שירות 24 שעות

החלפת מצבר לדאצ'יה דוקר במחירים ללא תחרות


להצעת מחיר וקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות השאירו פרטים

דאצ'יה הולכת ותופסת יותר מקום בכבישי ארצנו וניתן לראותה יותר מאשר בעבר, אך כל זה לא עוזר עם המצבר בדאצ'יה דוקר שלכם מושבת. אין רגע מתאים לכך, אבל אם נתקעתם עם מצבר מושבת ברכב, אין צורך להסס, צרו קשר עם IDM מצברים, מחלקת שירות הלקוחות ששלנו, עומדת לרשותכם ולאחר שיחה קצרה בנוגע לפרטים על המצבר הדרוש לכם, נוציא אליכם איש טכני מקצועי  בשירות החלפת מצבר לדאצ'יה דוקר עד הבית.

הזמנת שירות מצבר עד הבית לדאצ'יה דוקר בתוספת תשלום 

החלפת מצבר לרכב דאצ'יה דוקר

איך יודעים לבחור מצבר מתאים לדאצ'יה דוקר?

אז איך בוחרים בצורה הכי נכונה מצבר לדאצ'יה דוקר? העניין לא כזה מסובך כפי שאולי נדמה לכם. לכל רכב מכל סוג, יש את המצבר המתאים לו עפ"י מפרט טכני- גובה אמפר ומידות פיזיות של המצבר (אורך, רוחב, גובה). לכל רכב, יש ספר ובו מופיעים הנתונים אודות המצבר המתאים, אין לכם את הספר? נסייע לכם למצוא את המצבר המתאים, כאן באתר, תוכלו לאתר את דגם הרכב מתוך הרשימה המוצגת ולבדוק איזהו המצבר המתאים לו, או להתקשר לשירות הלקוחות, שם ממתינים לענות ולסייע לכם.

לדגמי דאצ'יה המופיעים למטה, מתאימים כמה מצברים, בדר"כ מצבר 50 אמפר או מצבר 55 אמפר, אך בחלק מהדגמים של דאצ'יה מותקנת מערכת סטארט-סטופ, ולהם נדרש מצבר בקיבול של 72 אמפר.

בין הדגמים להם אנו משווקים מצברים: מצבר לדאצ'יה דוקר, מצבר לדאצ'יה דאסטר, מצבר לדאצ'יה לוגאן, מצבר לדאצ'יה סנדרו סטפווי, מצבר לדאצ'יה לוגי ואחרים.

לאחר שאנו יודעים מה המפרט של המצבר המתאים לנו, זה הזמן לבחון מהי תקופת האחריות של המצבר. כאשר רוכשים מצבר, וודאו מה משכה של תקופת האחריות ומהי כוללת.

ספק אמין: חשוב לרכוש את המצבר מספק / חברה מוכרת כמו IDM מצברים למשל, אנו פועלים בתחום יותר מ- 15 שנה ומשווקים את המצברים הטובים ביותר, של החברות הגדולות בעולם, כמו מצברי שנפ, מצבר מתוצרת וורטה, מצברי שנפ, מצברים של חברת סטארט-אפ ומעניקים 12-24 חודשים תקופת אחריות.

כך רוכשים מצבר לדאצ'יה דוקר!

מצברים מומלצים לדאצ'יה דוקר

כיצד מזהים בעיה מצבר בדאצ'יה דוקר?

  • מערכות הרכב חלשות מאד ולא מורגשות בעוצמתן – מערכת התאורה, המיזוג.
  • נשמעים רעשי תקתוק בעת ההתנעה.
  • תאריך תפוגה חלף.
  • חסרים נוזלים במדיד המצבר.

נתקלתם באחת הבעיות הללו? אל תחכו, התקשרו כעת, שירות החלפת מצבר עד הבית לדאצ'יה, יוצא אליכם תוך זמן מהיר ביותר של 15-30 דק' ובעלות סמלית של 50-100 ש"ח. הטכנאי יבצע את ההחלפה של המצבר באופן מקצועי וביעילות רבה, כך שאתם יכולים להיות רגועים.

בוחרים מצבר לדאצ'יה דוקר ב- IDM

בכל הנוגע לרכב שלכם, אנו לא מקלים ראש ולכן מקפידים ביותר על איכות השירות ללקוחותינו ואיכות המוצרים אותם אנו משווקים.

על מנת לתת לכם מענה מיטבי ללא פשרות, אנו זמינים לשירות 24/7 ונשמח לענות לכם על כל שאלה ובקשה.

הצוותים שלנו בעלי ידע מקצועי רחב ביותר ומכירים מערכות רכב פשוטות ומורכבות ביותר כאחד.

שירות החלפת מצבר לדאצ'יה דוקר, מצבר עבור שברולט מאליבו או כל רכב אחר הוא שירות הדגל שלנו ושביעות רצונכם חשובה לנו מאד ולכן אנו מגיעים להחלפת מצברים לרכב ברמת גן, החלפת מצברים לרכב בחולון, החלפת מצברים לרכב בבת ים וכמובן בערים רבות נוספות – הרשימה נמצאת כאן באתר לשירותכם.

יש לנו באתר את כל המידע הדרוש לכם על המצברים לרכבי דאצ'יה וגם למגוון מותגי רכבים אחרים, כולל מחירון מצברים, מצברים בזול וגם מצברים במחירים אטרקטיביים ביותר.

לשירותכם, תוכלו למצוא באתר שלנו, מצברים משומשים אותם תוכלו לרכוש לרכב לקראת מכירה, כך תוזילו עלויות.

אנו משווקים מצברים לכלי רכב שונים כמו מצבר למשאית, מצבר שמיועד לקלנועית, מצבר לקטנועים ואחרים.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,

צוות IDM מצברים.  

מצברים לדגמים השונים מבית DACIA:

שאלות נפוצות

icon

עבור רכב מסוג דאצ'יה דוקר הכי יתאימו מצברי 50-55 אמפר. בחלק מהרכבים, אלו עם מערכת סטארט-סטופ נדרש מצבר 72 אמפר.

icon

עלות מצבר לרכב מסוג דוקר דאסטר היא החל מ-459 ש"ח ועד 640 ש"ח למצברי 50-55 אמפר.

icon

IDM מצברים משווקים רק מצברים איכותיים מהחברות הטובות ביותר בשוק ומעניקים ללקוחותינו תקופת אחריות של 12-24 חודשים ובדיקת תקינות של המצברים הנרכשים אצלנו.

icon

הרכב אינו מניע או מתקשה להניע, רעשי תקתוק בעת ההתנעה, תאריך תפוגה חלף, כבלים קרועים, סדוקים או שחוקים, מערכות המיזוג והתאורה פועלות באופן לקוי ומעומעם - כל אלו הם סימנים שיש להחליף את המצבר.
דילוג לתוכן