שירות 24 שעות

החלפת מצבר לרכב בראש העין במחירים ללא תחרות


להצעת מחיר וקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות השאירו פרטים

זקוקים למצבר לרכב עד הבית בראש העין? IDM מצברים מגיעים אליכם תוך חצי שעה ומחליפים לכם את המצבר בצורה היעילה והמהירה ביותר!

הנחות ומבצעים למצברים באתר IDM:

מצברים של BOSCH החל מ- 539 ש"ח

מצברי שנפ החל מ- 460 ש"ח

מצברים START UP החל מ- 459 ש"ח

להזמנת מצבר לרכב בראש העין צרו איתנו קשר: 072-372-8107

מצבר עד הבית בראש העין

המצברים שלנו מסופקים מהחברות המובילות והמוכרות ביותר בשוק, כמו מצבר שנפ ומצבר ורטה, כך שהמצבר שתקבלו עבור הרכב שלכם יהיה גם ברמה הגבוהה ביותר, גם מצבר בזול, והכול עם שירות אדיב ואנושי שצריך לראות בעצמך כדי להבין. אכפת לנו מהלקוחות שלנו ואנו עושים את עבודתנו באהבה, בנאמנות ובמסירות, ואנו נעשה הכול כדי שתהיו מרוצים.

במקביל אנו מקפידים על מהירות ועל יעילות – תוך 30 דקות אנחנו אצלכם עם מצבר עד הבית בראש העין, ומיד מתקינים את המצבר החדש במהרה ותוך דקות ספורות. עם IDM מצברים – תוכלו להמשיך את שגרת יומכם כרגיל ובאופן מידי, בלי להרגיש בכלל שנתקעתם עם האוטו קודם לכן.

מצברים בראש העין (הנפוצים ביותר)

*שירות משלוח של מצברים עד הבית בראש העין הינם בתוספת תשלום*

מצבר לרכב בראש העין – מה תפקידו?

לכל מי שתמיד סיקרן אותו מה הוא אותו חלק ברכב שתקע אתכם כרגע באמצע הדרך בראש בעין וגרם לכם לאחר לפגישה שתכננתם או לגן של הילד כדי לאסוף אותו בזמן – המצבר לרכב הוא למעשה סוללה, ועל כן הוא אחראי על כל המערכות החשמליות והטכנולוגיות ברכב. הוא למעשה מהווה תחנת הכוח החשמלית של הרכב, ומייצר חשמל עבור ניצוץ ההתנעה הראשוני (שאחריו המנוע לוקח פיקוד), עבור המזגן, נורות המחוונים, האורות הקדמיים ועוד. כל רכיב ברכב שדורש חשמל – מקבל את החשמל מתחנת הכוח החשמלית של הרכב, הלוא היא המצבר.

למעשה, גם סוללה של צעצוע, סוללה לשלט של הטלוויזיה או סוללה לפלאפון – הן כולן מצברים. ומאחר שמצבר הוא סוג של סוללה – גם לו יש אורך חיים מוגבל. אורך החיים של מצבר לרכב עומד על 3-4 שנים, אך כמובן שנתון זה משתנה בהתאם לתכיפות הנסיעות ולכמות השימוש בו.

רעשים מהרכב שצריכים לגרום לנו לחשוד

אם אתם שומעים שריקות מהמצבר בראש העין (שריקות שמזכירות קצת צפצופים) – יתכן שמילאתם יותר מדי מים למצבר, "שריקות" זוהי תופעה נפוצה כשממלאים בו יותר מדי מים.

אם אתם שומעים תקתוקים מהמצבר לרכב בראש העין או מצבר לרכב בפתח תקווה – זהו אחד הסימנים העיקריים שמעידים על מצבר חלש שעומד לסיים את חייו, אם הוא לא הספיק כבר לעשות כן. כשאתם שומעים תקתוקים מהמצבר, מה שקורה למעשה הוא שהמצבר מנסה לסובב את הסטרטר שברכב, אך הוא לא מצליח לסובב אותו מספיק. מאחר שהוא לא מצליח לסובב אותו מספיק, הרכב לא מותנע.
הסיבה לכך שהמצבר לרכב לא מצליח לסובב את הסטרטר מספיק הוא שהמצבר חלש. במצב כזה – יש להחליפו בהקדם!

מה לעשות אם אני שומע/ת רעשים מהרכב?

עם כל הכבוד למדריך הקצר שלנו כאן, תמיד הכי טוב להתייעץ עם בעל מקצוע שנמצא בתחום כבר שנים ושמכיר את עולם המצברים בראש העין מקרוב. זאת משום שתמיד ישנם פרמטרים נוספים שחשוב לקחת בחשבון לפני שרוכשים מצבר לרכב בראש העין, ולכן מומלץ להתייעץ עם בעל מקצוע מיומן ומנוסה. שיחת טלפון קטנה יכולה לחסוך לכם הרבה כאב ראש, הרבה בלגן, ובעיקר – הרבה כסף. אתם לא רוצים להתחרט אחר כך על איך זה שלא התייעצתם עם איש מקצוע, נכון?

מבצעים מיוחדים ב- IDM

מצבר לרכב מסוג טויטה קורולה החל מ- 459 שקלים בלבד

מצבר יונדאי i30 החל מ- 460 שקלים בלבד

מצברים ניסאן מיקרה החל מ 459 שקלים בלבד

תוכלו להתייעץ איתנו בטלפון בחינם לגבי מצבר לרכב עד הבית בראש העין, ולקבל את כל המידע שחסר לכם בנוגע למצבר, למפרט הטכני שמתאים עבורכם ולמצברים במבצע
דרך אנשי המקצוע המנוסים והוותיקים שלנו.

ו
דילוג לתוכן