שירות 24 שעות

החלפת מצבר לשברולט סוניק במחירים ללא תחרות


להצעת מחיר וקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות השאירו פרטים

לסופר מיני של שברולט, עיצוב חדשני וצעיר אשר מיועד לקהל האירופאי ותפס גם פה בארץ, אך עיצוב בניחוח אירופאי, לא יטפל לך במצבר תקול בשברולט סוניק, לשם כך, אתה זקוק לשירות החלפת מצבר לשברולט סוניק עד הבית, כן כן, תוך חצי שעה גג מהרגע בו שוחחנו, יגיע אלייך טכנאי מטעמנו, אשר יבדוק ויחליף את המצבר המושבת, תוך זמן מהיר מאד כך שאפילו לא תאחר יותר מדי. זקוק להחלפת מצבר עד הבית? חייג כעת IDM מצברים.

הזמנת שירות מצבר עד הבית הינה בתוספת תשלום 

החלפת מצבר לרכב שברולט סוניק

איך יודעים שיש בעיה עם מצבר בשברולט סוניק?

תקלות רבות גורמות למנוע מושבת, אבל חלקן יכולות להעיד בדיוק כי הגורם הוא המצבר התקול ברכב וגם כשמדובר על מצבר לקלנועית, למשל:

  • תאריך תפוגה: מצברים מגיעים עם אורך חיים של 2-4 שנים ותאריך הייצור מוטבע ע"ג המכסה, כך תוכלו לדעת מה המצב של המצבר בשברולט סוניק שלכם.
  • אם נשמעים רעשים ותקתוקים בעת עבודת המנוע.
  • המצבר המותקן, אינו מצבר לשברולט סוניק.
  • אזלו הנוזלים במדיד המצבר.
  • גוף המצבר נראה סדוק ונוזלים דולפים ממנו.

נתקעתם? אל תחכו רגע נוסף, צלצלו אלינו כעת! 

איך בוחרים מצבר חדש?

השאלה המדויקת אותה יש לשאול היא לא "איך בחורים מצבר חדש", אלא איך בוחרים מצבר מתאים?

אז ככה, לכל דגם של רכב בין אם מדובר על שברולט סוניק או מצבר לרכב פורד פיאסטה, יש את המצבר המתאים לו לפי גובה אמפר ומידות גוף המצבר, לכן, אם אינכם יודעים איזהו המצבר המתאים לשברולט סוניק שלכם, הבאנו לכאן דוגמא יחד עם כמה דגמים נוספים של שברולט להם אנו משווקים מצברים:

דגם אמפר אורך (מ"מ) רוחב (מ"מ) גובה (מ"מ)
מצבר לשברולט סוניק 55 (מתאים גם 60) 242 175 190
מצבר לשברולט טראקס 62 242 175 190
מצבר לשברולט אימפלה 70 260 180 180
מצבר לשברולט ספארק 50 207 175 190

טיפ חשוב מאד בבחירת מצבר לרכב, בין אם סטנדרטי או מצבר פריקה עמוקה, הוא החברה היצרנית של המצבר, יש את החברות המוכרות והטובות ויש כאלו שתמורת מצבר במחיר זול במיוחד יקנו מכל חברה אלומת שם, זכרו ואל תתפתו, זול עולה לנו ביוקר בסופו של יום.

תקופת האחריות על המצבר גם היא פרמטר חשוב בכל הנוגע לתקלות אם מתרחשות, הקפידו לרכוש מצבר לשברולט סוניק עם תקופת האחריות הארוכה ביותר.

מצברים מומלצים לשברולט סוניק (Chevrolet Senik)

צריכים החלפת מצבר עד הבית דחוף?

אז יש תקלה והמצבר מושבת. אם אתם מנוסים בהחלפת מצברים לשברולט סוניק, או אם אין לכם ניסיון בכלל, מחלקת שירות הלקוחות שלנו, תשמח לענות לשיחתכם ולשלוח לכם מצבר עד הבית תוך 30 דק', נגיע אליכם עם המצבר להתקנה עצמית שלכם, או לשם בדיקה והחלפה מלאה של המצבר התקול.

IDM  מצברים – כך קונים מצבר

כלקוחות, אנו מאמינים כי מגיע לנו השירות הטוב ביותר, כנותני שירות, צוות IDM מקפידים על סטנדרטים גבוהים ביותר בכל הקשור לצוותי השירות השונים וכמובן לאיכות המצברים אותם אנו משווקים, כמו למשל מצברי שנפ, מצברים של וורטה, מצבר מתוצרת בוש ומצברי סטארט אפ.

איכות מחירים: בשיחה אתנו או כאן באתר, תוכלו לראות אילו מצברים יש לנו במחיר הוגן, או מחירים של מצברים משומשים, המתאימים יותר לרכבים המיועדים למכירה

מחיר שירות החלפת מצבר עד הבית סמלי 50-100 ש"ח בהתאם לכתובת שלכם

חשוב לנו להגיע לכולכם ולכן תוכלו ליהנות מהחלפת מצברים בנס ציונה, החלפת מצברים במודיעין, החלפת מצברים ביבנה, החלפת מצברים בנתניה ובערים רבות אחרות.

לפעמים המצבר מפתיע ומושבת כך פתאום ולכן אנו זמינים להעניק לכם שירות 24/7

נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,

IDM מצברים.

מצברים לדגמים השונים מבית CHEVROLET:

שאלות נפוצות

icon

ניתן למצוא אצלנו מצבר לרכב שברולט סוניק במחיר מיוחד החל מ-460 ש"ח.

icon

עבור רכב מסוג שברולט סוניק יתאימו בעיקר מצברי 55-60 אמפר.

icon

אורך חיי המצבר לרכב הם 3-4 שנים. על המצבר לרכב מוטבע בדר"כ תאריך ייצורו.

icon

כן. מלבד עלות המצבר ישנה עלות של משלוח מצבר לשברולט סוניק עד הבית של 50-100 ש"ח.

icon

ישנם סימנים המעידים על מצבר חלש כמו קושי בהתנעה, אורות בלוח שעונים מהבהבות או חלשות ומזגן חלש. במצב זה יש להחליף את מצבר הרכב.
דילוג לתוכן