שירות 24 שעות

החלפת מצבר לרכב ביהוד במחירים ללא תחרות


להצעת מחיר וקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות השאירו פרטים

כשהרכב פשוט מסרב להתניע ? זה ברור שפונים ל IDM מצברים.
תוך 15-30 דקות אנחנו כבר נהיה אצלכם עם מצבר לרכב עד הבית ביהוד, עם הצוות המקצועי, המנוסה והמסור שלנו. אנו מקפידים על מתן שירות אדיב וחם מהרמה הגבוהה ביותר, ונותנים לכל לקוח יחס אישי ואנושי.

הנחות ומבצעים למצברים באתר IDM:

מצברי בוש החל מ- 539 ש"ח

מצברי סטארט אפ החל מ- 459 ש"ח

הזמנת שירות מצבר עד הבית הינה בתוספת תשלום 

להזמנת מצבר לרכב ביהוד צרו איתנו קשר: 072-372-8107

מצבר עד הבית ביהוד

אנו דוגלים ביעילות ובמהירות, ובמקביל עובדים ביסודיות, בדקדקנות ובאיכות רבה, כך שכל התקנת מצבר לרכב ביהוד  או מצבר לרכב באור יהודה שאנו מבצעים תמיד מתבצעת על הצד המקצועי ביותר.

מה מבדיל בין מצבר אחד לאחר?

  1. המפרט הטכני – לכל מצבר לרכב יש מפרט טכני שונה שמפרט את כל הנתונים ואת כל המדדים על אודותיו. כשאתם רוכשים מצבר לרכב ביהוד, הקפידו לקרוא היטב את המפרט הטכני של המצבר שאתם רוכשים, כדי לוודא שהמצבר אכן מתאים לרכב שלכם מבחינת דרישות הרכב.
    קיימים מספר מדדים עיקריים שיש לתת להם התייחסות בתוך המפרט הטכני: קיבול האמפר, זרם ההתנעה ומידות המצבר.
    הבולט מבין השלושה הוא קיבול האמפר, שהוא בהחלט המדד החשוב ביותר אליו צריך להתייחס. כל כלי רכב צורך קיבולת אמפר מעט שונה: כלי רכב משפחתיים זקוקים ל 40 אמפר או למצברים 55 אמפר/שעה ובמקרים מסויימים ל-80 אמפר, רכבים גדולים (כמו משאיות) צורכים 80-אמפר/שעה ועד 100 אמפר\שעה, ואופנועים או קטנועים צורכים 7-20 אמפר/שעה. כפי שאתם רואים, הטווחים הם גדולים ורחבים, כך שקיבולת האמפר המדויקת שהרכב שלכם דורש תלויה בדגם הספציפי שלו.
  2. מצברי חומצה-עופרת – אם יש לכם רכב פרטי, רוב הסיכויים שיש לכם מצבר חומצה-עופרת, שכן הוא השכיח ביותר בין כלי הרכב הפרטיים. מצבר חומצה-עופרת מבוסס על חומצה ועל מים מזוקקים (מים שאין בהם מינרלים). הוא יעיל עבור צרכים יומיומיים, אם כי הוא מצריך תחזוקה די שוטפת ועקבית, שבאה לידי ביטוי בבדיקה אצל בעל מקצוע כל חצי שנה או כל שנה.
  3. מצברים מהדור החדש – אלו הם מצברים שעברו תהליך ייעול, כך שלא רק שהם יעילים יותר (בהשוואה למצברי החומצה-עופרת הרגילים) אלא שהם גם מזהמים פחות וגם מצריכים תחזוקה פחות שוטפת. מצברי פריקה עמוקה מהדור החדש, מצברי ג'ל או מצברים עם מערכת START & STOP הם דוגמאות למצברים מהדור החדש.

מצברים ביהוד (הנפוצים ביותר)

*משלוח מצברים עד הבית ביהוד הינם בתוספת תשלום*

אילו מצברים אנחנו מוכרים?

יש לנו מצברים ביהוד לכל סוגי ולכל דגמי הרכבים!

בנוסף, אם אתם זקוקים למצבר עד הבית ביהוד עבור קטנוע, מצבר לאופנוע, אופנוע שטח או אופנוע ים, יש לנו מצברים בשבילכם! ואפילו יש לנו מצברים גם לאוטובוסים, משאיות, טרקטורונים, מלגזות ויאכטות!

למה עוד חשוב לתת התייחסות כשמחליפים מצבר לרכב ביהוד?

  • היצרן – שימו לב על מיהי החברה היצרנית של המצבר. החברות המרכזיות בשוק המצברים הן שנפ, ורטה או בוש. אנו ב IDM מצברים מספקים מצברים לרכב רק מהן, ולכן האיכות של המצבר שתקבלו מובטחת.
  • האחריות – שימו לב אם יש למצבר אחריות כשאתם קונים אותו. כל המצברים שלנו ב IDM מצברים מגיעים עם אחריות מלאה של היצרן.
  • המחיר – שימו לב שהרבה פעמים אפשר לקבל את אותו מצבר בדיוק, באותו איכות גבוהה, אך במחיר נמוך יותר. אנו ב IDM מצברים שומרים על מחירים אטרקטיביים עבור כל לקוחותינו, ומחזיקים מצברים בזול ומצברים במבצע, וזאת מבלי להתפשר על האיכות כלל. אצלנו תקבלו את אותו מצבר בדיוק, רק במחיר נמוך יותר.

מבצעים מיוחדים ב- IDM

מצבר לאיסוזו החל מ- 460 שקלים בלבד

מצברים לניסאן ג'וק החל מ- 460 שקלים בלבד

מצבר 35 אמפר החל מ 555 שקלים בלבד

הצוות המקצועי והאיכותי שלנו ישמח לעמוד לשירותכם בכל שעה, ולייעץ לכם חינם בנוגע לכל השאלות שלכם לקראת רכישת מצבר עד הבית ביהוד!

שאלות נפוצות

icon

יש מספר דברים שחשוב לשים לב אליהם: שמדובר ביצרן של חברת מצברים מוכרת ואמינה, שמקבלים אחריות של היצרן על המצבר שמקבלים ושאנחנו מקבלים מצבר במחיר הוגן.

icon

המצברים שלנו מגיעים עם שנה אחריות ובמידה ושדרגתם או רכשתם מצברים מסוגים אחרים האחריות מגיעה גם לשנתיים.

icon

כן. מלבד עלות המצבר ישנה עלות של משלוח מצבר לבית ביהוד של 50-100 ש"ח.

icon

אורך חיי המצבר לרכב הם 3-4 שנים. על המצבר לרכב מוטבע בדר"כ תאריך ייצורו.

icon

מצבר 60 אמפר של סטארט אפ עולה 460 ש"ח.
דילוג לתוכן