצאת לדרך ולהתחיל לנסוע עם המצבר החדש.
  4. איכות – המצברים שלנו איכותיים ביותר, מהחברות המובילות והמוכרות ביותר בשוק. על כולם יש אחריות מלאה של היצרן.
  5. שירות אדיב – אנו מאוד אוהבים את העבודה שלנו, חיים ונושמים את עולם המצברים כל שניה. אנו מעניקים לכל לקוחותינו בלי יוצא מן הכלל שירות אדיב, מכל הלב, מבצעים על מצברים ודואגים לכך שתהיו מרוצים תמיד.
  6. 24/7 – אין יום ואין שעה שאנו לא זמינים עבורכם! תוכלו להתקשר אלינו ולהזמין מצבר לרכב בגבעתיים, לכל מקרה חירום שהוא, ואנו נטפל בכם במלוא המסירות.
  7. ניסיון – לאחר 10 שנות ניסיון בעולם המצברים לרכב, צברנו כבר הרבה ידע ו"ניסיון בשטח" בתחום.
  8. מצברים לכל סוגי הרכבים – בנוסף למצברים לכל סוגי המכוניות, אנו מחזיקים גם מצברים בגבעתיים עבור קטנועים, מצברים לאופנועים, אופנועי ים, אופנועי שטח, מלגזות, טרקטורונים, משאיות, אוטובוסים ואפילו עבור יאכטות!
  9. ייעוץ חינם – לא בטוחים אם זה המצבר שהתקלקל? לא יודעים מהו המפרט הטכני שהכי מתאים עבור דגם הרכב הספציפי שלכם? מוזמנים להתקשר אלינו, אנו זמינים עבורכם לכל שאלה בייעוץ טלפוני חינם לחלוטין. רק תתקשרו ? ולא תאמינו איך ששיחה אחת תחסוך לכם הרבה כאב ראש והרבה כסף.
  10. מחירים נוחים – כל המחירים שלנו מאוד נוחים ואטרקטיביים לכל כיס. אנו מקפידים על מחירים הוגנים כדי למקסם את שביעות רצונם של לקוחותינו.

מצברים לרכב בגבעתיים (הנפוצים ביותר)

*משלוח של מצברים בגבעתיים עד הבית הינם בתוספת תשלום*

למה המצבר חיוני לרכב?

לכל מי שתהה איך זה שמכשיר יחסית קטן גרם לכם כרגע לאחר לריאיון עבודה ולגן של הילד ? הסיבה היא שהמצבר לרכב הוא אחד מהרכיבים החשובים ביותר במכונית. הוא למעשה סוללה, ולכן הוא אחראי על כל המערכות החשמליות ברכב. כלומר, הוא אחראי על פעולת ההתנעה הראשונית כדי שהמנוע יוכל להתחיל לעבוד, על האורות הקדמיים, על המזגן, על המחוונים, על מערכת השמע ועוד. 

איך יודעים שהמצבר לרכב קרס לפני שמזמינים מצבר עד הבית בגבעתיים?

אם אתם מתקשים בהתנעת הרכב, סיכוי גבוה שמדובר במצבר חלש. כמו כן, אם אתם נתקלים במזגן חלש, באורות קדמיים חלשים ובמערכת הסטריאו באוטו ש"מגמגמת" ? כפי הנראה שהמצבר עומד לקרוס, או שזה כבר קרה. כך או כך ? על אף שזה מרגיש מתבקש ? אל תרוצו ישר להחליף מצבר לרכב לפני שאתם מתייעצים עם בעל מקצוע שזוהי עבודתו! עם אדם שמכיר את עולם המצברים בגבעתיים לעומק ומקרוב. יתכן שתרכשו מצבר בגבעתיים שלא מתאים לרכב שלכם, או שלא תיקנו מצבר בזול.

מבצעים מיוחדים ב- IDM

מצבר לרכב קיה החל מ- 459 שקלים בלבד

מצבר שנפ לרכב מיצובישי לאנסר מ- 460 שקלים בלבד

לייעוץ טלפוני חינם ולהזמנת מצבר לרכב עד הבית בגבעתיים ? התקשרו אלינו כבר עכשיו, ותזכו לשירות אדיב, איכותי ומקצועי.

שאלות נפוצות

icon

ניתן למצוא מצברים בזול החל מ-459 ש"ח בהתאם לסוג המצבר. ישנה עלות של משלוח מצבר עד לבית בגבעתיים בעלות של 50-100 ש"ח.

icon

אורך חיי המצבר לרכב הוא 3-4 שנים. על המצבר לרכב מוטבע בדר"כ תאריך ייצורו.

icon

עלות של מצבר לרכב סקודה 50 אמפר של ורטה הוא החל מ-585 ש"ח. ניתן להזמין משלוח של המצבר עד הבית בתוספת תשלום.

icon

מצבר בקיבול של 60-65 אמפר של מותגים שונים מתאים לרכבי מאזדה 3, אך בכל מקרה יש להתייעץ עם מוכר המצברים כדי לוודא שהמצבר הספציפי מתאים גם במידות לרכב מאזדה 3.
דילוג לתוכן