שירות 24 שעות

החלפת מצבר לשברולט טראקס במחירים ללא תחרות


להצעת מחיר וקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות השאירו פרטים

על שברולט טראקס אומרים שהיא "הקרוס אובר המושלם לחיים בעיר", מתאים למעברים צרים וצפופים, בעיקר באזורים אורבניים, וזה חשוב מאד, אבל מה אם המצבר בשברולט טראקס שובק חיים בהפתעה לא מתוכננת? ברגעים הכי פחות נוחים, אתם תקועים עם מצבר מת ולא יודעים מה לעשות. IDM מצברים לרכב תשמח לסייע לכם בהחלפת המצבר עד הבית. חייגו כעת ונציג טכני יגיע אליכם במהירות של 15-30 דק' גג, תלוי מהיכן התקשרתם. הטכנאי יבדוק את המצבר ויאבחן את התקלה במצבר- האם יש צורך בהחלפתו או בתיקונו. כך או אחרת, תהיו רגועים, תוך כמה רגעים, אתם בחזרה בדרך.

הזמנת שירות מצבר עד הבית לשברולט טראקס הינה בתוספת תשלום 

 

החלפת מצבר לרכב שברולט טראקס

תקלות נפוצות במצברים לשברולט טראקס

זה אמנם לא קורה בכל יום, אך תמיד זו הפתעה, המצבר מת. להלן כמה תקלות נפוצות אשר יגידו לכם כי יש צורך בהחלפת המצבר ברכב או החלפת מצבר למשאית:

  • תאריך התפוגה חלף. בדקו על מכסה המצבר מה תאריך הייצור ומהי תקופת התפוגה. לרוב המצברים אורח חיים של 2-4 שנים. במידה ולא החלפתם את המצבר בזמן, התקלה לא תאחר לבוא.
  • נזק פיזי לגוף המצבר ממנו נצפים נוזלים דולפים.
  • המצבר המותקן אינו מתאים לרכב.
  • מדיד הנוזלים נמוך עד כדי מרוקן.
  • נעדרתם למשך תקופה ללא התנעת הרכב, מה שגרם לפירוק מלא של הסוללה.

האם כל מצבר מתאים לשברולט טראקס?

בהחלט לא. לכל רכב ודגם יש את סוג המצבר המתאים לו בדיוק, אם אינכם יודעים איזהו המצבר המתאים לשברולט טראקס שלכם או מצבר לסובארו איפרזה וכל רכב אחר, צרו קשר, נסייע לכם בהתאמת המצבר באופן מושלם וגם נשלח אותו אליכם עם שירות החלפת מצבר לשברולט טראקס עד הבית.

מצברים מתאימים לדגמי שברולט השונים אותם אנו משווקים ללקוחותינו בין היתר (מידות במ"מ): 

משלוח והתקנת המצבר עד הבית בעלות סמלית של 50-100 ש"ח תלוי איפה אתם ממוקמים.

לכל המצברים אחריות של 12-24 חודשים עפ"י הוראות היצרן.

מצברים מומלצים לשברולט טראקס (chevrolet Trax)

מה חשוב לדעת כאשר קונים מצבר חדש?

  • בעיקר חשוב לדעת, איזה מצבר מתאים לך – מה גובה האמפר ומה המידות הפיזיות, אם מדובר על מצבר סטנדרטי או מצבר מסוג פריקה עמוקה. מומלץ לבדוק מה משך תקופת האחריות על המצבר כך תוכלו להיות בטוחים שאתם מכוסים במידת הצורך.
  • חברה / ספק אמינים ומוכרים. מצבר לשברולט טראקס לא קונים בשוק, כאשר אתם קונים מצבר ב- IDM  מצברים, אתם יכולים להיות רגועים שתקבלו שירות איכותי ומקצועי ביותר, ללא פשרות!

מצברים לשברולט טראקס עד הבית קונים עם IDM מצברים

  • מי שמכיר אותנו יודע שאנו לוקחים ברצינות את נושא המצברים לרכבים השונים ולכן מקפידים לעבוד אך ורק עם החברות המובחרות בתחום, כמו מצברי שנפ, מצברים של חברת וורטה, מצבר של סטארט אפ, מצברים לרכב מבית מצברי בוש ומצברים של חברות איכותיות נוספות.
  • שירות וזמינות 24/7 לרגעים הבלתי צפויים.
  • צוות טכני מקצועי, איכותי, אשר מכיר את מערכות הרכבים השונים, גם המתקדמים בניהם.
  • לכל שאלה- תשובה. שירות טלפוני מקצועי ללא עלות, זמין עבורכם .
  • אזורי שירות החלפת מצברים לשברולט טראקס עד הבית בערים רבות, בין היתר: החלפת מצברים לרכב בבאר יעקב, החלפת מצברים לרכב בתל אביב עד הבית, החלפת מצברים לרכב בגבעת שמואל, החלפה של מצבר לרכב ביהוד.
  • אתר פעיל להזמנת שירות החלפת מצבר עד הבית בקלות, בו תוכלו לראות את כל המצברים והמחירים המעולים שלנו, מחירון מצברים עדכני וכמובן להתאים את המצבר- לרכב שלכם.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,

צוות IDM מצברים.  

מצברים לדגמים השונים מבית CHEVROLET:

שאלות נפוצות

icon

העלות של מצבר לרכב שברולט טראקס היא החל מ-460 ש"ח למצבר 60 אמפר של סטארט אפ ועד 710 ש"ח למצבר 72 אמפר של ורטה. בנוסף ישנה עלות משלוח מצבר עד הבית של 50-100 ש"ח.

icon

עבור רכב שברולט טראקס נדרש מצבר בקיבול של 60 עד 72 אמפר. ברשותנו מצברים של מיטב המותגים המתאימים לרכב שברולט טראקס.

icon

המידות למצבר לשברולט טראקס בקיבול 62 אמפר במ"מ הן: אורך: 242 רוחב: 175 גובה: 190

icon

IDM מצברים משווקים רק מצברים איכותיים מהחברות הטובות ביותר בשוק ומעניקים ללקוחותינו תקופת אחריות של 12-24 חודשים ובדיקת תקינות של המצברים הנרכשים אצלנו.
דילוג לתוכן