שירות 24 שעות

החלפת מצבר לרכב בתל אביב במחירים ללא תחרות


להצעת מחיר וקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות השאירו פרטים

תנו לנו לנחש, אתם כבר עם הקפה ביד, הווייז הכריז ש"הכל מוכן, סע בזהירות", מחכים לכם במשרד ואתם חייבים כבר לצאת לדרך. סובבתם את המפתח, ו… האוטו לא מניע. דווקא עכשיו המצבר היה חייב להתקלקל?!

IDM מצברים הם התשובה כשהמצבר לרכב בתל אביב הלך, תוך 15-30 דקות אנחנו אצלכם עם מצבר בתל אביב, מצבר לרכב עד הבית, וכבר לאחר דקות ספורות מרגע הגעתנו כבר תהיו בתוך הרכב עם הפלייליסט האהוב עליכם בדרך לעבודה עם המצבר החדש.

אנו זמינים 24/7, מקפידים על איכות, על מקצועיות ועל שירות אדיב ביותר. שביעות רצונכם נמצאת מבחינתנו מעל הכול, לכן אנו מקפידים על מתן יחס אישי, על ייעוץ טלפוני חינם, על מצברים בזול בנוסף למצברים במבצע, על מהירות הגעה ועל יעילות עבודה גבוהה ביותר.

קניית מצבר לרכב בתל אביב:

מצברי START UP החל מ-459 ש"ח

מצברים מסוג Schnapp החל מ- 460 ש"ח

מצבר מסוג VARTA החל מ- 555 ש"ח

הזמנת שירות מצבר עד הבית בתוספת תשלום 

להזמנה מצבר לרכב בתל אביב בשירות עד הבית צרו איתנו קשר: 072-372-8107

מצבר עד הבית בתל אביב

איך יודעים אם המצבר התקלקל?

לפעמים לא ברור אם מקור התקלה הוא במצבר או לא. הכנו עבורכם מדריך קטן שיסייע לכם:

  1. מתקשים להתניע – אם כן, כנראה שמדובר במצבר ששבק חייו. כשאין מספיק מתח במצבר (אחרי הכל, המצבר הוא בעצם סוללה), הוא לא מצליח לסובב את הסטרטר ואתם נותרים תקועים בלי מצבר באזור המרכז או בעיר בתל אביב.
  2. שומעים תקתוקים – אם התנעתם ואתם שומעים תקתוקים, הדבר אומר שהמצבר אמנם כן מצליח לסובב את הסטרטר, אך הוא לא מצליח לסובב אותו מספיק. כלומר, אתם עדיין נשארים תקועים באוטו, כי הרכב לא מצליח להתניע.
  3. המזגן חלש/ נורות המחוונים חלשות/ האורות הקדמיים חלשים –, אם כן, יתכן שהמצבר חלש גם הוא. המצבר לרכב אחראי על כל המערכות החשמליות וטכנולוגיות ברכב, ולכן הוא אחראי על המזגן, על נורות המחוונים, על האורות וכו'. אם המצבר חלש ? גם אלו לא יעבדו כמו שצריך.
  4. מערכת השמע "מגמגמת" – אם מערכת הסטריאו ברכב נדלקת ונכבית "ברשות עצמה", כנראה שהמצבר הוא מקור הבעיה.
  5. הסתכלתם על תאריך התפוגה – כמו לחם וחלב, גם מצבר יכול להיות פג תוקף. לרוב, מצבר לרכב מחזיק למשך 3-4 שנים (תלוי בתכיפות הנסיעות שלכם ובכמות השימוש, כמובן). אז אם אתם חווים משהו מכל מה שציינו לעיל, ועדיין לא בטוחים אם מקור התקלה הוא במצבר או לא, תציצו בתאריך הייצור של המצבר או בתאריך ההתקנה שלו ברכב. אם עברו 3 שנים מאז שהתקינו לכם את המצבר ? סיכוי גבוה שהוא מקור התקלה, ושהוא פשוט סיים את חייו.

מצברים בתל אביב (הנמכרים ביותר)

*משלוח מצברים בתל אביב עד הבית הינם בתוספת תשלום*

החלפת מצבר עד הבית בתל אביב

אנחנו יודעים שהאינסטינקט הראשוני הוא לרוץ ולהחליף מצבר לרכב בתל אביב, אבל תאמינו או לא, שיחת טלפון אחת קטנה יכולה לחסוך לכם הרבה בלגן, הרבה כאבי ראש והרבה מאוד כסף בארנק.

זאת משום שלמרות המדריך שהצגנו לפניכם כאן, רק בעל מקצוע יוכל לקבוע אם התקלה היא אכן במצבר ואם אכן יש להחליפו. קחו בחשבון שיש עוד פרמטרים במשוואה (כמו סוג הרעשים מהרכב או אם האוטו לא היה על הכביש הרבה זמן). אלו פרמטרים שרק בעל מקצוע מנוסה ומיומן, שחי ונושם מצברים כל חייו ובפרט מצברים בתל אביב, יוכל לדעת.

מבצעים מיוחדים ב- IDM

מצבר ליונדאי I20 החל מ- 460 שקלים בלבד

מצבר שנפ לרכב מיצובישי לאנסר ל מ- 460 שקלים בלבד

מצברים לרכבי סיטרואן תוצרת BOSCH חל מ 539 שקלים בלבד

מוזמנים להתקשר אלינו לשיחת ייעוץ חינם, וליהנות מהמקצועיות, מהאדיבות וממהירות ההגעה שלנו עם המצבר עד הבית בתל אביב! אנו מקפידים על מחירים אטרקטיביים בלי להתפשר על האיכות בשום צורה, ותמיד שמים את שביעות רצונכם במקום הראשון!

שאלות נפוצות

icon

אצלנו תוכלו לרכוש מצבר בסניף מרכז החל מ 459 שקלים ועד 800 שקלים, המחיר כולל התקנה והחלפה בחנות.

icon

כן, כחלק מהשירות שלנו אנו מספקים שירות החלפת מצברים בתל אביב עד הבית בתוספת תשלום סימלית לפי מיקומכם בארץ.

icon

אנו ממליצים לרכב למי שמחפש מצברים בתל אביב איכותיים לבחור רק במותגים מובילים בשוק כמו "שנפ" , "ורטה" וחברות באיכות גבוהה

icon

שנות האחריות על המצבר משתנות לפי המצבר שבחרתם, מצבר לרכב בתל אביב בסיסי בד"כ מגיע עם 12 חודשי אחריות, במידה ורכשתם מצבר יקר יותר ישנם תקופות אחריות עד 24 חודשים.
דילוג לתוכן